فقط حق را جمیل یافتم


سلام .

دوستان امیدوارم همگی  خوب خوش سرحال سلامت  باشن .

از  بیتا بانو اینجا معذرت میخوام . گفتم این داد رو باید میزدم البته بماند که ژدر خوانده به صورت غییر مستقیم داد زده بود سر کسای که یه ژیغام تکراری میزارن  مثلا وب جالبی  داری به مام سر بزن . وبلاگتون عالی . چه میدونم از این کامنتای که نمیدونم چرا هیچوقت چیزی ازشون نفهمیدم .  البته این کامنتای تکراری  یه چیز دیگه هم داره اونم اینه که توی تمام کامنتا ادرس وبلاگی به چشم میخوره  .  خب من هم باید برم جواب بدم منم باید برم نخونده فقط بگم وبب جالبی  دارید  ممنون از اینکه  به من سر زدید ؟؟؟؟

من  بلد نیستم امروز خواستم امتحان  کنم ببینم میتونم دیدم نه نمیشه گند زدم ..

ولی شاید یه روز تونستم این کار بکنم . از ژدرخوانده عزیزم میخوام که اون مطلبی رو که توی چهل چراغ خوندن تو  دو سه شماره قبلی  برای ما بزارن اینجا خوب میدونم منظورم کدومه ممنون میشم اگر تونستم شماره مورد نظر رو ژیدا کنم خودم میزارم .

آبدارچی
نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:01 ب.ظ

D:D:D:D:D:D: .. عرض سلام .. ببخشین که من اینجوری شروع کردم راستیتش من یه نظر داده بودم ولی خیر سرم همون بهتر که نمی دادم اومدم پاکش کردم بعد آبدارچی زدم زیر چشمم مجبور شدم یکی دیگه بنویسم یادم نیست توی اون یکی چی نوشته بودم (الکی) ولی همینقدر می دونم که بیتای عزیز گیر داده بودم که درسته که آبدارچی ما یه کمی مثل این بسیجی ها ترمز نداره و میره گیر میده و هوای زبون سرخش رو نداره ولی شما هم از راهش باید بیای ما در خدمتیم ایشالله ببینیمت و بازم اینجا سر بزنی و دلخور هم نشده باشی ولی خب خدایی این کامنت یا بهتر نوشته نشه یا هم که اگه خواستید بنویسید لااقل اینجوری ننویسید . همونطور که هزاران نفر به لطف این سیستم آبدارچی ما می بینیم توی روز میان و میرن دریغ از یه خط کامنت . پگاه جان بابایی اون رنگارنگی یه معنیش زرق و برق و قشنگیه یه معنیش هم هزار رنگی و ریاست بابایی توی دنیای آدم بزرگا همه چی هست ولی بدیهاش بیشتر به چشم میاد واسه همینه که ما آدمهای بزرگ نما همیشه به دنبال آدم های بند انگشتی ،‌کوتوله ها می گردیم .. آبدارچی به خدا دیگه یادم نمیاد چی ها نوشته بودم اگه هم پاکش کردم واسه بی جنبه بودن نبود واسه این بود که خودمم از کامنتم خوشم نیومد ولی اولش به علت تنبلی مفرط نرفتم ختم کلوم اون مطلب هم چشم می گردم پیدا می کنم برات

افسون دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.iranroozi.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی جالبی دارین البته من مطلباتونو نخوندم ولی ایشاا.. سر فرصت می یام می خونم. ولی وبلاگ خوبی دارین من هم آپ کردم بیاین سر بزنین
هههههههههههههه
غش غش غش غش غش

پـگاه دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:37 ب.ظ http://Jovita.persianblog.com

سلام و دورود فراوان ... منم موافقم...من خودم تازه وبلاگ زدم .... ولی به حدی از پیام های این شکلی حرسی می شم ....که بعضی وقتا با خشونتی به تمام معنی پیام ها را از صحنه ی روزگار محو میکنم... شاید باشد عبرتی برای دیگران...(چه کار بی شرمانه ای می کنما...! وای وای وای...)....
و اما بابایی جونم...یه ذره حرفت سخت بودا...آخرشو خوب نفهمیرم ...اونجای که گفتی : "ما آدمهای بزرگ نما همیشه به دنبال آدم های بند انگشتی ،‌کوتوله ها می گردیم .. "
قابل توجه افسون...افسون جدی جدی حرفتو باور کردم رو وبت کلیک کردم ههههههههههههه بابا یه جوری شوخی کنید تا منم بفهمم انقده ضایع نشم ....(دو نقطه دی) .
پگاه ....(با یه عالمه آرزوهای قشنگ برا همتون)
خدا نگهدار....

ابدارچی دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام پگاه خانومی . مرسی از اینکه ........

در مورد حرفای پدر خوانده یا همون سلمان زیاد تو بهرش نرو ...

در مورد شوخی افسون بانو هم که اونم زیاد شوخی هاشو جدی نگیر

در مورد این کامنتای هم که گفتید اونا هم زیاد جدی نگیرید

اصلا هیچ چیزی رو جدی نگیر

بی سواد اون بحره نه بهر :ی

کلک(مینو) دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ب.ظ

پس با این حساب نوشته های شمارو هم نباید زیاد جدی گرفت اونم در مورد هنر و هنرمند

رویا جون دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:53 ب.ظ http://hezarharf.persianblog.com

سلام اصلا اگه رویاهای متناتون و کلا وبتونو زیاد کنین باحال تره در ضمن خود ابدارچی زورش میاد تو وبلاگ بقیه کامینت بذاره ولی توقع داره براش کامینت بذارن اصلا هر کس تو این وب از این کامینتای مختصر و مفید وب جالب دارین ممنون سر زدی بیا تو وبم از این حرفا بتونه پشت سر هم بذاره از من یه جایزه داره البته بجز لوطی

آق فری دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:39 ب.ظ http://agh-ferry.persianblog.com/

سلام احول شما ؟ خوبین همگی ؟ لوطی خان سلمونی خودم ؟ بهتون لینک دادم با مراما . شاد و پاینده باشین یا حق

لطفا نپرسین این آق فری کیه . عمرا بهتون بگم (هوارتا با نمکم)

پـــــــــگاه سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:37 ق.ظ http://Jovita.persianblog.com

سلام...اینجا روزی یه پیام می شه گذاشت ؟!!! چرا ؟!!! اصلا خوشم نیومد ...ایششش....واه واه واه آدم چه چیزا که نمی بینه!!!
ههههههه خیلی با نمک بود ...! اوکی جدی نمی گیرم .... ولی ....ای آبدارچیه بی احساس...! نمی بینی چند کلام با بابام دارم اختلاط می کنم ...باید بابامو روشنش کنم خب...!!!

..................عاقلان خود دانند .................
....................رفتم که رفتم.................

*~*~*~*خدا نگهدار*~*~*~*

GENERAL سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:01 ب.ظ

SALAM BE HAMEGI DOSTAN
SHAYAD MAN RO AZ YAD BORDEH BASHI
KHEDMATETON KE AREZ SHAVAM MAN VAHID HASTAM
AZ SHIRAZ
KE TO CHAT ROOZI BA GENERAL MIOMADAM YE MODATI HAM BA ZHIGOOL BODAM RASTIYATESH KHILI DELEMON TANG SHODEH BARATON
CHON TAGHRIBAN KASI DIGEH HAL MA RO NEMIPORSEH
KHOSHHAL MISHAM KE BE MAN MEIL BEZANID
BYE DOSTAN AZIZ
PEDAR ABDARCHI ERADAT HAM DARIM GONI GONI
ID = ARSHAM_SHIRAZ ZHIGOOLOO

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد