به نام آن که نه زاده شده و نه زاییده

 حافظ افتادگی از دست مده زآن که حسود              عرض و مال و دل و دین در سر مغروری کرد

مونده بودم که امروز از چی حرف بزنم ، از زندگی، مرگ‌، عشق و عرفان، ... دیدم تازه متولد شدم پس چرا از تولد نگم . از این که اینجا اصلا چرا ولادت یافت ؟
این رفیق شفیق ما اومد گفت یه وبلاگ بزنیم . من اهل این کارا نبودم که. بهر حال قبولش کردم به این شرط که از من اسمی نباشه من فقط نویسنده باشم. اما حالا باید یه شرط دیگه رو هم اعلام کنم اون هم اینه که از اونجایی که این وبلاگ یه جورایی برای بر و بچه های دیجی چت روزی آشناتر هست، باید بگم که اگر چه این وبلاگ قرار هست که یه جورایی به طور گروهی نوشته بشه اما قرار نیست که یه گروه باشه، قرار نیست که در برابر گروههای سلاطین و شیاطین باشه . این وبلاگ فقط قراره که حرف بزنه از همه با همه برای همه .
پس به چشم یه گروه یا یه رقیب به اینجا نگاه نکنین . در عین حال قرار هم نیست که مطالبش خاص بر و بچه های روزی باشه.
بلکه قرار هست که از همه چیز و همه کس، برای همه جور نظری نوشته بشه و اصلا به همین دلیل قرار هست که نویسنده ها داشته باشیم نه نویسنده .
مخلص کلوم اینکه هنوز راه نیفتادیم ، اما به یاری حق و دوستان یه کارایی قصد داریم انجام بدیم که فردای روزگار حداقل بتونیم سرمون رو بالا بگیریم. شاید از فردا حرفهای مهمتر و جدیتر
یا شاید هم شوخی و طنز گفتیم ، مهم اینه که قصد داریم حرف بزنیم و در کنارش بشنویم .
پس ما رو از اون یادگاری هاتون بی نصیب نگذارید خوشحال میشیم و صد البته مایه افتخار و مباهات .

والسلام
پدرخوانده

نظرات 9 + ارسال نظر
آزین دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:09 ب.ظ http://www.pesareparsi.blogsky.com

درود
حالا که این وبلاگ قراره حرف بزنه از ایران هم حرف بزنه!امکانش هست؟

افسون دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:13 ب.ظ

سلام
می دونی پدر جون (به اسم خودت صدات می زنم - پدرخوانده) من هم یه جورایی به حرف زدن خیلی عقیده دارم خیلی خوبه ولی خوب باید دید پیش کی حرف می زنی و چی میگی ....
من شاید نتونم خوب حرف بزنم ولی خوب گوش می دم خیلی خوب
باباجوون منتظر کارهای خوبت هستم البته اگر پسورد وبلاگتو بهم بدی قول می دم شعرهای یه بداخلاق (حضرت شپلی قدس سره الشریف )رو بدزدم و به اسم خودت اینجا بنویسم ههههههه
منتظر کارهای خوبت هستیم

بداخلاق دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام بابا جون /امیدوارم دراین راهی که پیش گرفته ای موفق وموید باشی
میتونی بر روی کمک ماهم حساب کنی البته اگه کمکی ازدستمون بربیاد وبتونیم کاری بکنیم
ازدشمنان شکایت بریم به دوستان .....چون دوست دشمن است شکایت کجابریم

خوش اخلاق دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:14 ب.ظ

بداخلاق امیدوارم که منظورت من نبوده باشم وگرنه باید ذغال به راه کنیم برای کباب و یه دیگ خوشکل برای آبگوشت یادت نرفته که هنوز
..........................................
بعدشم بیا با ما باش و این بابایی رو ببوس و بزار کنار ههههههههه

عزیز از مشهد دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:16 ب.ظ

ههههههههه اقا یک بیش نهاد خوب برا وبلاگتون دارم بسووردشو بزنین هرکی میخواد بیاد یک مطلبی بزنه توش جالب میشه وا از ما گفتن بود حالا ببینین که گفتم باز بعدا نگین عزیز مشهدی نیومدی مارو کمک کنین فعلا بای خوش باشین :

سلام عزیز خان .نه دیگه این طوری نیست به همه پسورد داده بشه .به یه تعداد محدود داده میشه بقیه میتونن مطنشونو برای ما بفرستن ما چون خراب رفیقیم میزاریم توی وبلاگ .البته اگر پدر خوانده مخالفت نکنن .شمام اگر مطلبی داری میتونی برای ما ایمیل کنی .قربونت بازم سر بزن با تشکر لوطی

شپلی دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام ...چه جالب نمی دونستم جدیدا شاعر هم شدم البته می دونستم که مٌردم :دی ... به هر حال شاید من هم اینجا رو مستفیض کردم یه دو خط براتون فرستادم(لطفا سنگ رو یخم نکنین یه جورایی پارتی بازی کنین مطلب من هم نوشته بشه ...الکی ... :دی) ...خوش باشین

ایمان اهوازی {آنیوشا} سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:38 ق.ظ

بازم سلام منم یه شعر واستون بگم که :

کهن خرقه خویش پیراستن به از جامه عاریت خواستن

بابا جمع ادبا جمع فقط یه من کممممم.

وحید (ژیگول قبل ) سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام لوطی جون اقا تبریک میگم خیلی جالبه
وضمنان از همین جا به تمام دوستانی که تشریف می اورن اینجا سلام عرض می کنم شپل مپل وووووووووووو عزیز داداش ایمان گل ایمان جا ایدی روبفرست به ایمیل من
خوش باشید همیشه بای

دیگه احتیاج به معرفی نیست چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:16 ق.ظ

از شیرازم بابا دلمون خواست بریم تو یه وبلاگ که تو عشق و عاشقی نباشه لوطی خجالت داره والا سنی ازت گذشته هههههههههههههههههههههههههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد