فقط حق را جمیل یافتم




سلامممممممممممممممممم  

امیدوارم همیه بچه ها خوب خوش سلامت سر حال از این جور چیزا باشن

امروز تولد وبلاگ دیگه نمیخوام بگم تولد وبلاگمون یا یه چیزی شبیه به این میخوام از نو شروع کنم  تولد این وبلاگه

حالا این وبلاگ مال کیه خدا داند ولی یه قولی داده بودم به بعضی هنوز قولم یادم نرفته برای سایت تو فکرش هستم حسابی

فقط بودجه ماکو  (( افسون میدونه معنی ماکو یعنی چی ))



 نمیدونم چی بگم ولی اگر اون کارای که توی فکرم بود میخواستیم با بچه ها انجام بدیم الان باید میگفتم تولد وبلاگمون مبارک بچه هااااااااااااااااااااااا



ولی فرقی نمیکنه این وبلاگ من نیست اینم قول میدم این وبلاگ سایت بشه 
شاید فکر کنید این قولم مثل بقیه قولهای من هستش میزنم زیرش شاید دیر بشه ولی زده میشه



به امید اون روز


بچه ها این وبلاگ مال همست چراشو نمیدونم  ولی به خدا حس مالکیت نسبت به این وبلاگ ندارم  پس کمک کنید



از امروزم شروع میکنم قالبشو درست کردن 


از نو میسازم خانه ای که آتش گرفت

دوباره میسازمت وطن
اگر چه با خشته جان خویش

ستون به سقف تو میزنم
اگر چه با استخوان خویش


فدای همیه شما  تکتک دوست پسرا دوست دختراتون

آبدارچی خوشحال (سردار سازندگی )
نظرات 13 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:20 ق.ظ http://manzelgah.blogsky.com

امیر بایرنی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:20 ق.ظ http://hood.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری

موفق باشی و بای

افسون دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام
منم میگم مبارک
ولی تولد بدون کیکو فشفشه و شام پیتزا و بعد شام گزاستریت تو خیابونا فایده نداره
باید سور بدی بابت این وبلاگ

آبدارچی دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:30 ق.ظ

بچه میترسونی شامم میدم ...... چه خیالیه بفرماید شیرینی خوب بخورید که شام کمتر بخورید ....... ممنونم باران جان ممنونم

باران/ دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:54 ق.ظ http://manzelgah.blogsky.com

اولا که منم میدونم ماکو یعنی چی اوهوم.دوما شما که بلدید وبلاگو سایت کنید میشه به من که پسورد وبلاگمو یادم نیست بگید چکار کنم؟به غیر از اون راهای عوض کردنو فراموش کردن چون اونا سوال میکنه.من وبلاگ همتونو میتونم باز کنم غیر مال خودم.چرا؟

سلام خانومی . من بلد نیستم وبلاگ رو سایت کنم میخوام یه سایت اگر خدا خواست بزنم گه پول ندارم اونم به خدا بلد نیستم پسورد گیر بیارم ........

رویا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:39 ق.ظ

سلام لوطی منمون که روحیه گرفتی با تماسی که من باهات داشتم ههههههههه افرین به این پشتکار اینو قبلا هم یواشکی گفتم شماره مو هم دادمت زیاد برام خط و نشون نکش تولد وبلاگ مبارک یادش بخیر یه زمانی تو این خونه منم یه اتاقی داشتم یادتونه هیچی تو اون اتاق سر جاش نبود تصمیم دارم خالا وبلاگ شخصیه خودمو فوتینا کردم متن های بسیار جذاب و قشنگمو بدم بذاری تو وب لاگ مبارکتر بشه ههههههه در ضمن در مورد سایت هم خوشحالم که یه تلنگری بهت زدم اون روزی پشت تلفن هههههههه من همیشه بودم و هستم ادما با رویا زنده هستن اینو همتون بدونین هههه دوستت دارم چون می دونم دوستم داری هههههههههههه وای من ابشنگولی نخوردم که پس چرا اینهمه چرت و پرت؟

سلام . نه تو روحیه نگرفتی .... چشمک خوشحالمم میکنی یه باره دیگه برامون مطلب بفرستی گلتاج یادمه توی زلزله بم گم شد چشمک ..........

رویا دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:02 ق.ظ

فکر بودجه هم نکن ما که یکساله داریم می گیم .....در ضمن بودجه ماکو یعنی بودجه ما کوشی؟ یا اینکه منتظر باشین بودجه از ماکو برسه یا چه می دونم یه چیزی تو این مایه ها.... سرمایه از من لوطی کارو دوندگی و سگ دو زدن از تو ..ههههههههههههه (شوخی کردما سگ دو زدن نه منظورم پشتکار و فداکاری همه صفات یه ادم خوب که شامل ما نمیشه بود)

سلمان دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:31 ق.ظ

تبریک سردار .. بساز که ساختن بهترین راه برای فراموش کردنه .. سرگرم بودن .. بساز خان .. راستی افسون جان نه کار فرهاد سخته که کوه می کنه و نه کار شما که میخوای دل رو بکنی .. زندگی کردن از همش سخت تره .. زندگی کردن با نفس کشیدن فرق می کنه .. زندگی کردن .. شاد باشید ..

مهربانو دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:05 ب.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلامممممممم. خوشحالم که خوشحالیدددددددد. امیدوارم همیشه سردار سازندگی و پایندگی باشین هم شما و هم افسون عزیز. راستی ماکو معنیش چیهه؟ تا اونجاییکه من میدونم شهر مرزیه ایران و ترکیه است خیلی هم خوشگلهههههه. عالیییی. حالا نمیدونم منظورتون چی بود ولی من هوس مسافرت به این شهر را کردمممممممممم. موفق باشینننن.

ماکو به زبون عربی یعنی ندارم پول ماکو یعنی پول ندارم بارانم چون بچه جنوبه معنیشو میدونه چشمک بانو خانومی امیدوارم همیشه خوش خرم باشی در حال سفر

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:12 ق.ظ http://salam khili jaleb bood

وحید از شیراز سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام خوبی داش بهنام خوشم اومد بای دادا

سلام . وحید خان خوبی خوشی . امنیدوارم همیشه خوش خرم باشی

مامان لنگ دراز سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:35 ب.ظ

سلام. منم میخوام عضو وبلاگتون بشم. میشه؟؟ تولده اینجا؟؟؟ کووووو؟ منکه ندیدم. لابد پول ماکو یید دیگه؟ شما که پول ندارین پذیرایی کنید چرا تولد میگیرین که بعدا ملت بیان پشت در گشنه و تشنه بمونن هانن. برم به زندگیم برسم. خداحافظ.

سلام مامان لنگ دراز . خوشحال میشیم یه خانومی مثل شما توی وبلاگ مطلب بنویسه .... بابا این همه شیرینی کیک شمع کادو ولی خب به غریبه ها نمیدیم هههههههههههه شما کادو بدید شیرینم به روی دودیده چشم چشمک بعدشم شما که خودت صاحب خونه ای باید از مهمونا پذیرای کنی مامانی

مامان لنگ دراز سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:16 ب.ظ

ایششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد