خوب شد خواب بودا

لوطی نزن .. اخخخخخخخخخخخ لوطی جون من
اخیششششششش از خواب پریدم خدایا عجب کابوسی بود
اما چی شد سرو کله من اینجا پیدا شد .. قضیه از اونجا شروع میشه که من از خیلی وقت پیش میخواستم با کمک شپل و یکی دیگه از بچه ها یک وبلاگ راه بندازم که بنا بدلایلی نشد تا چند روز پیش که دوباره هوس کردم یک وبلاگ راه بندازم ولی ازجایی که هیچ تخصصی تو وبلاگ نویسی نداشتم از لوطی کمک خواستم . اونم چون با پدرخوانده از من خواسته بودن اینجا چیزی بنویسم نه گذاشت نه برداشت گفت تف به روت پسر مارو قابل ندونستی ولی حقیقتا صحبت این حرفا نیست همونجوری که گفتم من اصلا تجربه نوشتن تو وبلاگو ندارم الانم که دارم اینجا مینویسم برای رفع کتک خوردن از لوطیه دیدم کم کم داره آنتراکم برای نوشتن تموم میشه گفتم بذار حالا فعلا یک مطلب درحد معرفی بنویسم .
ولی بدون شوخی همینجا از لوطی و پدرخوانده و ابدارچی تشکر میکنم بخاطر لطف و محبتشون و اینکه پسووردو در اختیارم گذاشتن حالا معلوم نیست چی بنویسم ولی اگه مطلب جالبی که فکر کنم بدرد اینجا بخوره پیدا کردم حتما مینویسم
حالا فردا لوطی میاد میگه پسر من به تو گفتم برو مطلب بزن اومدی اینجا داستان تعریف کردیو از وبلاگ خودت گفتی (یک تبلیغ دیگه )
خب فکر میکنم برای بار اول خیلی حرف زدم فعلا خوش باشین همگی


عزیز از مشهد

نظرات 3 + ارسال نظر
رومیصا پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:06 ق.ظ http://romisa-rf.persianblog.com

سلام لوطی حیدر و عزیز از مشهد... من نمی‌دونستم وب شماست... خیلی خوشحال شدم... حیف اینجا نمیشه تبلیغات اومد.. وگرنه حتما این کارو می‌کردم.. البته اگه به منه که هر جور شده این کارو می‌ کنم.. راستی لوطی تولد پسرتونو تبریک می‌گم.. امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشه... در ضمن البته ببخشیدا اسم منو اشتباه تایپ فرمودید... خوب دیگه مزاحم نمی‌شم.. موفق باشید.. بای

سلام رومیصا هههه این وبلاگ مال منکه نیست مال همه بچه هاست ولی خوشحال شدم اینجا بعد از چند وقت هم خودتو دیدم هم وبلاگتو . بیشتر اینجاها سر بزن خوش باشی

احتیاجی به معرفی ندارم پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:16 ق.ظ

سلام به به عزیز جون هم بلههههههههه منم زیاد از این خوابا میبینم که لوطی داره کتکم می زنه اصولا لوطی دستش خوب بلند می شه و خیلی ماهرانه فرود میاد راستی همین روزا من روز تولدم وب لاگم رو براه می شه

ههههه سلام احتیاج . چی بشه اون وبلاگی که راه بندازی امیدوارم زودتر رو براه بشه راستی پیشاپیش تولدتو تبریک میگم

کتایون پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 10:06 ق.ظ

...سلام عزیز اقا ....ورودتون رو به سلسله قلم بدستان این وبلاگ تبریک میگم ...

سلام کتایون جان مرسی عزیز ولی من کوچیک تر از اونییم که هنوز بتونم خیلی خوب مطلب بنویسم بهر حال لطف کردی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد