عشق

سلام 
 دوستان هرکی به سئوال من جواب نده انشالله اینترنت برای یک ماه قطع بشه
 یه سئوال ساده فقط خواهش میکنم جواب بدید

عشق ؟

اینی که من بالا نوشتم خونده میشه عشق  انسانی که اون داشته باشه بهش میگن عاشق به اون کسی که عاشق، بهش عشق میورزه معشوقه میگن درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته فکر کنم قدیمی شده باشه این حرفا شما خودتون تا حالا کسی که عاشق باشه دیدید
اگر دیدید یا ندیدید  میشه عشق   من توضیح بدید منم یاد بگیرم ......


عشق ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آبدارچی
نظرات 10 + ارسال نظر
کتایون پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 02:58 ب.ظ

اخه من که نظرمو تو اون وبلاگ دادم ؟؟؟؟؟؟چه جوری اینجا دوباره بنویسم ؟ :(

کتایون پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:01 ب.ظ

پس با اجازه همونا رو اینجا کپی میکنم ولی از همه بخاطر طولانی بودنش معذرت خواهی میکنم ...در ضمن همینجا جناب آبدارچی خدمت شما عرض میکنم که بد نبود اگه ابتدا خودتون در بارش حرف میزدین و بعد نظر خواهی و به بحث میکشوندین ........

کتایون پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:03 ب.ظ

...و اما عشق ....
همه ادما دنبال این هستن که کسی رو پیدا کنن که سزوار عشق ورزیدن باشن ....دنبال یه ادم خیلی مطلوب و تمام و کمال ..اما نمیدونم خودشون چه جور آدمایی هستن ....
بعد تو یه کتاب میخونم که ....عشق فقط با عشق رشد میکنه و عشق محتاج بستری عاشقانس ....منو میبره تو دنیای خیالم و میبینم اره خودشه محتاج بستری عاشقانه مثل گیاه وخاک مثل آب وحیات ...بستری برای زایش ...
بازم میخونم که عشق دردناکه ..اما از آن نپرهیزید ...از بزرگترین مجال روئیدن وبالیدن نپرهیزیدو به درون آن بروید...درد عشق را بکشید چون بزرگترین سرمستی از میان رنج می اید .
بهش فکر میکنم یاد خدا میفتم , میبینم خودشم تو قرآن گفته اما خیلی مختصر و کلیدی ...میگه هر کی عاشقم بشه عاشقش میشم ....یه دنیا توش رمز داره ..اون میدونه که عشق دردناکه ...میدونه توش همه چی داره ,از بی توجهی ,از امتحان , از درد , از هجر ,از سختی و ووو...نگاه میکنم به طبیعتش ....درد عشق رو تو گیاه عریان زده پائیز و زمستانش میبینم که در مسیر شکنجه طبیعت تو این شش ماه مقاومت میکنه و در دل خاک زهد درونیشو هجی میکنه ...هجی میکنه و تو بهار بالندگیشو به رخ همگان میکشه ..تو این منحنی بالندگیش هر پائیز و زمستان درد عشق میاد سراغش....راستی چرا خداوند میگه هر کی عاشقم بشه عاشقش میشم ....بهش فکر میکنم و حسش میکنم که درد عاشقی لذت دیگه ای داره ...تو عاشقی ادم سراسر نیازه و سراسر مهر ..سراسر ایثاره ...دیدین تو دعا یا نماز وقتی به خداوند حتا برای چند لحظه نزدیک میشیم و تمام وجودمونودر اون میبینیم چه احساسی میاد سراغ آدم ..دیگه یادمون میره اصلا ازش چی میخواستیم ..یه جور خاصی راضی هستیم و همین کافیه ...

کتایون پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:04 ب.ظ

....
میگن عشق می اید ..نباید مطالبش کنی
میگم خدا با صابرین است
میگن عشق رو در برابر چیزهای ناقابل قربانی نکنین
میگم اموختیم که بگیریم وقربانی کنیم
می گن عشق ورزیدن مثل نفس کشیدنه
میگم نفس کشیدن فقط برامون شده دم و بازدم
میگن ببخشید و بدون قید و شرط ببخشید تا عشق رو درو کنید
میگم در طول زندگی فقط آموختیم که بگیریم نه اینکه ببخشیم
...............
.............
میگن عشق رقص زندگیه
اما به نظر من عشق عین زندگیه


....کتایون پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:06 ب.ظ

.....نزنین .....ببخشین ...دیگه نمینویسم ..اما یه عالمه در بارش حرف داشتم .............کات

امید 33 چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 03:31 ب.ظ

من همون حرفای کتایون رو میخواستم بنویسم. ولی اوون زودتر نوشت.

کتایون چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1382 ساعت 09:22 ب.ظ

سلام لوطی خان ...میگم بهتر نیست دست از ناله و نفرین بقیه بردارین و اینقدر نفرین نکنی که هر کی جواب نده اینترنتش قطع بشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:ی :ی اخه میدونی چیه از قدیم گفتن چاه نکن بحر کسی اول خودت دوم کسی :ی دفعه دیگه نفرین کنی نه تنها وبلاگت باز نمیشه بلکه کامپیوترت هم میسوزه ننه جون .:ی :ی

الهه جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:55 ق.ظ http://http:/www.frenzy.persianblog.com

برو ای عقل و مگو عشق چنان کرد و چنین / پادشاه است و بر او چون و چرایی نرسد

احتیاجی به معرفی ندارم شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام ای بابا همش عشق خوب ابدارچی عاشق شو تا بطور عملی نه فقط تیوری بدونی چیه عشق یه شوکه که بی خبر یهو میاد سراغت اگه معشوقه باشی که می پذیریش بی چون و چرا حتی اگه به مرگ ختم بشه وگرنه عشق به کاهدون زده

باغ بارون زده شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:39 ق.ظ http://mahemehr.persianblog.com

SALAM. KHOOBIN SHOMA. MOBARAKE. KO SHIRNI. MAN HICHI AZ NEVESHTEHATOON NAFAHMIDAM. SHOMA CHIO NAZARSANJI KARDIN? MOVAFAGH VA PAYANDEH BASHID. BADESHAM MAN ENGLISH NEMITOONAM TYPE KONAMMMMM.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد