رفیق نخونش

فقط حق را جمیل یافتم


سلام

حالم بدک نیست بترکه چشم حسود یکی برام اسفند دود کنه


دوران بدی بود ولی هرچی بود گذشت

جالب بود امیدوارم برای همه یه همچین اتفاقای بیفته یعنی داغون بشن

نه سنگ دل نیستم بدی کسیم نمیخوام چهارروز بود حالم بد بود خیالی بد ولی خب دوستام شناختم

ییکی از بچه  ها خیلی شرمندم کرد

یکی دیگه از بچه هام که دمش گرم یه ساعت نیم با تلفن مخشو خوردم اونم دستش درد نکنه

هر دوشون یه طورای کمک کردن یعنی  هردوشون هر کاری از دستشون بر میدم انجام دادن

حالا متوجه شدید برای چی  میگم

برا اینکه ادم رفیقاشو بهتر بشناسه

با کسیم قهر نیستم

اون کسیم  که به رویا گفته بود ایدی منو بده به اون طرف تا جوابشو بهش بدم  باید بهش ببگم عزیز جوابارو خودم گرفتم تو هم زیاد به خودت فشار نیار ما توی  دنیای نت دستمون کوتا برای همینه هممون قلدوریم

هممون بزن بهادریم  ایدی چی عزیز بگو خودم آدرس بهت میدم رو در رو ...... اینم الاف آبادانی بود منه چلمنگ عمرا نتونم رو دررو کسی وایسم آقا من کوچیکتم تو به بزرگی خودت ببخش این کامنتتو که خوندم تا دوروز داشت دستو پام میلرزید نکنه از پشته نت با مشت بکوبیم  خیلی
ترسیده بودم طوری که همش آب طلا داشتم میخوردم ترسم بریزه  اگر ترسم از    شما ریخت حتما میام به پا بوست


با کسی قهر نیستم مشکلیم با کسی ندارم

من خربودم درد به کسی گفتم

حالا چیزی نشده

آشتی آشتی

تموم شد ولی خب این گور بابا رو من یادم نمیره یعنی ببخشید اگر برای اونای که میدونم چیزی شد که امید وارم نشه صد در صد گور بابارو بهشون میگم پس  انتخاب با خودشونه

من روی سگی هم دارم عکسشو میتونید برید توی وب رویا جون ببینید

ولی چقدر ناز شده بودم


چی باید بگم

چیزی برای گفتن ندارم گفتنیارو  بچه ها گفتن

راستی یه چیزی نوشته بودم ظهر یه بلا سرم اومد  غروبی هم رویا پس گردنی رو بهم زد جالبه بدونید اونپس گردنیه کاری کرد اون بلای ظهری رفع بشه


از همون رفیقمم که ناراحتش کرده بودم معذرت خواهی میکنم دمت گرم این سه چهار روزه  خیلی شرمندم کردی

فکر میکنم یه چند تای از بچه ها خیلی مسخرم کرده باشن با هم کلی تلفنی حرف زدن به ریشه من خندیدن ولی خب اینم بگم من هنوز سر پا هستم
هنوز دارم میام توی نت چت میکنم
هنوز دارم وبلاگ رو آبدیت میکنم
هنوز از دوری اونا از بی محلیشون سنگ کوب نکردم
هنوز دستم تو جیب خودمه
هنوز ننشستم سر سفره اونا
هنوز  ............

و هیچوقتم بهتون احتیاج پیدا نمیکنم

سه ساله چت میکنم
رفیقای زیادی پیدا کردم

سه روزه دور خیلیاشون خط کشیدم  خط نکشیدم  باهاشون سلام علیک دارم اگر بخوان اگرم نخوان که گور باباشون


آبدارچی
نظرات 6 + ارسال نظر
سلمان پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:37 ب.ظ

سلام .. اولا که این گور بابا رو با کی بودی؟؟؟؟؟ .. دوما ما خودمون می دونستیم که تو برگشتنی هستی و حالا حالا ها باید وجودت رو تحمل کنیم (ای خدا شر این بلای آسمانی رو کی از سر ما کم می کنی؟ با تضرع بسیار) .. سوما رفیق من خوندمش حالا اگه قرار نخونیمش مرض داری می نویسی بعد بالاشم تیتر می زنی که نخون آدمو وسوسه می کنی ما هم که حساس!!!!! .. چهارما تو روی غیر سگی هم مگه داری که بخواد در مواقع خاصی روی سگیت بالا بیاد؟؟ .. پنجما شمشیر رو غلاف کن خان .. ششما عاشقم من .. هفتما عاشقم من .. هشتما عاشقم من .. نهما خب نزنین چیه حسودیتون میشه؟ خب عاشقم من .. دهما خاطر همتون برام عزیزه (عزیز مشهدی باز خودتو قاطی نکنی ها تو سرت به کار خودت باشه بچه) خلاصه که حوصله خون و خونریزی نیست بالاغیرتا .. شاد باشید .. والسلام

گل پسر پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 04:39 ب.ظ http://rafifar.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری.مطالب جالبی هم توش می نویسی.
اگه رسیدی یه سری هم به من بزن. خوشحال میشم نظر هم بدی.

صلح پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:10 ب.ظ

کـار ٫ نــان و آزادی: همانطورکه میدانید درصد عظیمی از حمعیت ایران را قشر حوان و تحصیل کرده تشکیل میدهد و شما عزیزان چه زن و چه مرد همیشه طی مدت ۲۵سال که ایران توسط یک نفر به گروگان شده است٫در حال تلاش برای دست آوردن کـار و نـان و آزادی هستید مسکن هم بماند ٫ تا کی تحمل ؟ تا کی فقر گرسنگی وبیکاری؟آیا بعد از گذشت ۲۵ظلم وستم توسط زژیم طالبانی حمهوری اسلامی باید منتظر بود ایرانی به کل ویران داشته باشیم یـابایـــد فریــاد زد رفـــرانــدوم٫رفـــرانــدوم (بــا نظارت نیـــروهای سازمان ملل).

عزیز از مشهد جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 12:23 ق.ظ

این ایهام اسمیم شده درد سرا . د خب هی میگین عزیز عزیز بعد میگی به خودت نگیر هههههه ولی در کل خوشحالم که از لحاظ روحی بهتری داش بهنام

آق فری جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:36 ق.ظ http://agh-ferry.persianblog.com/

سلام ...

مینو شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:23 ب.ظ

لوطی تو هم که همش ۱ روز حالت خوبه یه ماه حالت بده چه میکنه این دل عاشق با خودش ولی امیدوارم همیشه حالت خوب باشه حالا ما جز کدوم از دوستان بودیم هان ؟ این یه تیکه رو عصبانی اومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد