سلام

خیلی سخته بی صدایی
    وقتی که زاغها می خونن
       وقتی هر ترانـــه شون رو
          حرف عــاشقانه می دونن
              خیلی سخته مهر ممنوع
                  بشینــه بــه روی لبهـات 
                     ذره ذره تــــــو بمیـــــری
                        حل نشه هیچوقت معمات
                            ببینـی همــه مــی خـونن
                               زنــدون حنجــــره بـــــــازه
                                   امــا تــو هنــوز اسیـــری
                                      خــونـدنت بــرات نیــــازه
                                          راه دلهــــا رو بــــدونی 
                                             اما راهتـــــو ببنـــــــدن
                                                 با نگاه به عمق چشمات
                                                     بــه شکستنت بخنـــدن

امــا تـو بـزرگ و پـــــاکی
   نگو حیف شد که نخوندی
     حــرمت تـــرانه هــــــــا رو
        تـــا بـــــه انتهـــــا رسوندی

                                      آره خوب شد که نخوندی 
                                        نشـــدی از ایـــن عشیره
                                          نشکست بت سکــــوتت
                                             بــه ضــرب این شب تیره

خیلی سخته بی صدایی
  وقتی که زاغها می خونن
    وقتـــی که حضورشون رو
       بت عـــاشقی مــی دونن
         خیلـی سخته بی فروغی
           وقتــی کـــه ستاره باشی
             تــــوی حســــرت شــــراره
               خیــــزش دوبـــــاره بــاشی
                  خیلـــی سخته کـه نخوانت
                     امــا بـــاز عـــاشق بمــونی
                       تـن نـدی بـه فصـل رفتـــــن
                         بــا لــب بستــه بخــــونــــی
                           کــه کسی بــا غصـــه هاش
                             مــی خــواد آواز بخـــونــــــــه
                                غـم کـه تــو سینـــه بـــاشه
                                   حتــی مــردن هـــم آســونه

امــا تــو بــزرگ و پـــاکی
  نگو حیف شد که نخوندی
    حــــرمت تــــرانه هـــــا رو
       تــــا بــــــه انتهــا رسوندی

                                    آره خوب شد که نخوندی
                                       نشــــــدی از این عشیره
                                         نشکست بــت سکـــوتت
                                            بـــه ضـــرب این شب تیره

پانوشت:
*****************************************************
 افسون هستم.
 ببخشید یه مدت نبودم شاید روزهای آینده هم غیبتم طولانی تر بشه.





نظرات 12 + ارسال نظر
آبدارچی شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:00 ب.ظ

سلام . خوش امدی ولی چرا می خوای غیبت کنی . ولی خواستی برگردی با ولیت بیا خوش باشی بای

رامین شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:15 ب.ظ http://game-life.blogsky.com

سلام عزیز ! خوبی ؟
وبلاگ بسیار خوبی داری بهت تبریک میگم ! امیدوارم موفق باشی .
به وبلاگ من هم سر بزن خوشحال میشم .
خدانگهدار .

بــاران شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

سلام.
یک نوشته دیدم از پدر خوانده در مورد ریسک فکر میکنم در وبلاگ سنجابی بود دقیقا نمیدونم.گفته بود هر کی ریسک کرده و پشیمونه به من بگه.
پدر خوانده من یک ریسک کردم توی زندگیم که هم شکست خوردم هم پشیمونم..هم اسم ریسک میاد گریم میگیره.هم مطلبتو دیدم راجع به ریسک اشکم در امد.امدم بهت بگم ایناهاش این من.هیچوقت نتونستم زخمی که اون ریسکه گذاشت رو قلبم درمان کنم هیچوقت.
باران.../

بیدل شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:16 ب.ظ http://nemad.persianblog.com

سلام به همه رفقا - پدر خونده بابا ما که عددی نیستیم - الحق هم که این دنیای دست ساخت ما دست کمی از دنیای حقیقیمون نداره - تازه هم غمگین نبینمت رفیق - من یکی که دردتو بجون میخرم - تا که را لایق بیوفتد - سبزی باغ دلت سبز تراز وبلاگت باشه - مخلص همه بچه ها

مهربانو شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:19 ب.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلام ایران روزیااااا خوبین شماااا؟ افسون جون عزیزم سال نوتون مبارک باشه. نیومده کجا میخواین بریننننن. شعرتونم خیلی قشنگ بود ولی چرا اینقدر غم انگیزززز. منتظر برگشتنتون هستم. موفق و پاینده باشید.

پدرخوانده شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ب.ظ

سلام بابایی .. در مورد این شعر حرفی ندارم که بزنم یه جورایی میگه : جانا سخن از زبان ما می گویی . ولی ولی ولی .. حقیقتش الان از بیرون اومدم و یه جورایی ضد حال خوردم حوصله کل کل ندارم بارونی بعدا واست صحبت می کنم .. مرسی افسون جان ولی بالا غیرتا غیبتت زیاد طولانی نشه .. والسلام

تنهایاهمون تنهاترین شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:31 ب.ظ

اییییییییییییی اییییییییییییییی افسون جان توهم
دیدی آخر خیاط توکوزه افتاد
اینقدر من مسخره کردی تا خودت عاشق شدی
البته اگه عقل ناقص من ازاین شعر درست برداشت کرده باشه
به هرحال سال نورو بهت تبریک میگم
امیدوارم که سال خوبی داشته باشی
وامسال بالاخره یه اتفاقی بیفته که ازدستت راحت بشیم

صبورا(سنجاب) شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ب.ظ http://saboorajanam.persianblog.com

سلام.خوبین شما؟ چه شعر دلنشینی ...کجا بسلامتی ؟ هرجا هستین امیدوارم خوش وسربلند باشین...خدانگهدار

احتیاجی به معرفی نداریم یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:16 ق.ظ

ای بابا چرا هی دکور عوض می کنین ؟ از بیکاریه مگه نه؟ (چشمک)

عزیز از مشهد یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:42 ب.ظ

سلام ابجی افسونی خوبی شعرت قشنگ بود ... منتظر مطلبای بعدیت هستیم خوش باشی همیشه

شراب یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:23 ب.ظ http://nazlisokhanbegoo.persianblog.com

سلام . قالب نو مبارک . خوبی افسون جان ؟ مامان حالشون بهتر شد ایشالله؟ سال خوبی داشته باشی دوست ندیده عزیز من . ( خیلی بده آدم حتی تجسمی از چهره خیلی از دوستاش نداشته باشه . نه ؟ ) راستی یکی تروخدا به من بگه این ابولفضل خان کی بودن !!!!

کتایون یکشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام ..قالب نو مبارک ... وسلام دوباره افسون عزیزم .. منم ارزو دارم مامان حالشون خوب خوب شده باشه ...و خب من هم مثل سایر دوستان منتظر برگشتن مجددتون میمونیم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد