انتخاب

سلام

براتون روزهای خیلی خوب و خوشی آرزو می کنم و امیدوارم که ما ( منظور پدرخوانده و آبدارچی و افسون  ) و مابقی دوستان مهربونی که ما رو در تهیه و تنظیم این وبلاگ کمک کردن بخشیده باشین . حقیقتاً تقصیر ما هم نیست من به نوبه خودم که خواستم مطلب بنویسم با آبدارچی تماس گرفتم که کجا باید بنوسیم بلاگ اسکای یا پرشین بلاگ استاد ارجمند هم دستور دادند که توی هر دو  وای چه مکافاتی ..

خب در درجه اول باید از سعه صدرتون سپاسگزاری کنیم که در این خونه بدوشی ما رو همراهی می کنین و هرجا ترک منزل کردیم و به منزل جدید قدم گذاشتیم تنهامون نزاشتین البته امیدوارم که این همراهی مستدام باشه  و مطمئن باشین که خب ما هم یه جورایی از خجالت شما در می آییم و اگر خدای ناکرده این اتفاق تأسف بار برای شما افتاد من خودم به شخصه قول می دم که آبدارچی عزیز و پدرخوانده مهربان رو برای اسباب کشی و کمک حتما بفرستم خدمتتون  

( لوطی جان و باباشپل ناراحت نشین . معمولاً مرد جماعت توی قاموس ما ایرانی ها یه جورایی باید مرام و معرفت خودشون رو نشون بدن که صد البته تمام بچه های روزی در مرام و معرفت شما شکی ندارند و نخواهند داشت  ) حالا این دوتا مهربــون تــوی دلشـــون می دونین چی می گن ؛ می گن چقدر هندونه ؟؟!!

خب حالا می خواستم بپرسم نظر شما چیه ؟؟!!

پرشین بلاگ رو دوست دارین یا بلاگ اسکای ؟ توی کدوم راحت تر هستین؟

اصلا یه سوال اساسی تر خوبه آدم دو تا خونه داشته باشه ؟ دو تا جا و مکان امن !! تنها این وب ها رو نمی گم در کل سوال می کنم دوست دارم نظر دوستان رو در مورد خونه بدونم اونهم دوتا ؟

واضح تر بپرسم . چشم  !!

فکر کنم قریب به اکثر ما از نظر سنی نزدیک به هم هستیم حالا با فرق چند سال .از ۲۰ ساله ها به بالاتر اگر زمانی احساس کردین خونه پدری جوابگوی وجودتون نیست احساس آرامش ندارین به فکرمستقل شدن می افتین ؟ یــا حـــداقل بـــه فکــر می افتین یه منزل مستقل و مجردی داشته باشین که زمانی که احساس کردین آرامش ندارین بدونین یه پناهگاه دیگه ای وجود داره ؟ من کاری به مسائل اطرافی مثل امنیت - حرف مردم و غیره ندارم اصل وجودی این فکر درسته یا نه ؟  

خودم هم نمی دونم چرا این سوال رو پرسیدم ؟  

به هر حال باز هم تشکر تشکر تشکر از همراهی گرم و صمیمانه شما . فعلا ً که ما دو تا خونه داریم ولی ترس من از اینه که یه روزی برسه نصفه یکی هم نداشته باشیم چقدر بد می شه نه ؟

ولی خب به قول عزیزی ما خانه بدوشان غم سیلاب نداریم ........

 

افسون

نظرات 15 + ارسال نظر
پدرخوانده شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:48 ق.ظ

من اون ور نظرمو دادم اینجا دیگه سکوت و اینا اختیار می نمایم (بابا لفظ قلم D:) .. والسلام

زهرا شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:04 ق.ظ

سلام
باز که تغیر قالب دادین .یه کم به فکر چشم ما هم باشین.اگه بتونید رو پرشین آپدیت کنید که عالی می شه.آخه خود من از خونه و دانشکاه نمی تونم بلوگ اسکای رو باز کنم. باید از پروکسی رد شد.الان هم دارم از اکنت شرکتی استفاده می کنم که تونستم نظر بدم.
موفق باشید
بای

آبدارچی شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام خوبی . بابا ای ولا نه به اینکه جیکتون در نمیاد آدم خسته میشه احساس تنهای میکنه نه به حالا دارید با هم جیک جیک میکنید سرمون بردید قربون همتون جواب سئوالتم من میدونم ولی بهت نمیگم بای

خاطره شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:28 ب.ظ http://khaterehlonely.persianblog.com

واقعا وبلاگ حالبیه ..به همه تبریک میگم...

نیست دلی کز تو پرآشوب نیست اینهمه خوب شدن هم خوب نیست موفق باشید

مهربانو یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ق.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلام خوبین شما؟ منکه قبلنا هی میگفتم پرشین بلاگ بهتره. منتها شما هر جا باشین میام پیداتون میکنم. هرجا که راحتین برین بچه های روزی هم دنبالتون . میگم شما چه به اصول دموکراسی عمل میکنید. مثلا اگه من بگم بلاگ اسپات راحت ترم میرین اونجا؟ دونقطه دی. خب در هر صورت هیچجا خونه خود آدم نمیشه. اما این خونه هامونم بد نیستن. هرچند من مامان و بابامو از شون خواهش و تمنا میکنم که بیان و به خونم تو اینترنت سر بزننن اما هیچکدوم از اینکارا نمیکنن. راستی یه سوال هرچند ممکنه به نظرتون مسخره باشه فاصله خونه هامون از هم چقدره؟

عزیز از مشهد یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ق.ظ

d:

پدرخوانده یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:03 ق.ظ

ببخشین .. مهربانو اول باید فاصله رو تعریف کرد عزیز .. تعریف کردن اون با شما ٫ گفتن فاصله خونه هامون از همدیگه با ما

مهربانو یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:49 ب.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلام. خوبین شما؟ پدر خوانده عزیز اینو که من ازتون پرسیدم. خیلی خوبه که آدم صادق باشه هااااااا. خونه های آدما هرچی نزدیک تر باشه زود زو.د بهم سرمیزنن. من اولا فکر میکردم بچه محلیم

صبورا(سنجاب) یکشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ http://saboorajanam.persianblog.com

سلام ...به به افسون خانوم گل....عزیز دلم....همه وبلاگها سرای شماست...باورتون نمی شه این کلید اولیش....وبلاگ خودم...بفرمایین.....دونقطه دی

کتایون دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام ...برای کسانی که خواننده افکارتون هستن شکل و شمایل منزل چندان فرقی نمیکنه ..مهم اینه که خودتون به ثباتی در انتخاب اون دست پیدا کنین ... ولی بقول مهربانوی عزیزم هر کجا که باشین بهر حال رد پایی ازتون میشه پیدا کرد ....

پدرخوانده دوشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام .. مهربانو هر چند که سوال شما این نبود (زبون) ولی چشم .. ما دیدمون همیشه این بود که یه خونه بیشتر نیست بلکه وبلاگ ها فقط اتاقهای خونه هستن و در واقع فاصله بین این اتاقها چندان زیاد نیست .. اما بعد این که این جمله : خوبه که آدم صادق باشه هاااااااا رو نتونستم کامپایل کنم لطفا وضوح تصویر رو بیشتر کنید D:D:D:D: .. شاد باشید .. والسلام

امیر سه‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:19 ق.ظ http://firend2.p

سلام.لینکتونا گذاشتم توی وبلاگم.موفق باشید .بای

تنها ترین پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام /بعد ازمدتها دل تنگی ودر به دری من دوباره سری به وبلاگتون زدم /خیلی جالبه وامیدوارم که موفق باشید
واما درجواب سوال افسون خانم اگه اجازه بدید این بنده حقیر هم یه نظری بدم ( مردم از تعارف کردن )
خونه مهم نیست چند تا باشه وچه جوری باشه /مهم اینه که وجود پدر ومارد توش باشه /همون دونفری که بعضیها یه مواقعی فکرمیکنند مزاحم هستند واضافی ومثلا ما رودرک نمیکنند وهمش حرف خودشونرو میزنندوازاینجور چیزها
من فکرکنم حتی یه سایه خشک وخالی از هرکدومشون تمام دنیا به همراه خونه های داخلش رو می ارزه تا نظر شما چی باشه
افسون جان شما که متوجه میشی من چی میگم ؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:36 ق.ظ http://peiman

salam

[ بدون نام ] شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:37 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد