سلامی چند باره

فقط حق را چی یافتم .....؟؟؟؟؟؟؟؟




سلام به همیه دوستان دشمنان رفقا نارفیقون همه و همه

نمیدونم چی شد شاید به خاطر اینکه نمیخوام این مهر بانو به نوزده هم برسه شروع کردم  شمارشه معکوس رو میگم

خب امروز با یه نفر که اختلاف داشتم میشه گفت آشتی کرد 

البته کسی به خودش نگیره چون اصلا از بچه های چت نیست

 خب دیگه چی باید بگم

شاید مثل قبلا امدم و اینجارو آپ کردم شایدم رفت برای شش هفت ماه دیگه


ولی الان چی باید بگم نمیدونم  فقط اینو بگم دیروز ۹ همین سال وفات استاد علی حاتمی بود

از همیه دوستانم تشکر میکنم که امدن اینجا و نظر دادن

تولد خان کوچولوی مام  ۴  دیما هستش که این دم بریده میره توی چهار سال

عکسشم برای تولدش میزنم توی نت

دیگه چی بگم

همین برای امروز بسه تا بیفتم روی غلطک برام دعا کنید

راستی یه چیزی من تو عمرم اگر کسی بلای سرم بیاره تا بلای سرش نیارم ول کن معامله نیستم ولی خب یه شعار قدیمی  مزه ای که توی بخشش هست توی انتقام نیست


نه ببخش نه تو فکر انتقام باش واگذار کن درستم واگذار کن  اگرم میخواهی انتقام بگیری تا آخرش برو بدون شک

 یا رومی رومی یا زنگی زنگی



تا درودی دیگر بدرود


آبدارچی

نظرات 4 + ارسال نظر
هانی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ب.ظ http://xanthippe.persianblog.com

سلام به به من اول شدم

هانی دوشنبه 16 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ب.ظ http://xanthippe.persianblog.com

خب همون جور که گفتم دیگه نمیشه رو کس حساب کرد الان نمیدونم چی باید بگم فقط همین که به فکر خودت باش رفاقت با ادمهای الان هیچ فایده نداره چون در عین رفاقت یهو همچین از پشت بهت خنجر میزنه که نفهمی از کجا خوردی حواستو خوب جم کن :)

سلام هانیه جون ممنون ولی ما دیگه چیزی برای از دست دادن نداریم من انقدر روی بدنم جای خنجر هست که نگو هرکی ندونه فکر میکنه توی جنگ های صلیبی بودم انقدر زخم برداشتم از نارفیقون ولی ممنونم از راهنمایت حتما موفق باشید سر بلند

رویا سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:32 ق.ظ

جمیل یافتم

شیرین جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:52 ب.ظ http://www.shiren.com

سلام اصلاوب لاگ خو بی نبود برو از وب لاگ کامران وهومن یاد بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد