تقدیم به همه شما

دزدی بلد نبودم
                        حتی با کلیدهایی که تو دستم دادی
فقط
فقط درهای پشت سرم رو قفل کردم !!!

تمام من را تو دزدیدی

من!
من!
                          من فقط دوستت داشتم ...


این تقدیم به همه شما در این روز اگر سرتون کلاه داره از طرف ما تقدیم کنید به عزیزترین...
اگر هم عین ماها سرتون بی کلاهه دیگه کاریش نمی شه کرد ایشاا... سال بعد.


 


نظرات 4 + ارسال نظر
آبدارچی شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:28 ب.ظ

اول بودن خودن ثابت کنم بعد

امیر شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:31 ب.ظ http://4all.blogsky.com

باحال می نویسی

کتایون شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 07:05 ب.ظ

...نه ..زیاد باور ندارم که این روزا آدما اجازه بدن دلشون به تاراج عشق بره ...

مهر دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:42 ق.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلاممممم. خوبین شما؟چه متن رومانتیکی نوشتین یکی یدونه جونممم. تنها چیزی که بنظرم میرسه اینه که نباید به کسی اعتماد کرد چون اعتماد پایه وابستگیه و دلبستگیه. موفق و پاینده باشید خانوم گلللللللللللللللللل.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد