سلام

مهربانان ...
با دیدگان سردم وجود گرمتان را کاویدم و چه جالب که در آن جز غنچه نوشکفته محبت چیز دیگری نظاره نکردم . آری در لوح شفاف قلبتان خواندم آن چیزی را که در دنیای امروز مفهومی برایش نیست و فقط در کتیبه دلهای کهنه عاشقان می توان وجودش را دریافت.
اومدم اینجا تشکر کنم از همه کسانی که وقتی من و مادر تهران بودیم کمکم کردند. در درجه اول از آبدارچی عزیز که واقعا سنگ تموم گذاشت و در همه چیز منو کمک می کرد و حتی دوست و آشنای خودش رو هم اونجا مجبور کرده بود با من در تماس باشن و خودش هم اگر اشتباه نکنم روزی ۴ یا ۵ بار تماس می گرفت
از پدرخوانده عزیز از مهربون مهربونا
از عزیز خودمون
از سایه
از فرد ندیده و نشناخته ای به اسم کیانوش
خلاصه همه بچه هایی که واقعا همدم تنهایی من اونجا بودن قدردانی می کنم و در مقابل دریای لطف و محبتشون سر خضوع پایین می یارم. فقط می تونم بگم دوستون دارم و بهتون افتخار می کنم.

گْوْن از نسیم پرسید :
دل من گرفته زینجا
هوس سفر نداری ز غبار این بیابان
همه آرزویم اما ...
چه کنم که بسته پایم

به کجا چنین شتابان
به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم
سفرت بخیر اما
تو و دوستی خدا را
چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی

به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را ...


در انتها براتون آرزوی موفقیت می کنم و عید سعید باستانی رو پیشاپیش به همه تبریک می گم . از خدا ملتمسانه میخوام ایام شادی رو در تعطیلات داشته باشین . سر سفره هفت سیناتون هم منو یادتون نره .البته این یاد نرفتن فقط شامل دعا نمی شه عیدی گرفتن هم کنار اون جا داره
همیشه سرسبز باشین عین اینا
ولی جای علفهای سیزده بدر گرهشون نزنین (حواستون باشه)
به امید دیدار - افسون

نظرات 4 + ارسال نظر
گلتاج سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:18 ب.ظ

واسه اولین باره تو عمرم اول شدم عیدتون مبارک

پدرخوانده سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:26 ب.ظ

سلام عزیز جان .. اولا که قبول نیست من زودتر از گلتاج اینجا بودم ولی سرعتم پایین بود .. دوما من و خواهرم که شرمنده ایم که نتونستیم اونجوری که باید و شاید جویای احوال باشیم .. امیدوارم که ایمیلم بدست رسیده باشه .. و امیدوارم که شما هم مثل همه سال خوش وخرمی رو پیش رو داشته باشی .. نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد ----- عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد .. شاد باشید .. والسلام

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:48 ق.ظ

ورود 13- ممنوع یکشنبه 11 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 05:01 ق.ظ http://www.mamno-13.blogsky.com

از وبلاگتان استفاده کردیم شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما برسد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شود=>


http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
دنیای طلایی

http://www.emailiranian.persianblog.ir
شانس درخونه تو زده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد