دلم می خواد گریه کنم

واسه بغض های نترکیده تو حنجره ام

واسه پر پر شدن معصومانه گل سرخ

واسه محکومیت قناری تو قفس

دلم می خواد گریه کنم

واسه نشکفتن نرگس

واسه فریاد های بی صدا

واسه بی زبونی سوسن

دلم می خواد گریه کنم

واسه تشنگی کویر

واسه نباریدن ابر سیاه

واسه داغ دل لاله

گلتاج بانو

نظرات 5 + ارسال نظر
شپلی شنبه 6 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:11 ب.ظ

دلم میخواد گریه کنم برای مرگ رازقی ... ای کاش میشد جلوی این حوادث رو گرفت ... یعنی میشه یه همچین روزی برسه؟ ... روح درگذشتگان شاد ... عمر بازماندگان دراز و پر نشاط باد

گلتاج یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:51 ق.ظ

شپلی جان ممنون از همدردیت نمی شه جلوی این حوادث و گرفت ولی متاسفانه می شه پیشگیری کرد ولی کو مدیریت دلسوز ما ؟ !ککککککککککککککککووووووووووو :(

احتیاجی به معرفی ندارم یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:58 ق.ظ

ممنون گلتاجم یه چیزی می خوام بگم وقتی که شنیذم اسراییل هم خواسته کمک کنه به ما ولی مدیران با تدبیر !
صلاح دونستن رد کنن اخه چرااااااااااا؟ مگه ما این حقو داریم مانع نیکو کاری دشمنامون باشیمممممممم داریم توروخدا این مسیله انسانیه نه سیاسی بس کنین یه کم مردمو درک کنین بس کنین تو رو خدااین خود خواهیه نمی دونم ما مسلمونا به چی فکر می کنیم فقط به بهشت برین؟ اره؟

ناصر یکشنبه 7 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام وب لاگ خوبی دارین اگه ممکنه لطفا بگین چطوری می شه یه وبلاگ داشته باشم ؟ ممنون متناتون قشنگه

سنجاق قلفی چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 06:20 ب.ظ

خواستم بگم شعرت قشنگه همین خب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد