فوتبال جام جهانی مقدمات جام جهانی بازی ایران و اردون علی دای

فقط حق را جمیل یافتم



سلام .
مبارک باشه من به تمامی مردم ایران تبریک میگم . بابت چی بابت اینکه آقای علی دای رکرد گل زده رو برای تیم ملی در کل جهان شکونده هیچکس تا حالا اندازه اون گل نزده .حتی پله این رونالدو ، زیدان ، دیوید  بکهام اینا به چی خودشون مینازن وقتی علی دائی هستش بابا برید بوق بزنید ما بهترین گل زن جهان رو تو تیممون داریم !!!!‌ البته میگیم بهترین ولی شما بخوندید بیشترین گل زده اونم به مالدیو هنر هستش .

بابا خیلی شما ها رودار هستید .. روی حرفم با اونای  که میگن علی دائی بهترین بازی کنه
بابا ماتاوس ۳۴ سالش بود داشت بازی میکرد ولی خب هی تعویض میشد تازه اون ماتوس بود این علی  دائی  همون علی دائی که توپ تو پاش نمیمونه همون علی دائی که بخواد سر بزنه شاخ میزنه . همون علی دائی که هزاران توپی که  بهش ختم شده رو خراب کرده بعد داد زده سر اینو اون .

خب چرا اینارو گفتم به خاطر اینکه دیشب تیم ملی ایران هنر کرد  از اردن یک بر صفر تو ایران باخت خب چه ربطی  به دائی  داره آخه خبر ندارید تمام توپای که میرسن به دروازه حریف باید پاس بشهه به علی  دائی .بعد اونم خراب  کنه تورو خدا کسی نگه علی دائی  این طوره اونطوره منظور از خوبیش که من میدونم اون . بابا من که از فوتبال سرم نمیشه اگر انقدر بهم پاس داده میشد منم بهترین گل زن میشدم .

حالا یکی از بهترین گل زنان بوندسلیگا ایرانی اصله بابا بچه ایرانه توی همین لیگ آزادگان بازی کرده وحید هاشمیان ولی  جای تو تیم ملی نداره چون علی  دائی هستش چون تا علی دائی هستش احتیاجی به هیچ بازی کنی  نداری .

خب بی خیال تبریک میگم امیدوارم همیشه ایران این طوری پیروز  باشه اسمش تو  کتاب رکورد ها باشه بیشتری بازی کرده علی دائی  بیشترین گل زده علی دائی راستی یادم رفته بود بیشترین خطای زده توی ۱۹۹۸ علی دائی اینا افتخارات کمی نیستن حالا تیم  نره جامه جهانی مگر اشکالی داره

بابا خجالت بکش علی دائی بابا رودار بسه برو کنار یه گل مهم هم نزدی دلمون خوش باشه تو جام جهانی گل هارو کسی دیگه زد توی ملبورن گل هارو کسای دیگه زدن چهار سال پیش گل های حساس رو کسای دیگه زدن بهتره بری شانسی بفروشی بهترته البته انقدر پول داری که تیم ملی  ایران رو داری میفروشی

پس متاسفم برای هر ایرانی که منتظره بره جام جهانی

در پایان هم این دعای همیشگی  منه امید وارم  جفت پاهای علی دائئی از کار بیفتن (یعنی برن زیر تریلی ) شاید فرجی شد

آبدارچی فوتبال دوست
نظرات 5 + ارسال نظر
علی وثوق پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:53 ق.ظ http://alivosogh.blogsky.com

سلام با بلاگت کلی حال کردم میشه لینک من بزاری مرسی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:33 ق.ظ http://iran57.blogspot.com

ba salam

az webloge shoma didan kardam ... omidvaram movafagh baashid azizam

Daneshjooian ra hemayat konid

ma piroozim chon hagh ba mast

be webloge man biaeed

address man ast : Www.iran57.blogspot.com

e-mail : iran57@mexmail.com

montazeretan hastam .... be omide azadi ye iran khodahafez

با سلام

دوست عزیز از وبلاگ شما دیدن کردم امیدوارم که در هدفتان موفق و پیروز باشید

لطفا" شما هم به وبلاگ من بیایید و نظرتان را بگویید آدرس من و ایمیل من هست : www.iran57.blogspot.com ******** iran57@mexmail.com

منتظر پیامتان هستم خداحافظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام .. بازار شیرینی و شکلات اینجا داغه منم تبریک میگم البته قرار هست از یه چند روز دیگه حلوا و خرما پخش کنن واسه اینکه تیم ملی به رحمت ایزدی پیوست (این رحمت ایزدی نام و نام خانوادگی نیست باور کنین) .. بعد این که من بازی رو ندیدم خیر سرم رفته بودم کلاس (۷-۹) توی سرویس دیدم دعواست گفتم چند چند شدن؟ گفتن یک هیچ با تعجب پرسیدم ایران برد ؟ گفتن نه . ببخشین ولی یه دل سیر خندیدم از ته دل . از اونجایی که بنده بسیار خوشبین هستم و در ضمن کف دست رو هم بو می کنم حدس میزدم باخت رو یا لااقل نبردن رو (بابا پیشگو) .. نکته بعدی اینکه ممنون از این عزیزان که سر می زنن و در مورد چیز دیگه ای نظر میدن خیلی خیلی ممنون لااقل آمار نظرات که بالا میره خدا خیرشون بده باز بهتر از اوناست که میان یه نگاه میندازن یه چشم و ابرویی می چرخونن و با حالتی که آدم حس می کنه میگن پیف پیف بو میدی وب رو می بندن یا میرن سراغ لینکها .. به دل نگیرین ولی هم از آبدارچی و افسون و هم از بازدیدکننده های محترم دلخورم میگی حق ندارم ؟ خیالی نیست حق باشماست .. شاد باشید .. والسلام

کلک(مینو) پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:46 ب.ظ

اخ اینو دیگه واقعا راست گفتی تازه اقا تو مصابحه هاش از عالم و ادم گله کرده رو که نیست سنگ پای اردبیله هههههههههه راستی چرا اهنگی که روی این وب بود دیگه نیست من بیشتر به خاطر اهنگش میومدم ( شوخی)

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:43 ب.ظ

اولندش سلام به همه دوستان چه اونای که جوک گفتن چه اونای که دوست هستند . پدر خوانده حیف که نمیتونم بهت بندازم ...... مینو بانو همه علام کردن اهنگ بدهی بعد این پدر خوانده قرار بود با صدای نازش برای ما بخونه که نخوند . ای هنر مند . حالم خیلی خیلی بده .در مورد این هنر مند یه مطلب داشتم ولی دلم نمیاد بزنمش اخه هنر مند زیاد هست بینه ماها به خودتون نگیرید منظورم شما ها نیستید
میخوام بقیشو تو وب بزنم پس اون بخونید ...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد