بی عنوان

خب من برای یه هفته نیستم البته میدونم فرقیم نمیکنه بود نبود من .
یه چیزی  بگم برم
اینجا یه وبلاگ هستش حالا معنیش چیه باید توی وبلاگ چه کار کرد نمیدونم فقط میدونم این یه جای عمومی برای همی بچه ها روزی آزاد چه دشمن باشه چه دوست اگر مطلبی دارن میخوان ما در خدمتیم میتون برای ما بفرستند تا با کمال افتخار بزاریمش اینجا توی این وبلاگ .ولی خواهش نه توهین باشه نه سیاسی پس اونای که ول میکنن میرن برای خودشون وبلاگ بزنن نمیدونم جریان چی هستش ما دلمون خوش بود پسورد به چند نفر دادیم ولی یک یکی جدا شدن رفتن برای خودشون وبلاگ زدن بهشون میگم دمتون گرم میگن نه یه مطلبای میخواستیم بنویسم که نمیشد بزاریمش اینجا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب ما که بخیل نیستیم میدونم مال خودتون باشه یه حسه دیگه داره حق دارید
پس همی اونای که تنها گذاشتن مارو رفتن امید وارم موفق باشند وبلاگاشون پر بیننده باشه یه سریم اینجا بزنید بعضی وقتا بد نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

از همتون ممنونم که این چند وقته دستای مارو گرفتید سنگینی مارو روی دوش خودتون تحمل کردید تا ما از جامون بلند بشیم پا رو دوش شما از دیوار های ترقی بریم بالا امید وارم موفق باشید مام وقتی رفتیم بالا یادمون میمونه که پامون کجا بوده  پس حقشه که دستمون دراز کنیم شمارو بگیریم بکشیم بالا

چه ربطی داشت نمیدونم

خیلی وقته دارم دنبال یه لینک میگردم که بزارم اینجا که وبلاگ درست کردن کامل نوشن بده توی پرشین که دیگه کسی مشکل نباشه براش وبلاگ ساختن

پیدا میکنم جوینده یا بندست
البته اگر سنجابی گیر نده که نه جوینده گوینده است و یابنده خاموش خب


آبدارچی
نظرات 1 + ارسال نظر
یکی یدونه یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:58 ب.ظ

آبدارچی مسافرت خوش / ایشاا......... امام رضا ما رو هم طلب کنه و بریم پابوسش / حقیقتش بهتون حسودیم می شه فقط می تونم بگم چشمام رو می دم بهت ببر اونجا/ دعا کن از سر تقصیرات ما بگذره / سلامت می ری ایشاا..... سلامت هم بر میگردی / منتظرت هستیم یعنی می مونیم تا برگردی / و بعد در مورد وبلاگ منظورت که با من نبود بود؟؟؟؟؟؟
راستی یادم رفت سلام کنم سلام و خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد