سلام

وقتی خدا داشت منو از بهشت می انداخت بیرون چرا یادش نیفتاد عقل منو سرجاش نذاشته ؟



یکی نیست به خدا بگه به خودش قسم من نبودم که سیب رو خوردم ؟



چرا یه نقاش خوب پیدا نمی شه که دنیا رو یه رنگ دیگه بزنه ؟ چرا همه چی سیاه شاید شاید من نمی بینم جایی رو .......



من هنوز پائیز رو احساس نکردم چون هنوز بارون نزده اگر بارون بزنه دوست دارم برم تو خیابون تنها قدم بزنم ...
پائیز پارسال اولین بارون با دوست عزیزی بودم که اون حرف می زد و من تو عالم هپروت بودم . دوست داشتم تنها باشم ولی امسال که دوست ندارم تنها باشم اون نیست و من تنهاتر از همیشه ام ...



کسی می تونه به من بگه صدای سوختن چوب چطوریه ؟
یا صدای خوردن چیپس تو سکوت سالن سینما ؟



می خوام به تنهایی یه جنگل باشم ...
بقال سرکوچه ما با دو فرزندش و زنش ماه بانو همه با هم فامیل رادی را می سازند و تو به تنهایی می خواهی جنگل باشی ؟



چند وقتیه چیزی خوشحالم نمی کنه نه حرف زدن با شما...
 نه خوردن چای لیمو ...
نه توی خیابون بستنی خوردن ...
و نه با محمدامین سوار اژدهای پارک شدن و جیغ زدن ....

پ.ن
دارم دنبال قشنگترین حس می گردم حس خوشبختی

نخونین به درد نمی خوره

نظرات 7 + ارسال نظر
عاشق ترین عاشق دنیا سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ق.ظ http://www.omid-eshgh.persianblog.com

سلام . خوبین شما . روزتون بخیر . از این طرف ها رد می شدم گفتم یه سری به شما دوست عزیز بزنم و یه حال و احوالی پرسم که خوب هستین ؟ وب قشنگی دارید . خیلی خوشحال میشم به من سر بزنید . منتظرتون هستم

سلمان چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:28 ق.ظ

سلام .. دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر .. کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست .. گفتند یافت می نشود گشته ایم ما .. گفت آن که یافت می نشود آنم آرزوست ....... ولی حتما پیدا میشه .. هم دوست هم قشنگترین حس .. من هنوز زنده ام .. شاد باشید

زهرا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام
همه خوبن.

میتی جمعه 29 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:06 ق.ظ

سلام ... خیلی جمعه ها خوب بود که باز بارونم بیاد هوام ابری باشه

رویا شنبه 30 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:03 ق.ظ

قشنگترین حس با هیاهو اومدن و بی صدا رفتنه منکه مدتیه دارم حس می کنم بهترینه!

احسان دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ق.ظ http://weblog.parsmedia.ws

سلام. من و شما یه دوست مشترک داریم ظاهرا. مدتها قبل شما یه کامنت در این باره داده بود . منم ای میل زدم ولی خبری نشد. یادته؟
http://weblog.parsmedia.ws/archives/000285.php
اگه ممکنه یه لطفی بکن و یه خبری بهم بده
ممنون

امید چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:56 ق.ظ http://taje-taraneh.persianblog.com

سلام....خوبی؟ خدایی اگه پیداش کردی یه خبری همبه ما بده.. فقط خوب نگاش کن ببین تاریخ مصرفش تموم نشده باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد