بی خیال


سلام

می دونم برای وبلاگ ایران روزی خیلی بعیده که مدت یک هفته و اندی آپدیت نشه خب پیشامده پیش می یاد دیگه ...
امروز هم هر موضوعی که می اومد تو ذهنم پر می زد و می رفت بخاطر همین یه خورده دونه پاشیدم و یه تور پهن کردم که هر موضوعی می یاد بیفته تو تورم و مجبور بشم در مورد همون بنویسم ولی خب هیچ موضوعی نیومد که نیومد
فکر کنم این موضوعها هم فهمیدن که اگر گیر بیفتن یه معجونی ازشون درست میشه اون سرش ناپیدا
این همکار ما هم که چند روزیه تو لاک مبارک فرو رفتن ( از من نشنیده بگیرین حالش اصلا خوب نیست ) یعنی قاط اندر قاط ( نگین از افسون شنیدن ها من بی تقصیرم و مطمئن باشین بعداٌ حاشا می کنم و میگم من نگفتم )
لوطی رو نمیگم ها آبدارچی رو میگم

در نهایت برای خودم و تموم کسایی که این روزها احساس پوچی می کنن

اگر حال و روزت ابریه بی خیال
اگر دلت گرفته
بی خیال
اگر احساس تنهایی می کنی بی خیال
اگر غم تو دلت سنگینی می کنه بی خیال
اگر هیچی سرجاش نیست
جا نزن
اگر اوضاع بر وفق مراد نیست
 دم نزن
اگر حس کردی داری تموم میشی
غز نزن
هیچی نگو که با گفتن من و تو چیزی درست نمیشه
اون گنبد دواری که باید بچرخه می چرخه

میگم یه زمانی می رسه دلتنگیهای ما آدمها تموم بشه - یعنی میشه .

افسون
 
نظرات 3 + ارسال نظر
رویا جون شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 11:32 ق.ظ http://hezarharfpersianblog.com

ما خیلی وقته گفتیم به جهنم به درک بی خیال...........

؟ شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:15 ب.ظ

دلتنگی آدمایی به خوبی پاکی و بزرگی تو حتما تموم میشه.خیلی خانمی.

افسون شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 01:47 ب.ظ

؟
می تونم حدس بزنم کی هستی ولی ایکاش خودت رو معرفی میکردی
خیلی دوست دارم عزیزایی که می یان اینجا منت می زارن و دلنوشته های ما رو می خونن اسم خودشون رو هم بنویسن
خیلی خوب میشه
چه اون بچه های روزی که یادشون بخیر چه شما تازه واردا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد