فقط حق را جمیل یافتم




قرار بود درمورد یه چیزی یه متنی بنویسم

ولی خب نشد مخلف داشت منم گفتم یک نفر بگه نه نمینویسم


امید وارم همی عاشقان به هم برسن زندگی با عشق خیلی قشنگه


میدونم هرچی بگم به  بعضیا بر میخوره ولی از ته دل برای هم آرزوی موفقیت میکنم

توی تمام طول زندگیم برای کسی بد نخواستم همیشه از اینکه میدیدم دوستانم موفق شدن خوشحال شدم خوشحالی کردم


دوستدار همیه بچه ها آبدارچی

 

نظرات 8 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:50 ق.ظ

سلام صبحتون بخیر. خوبین شما؟ میخواستم بگم چرا نمینویسین که کامنت افسون عزیز جوابمو داد. افسون جون کامنتتون عالی بود. موفق و پاینده باشید. درضمن زود زود آپ کنید دیگههه.

افسون شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:27 ق.ظ

اینجا جا داره از همه عذر بخوام
نمی دونم شاید زیادی تند رفتم
شاید م به قول تو مهربانو عزیز تند نرفتم
ولی نمی دونم
تنها چیزی که می دونم اینه که دوست دارم این روزها کسی کمکم کنه
چرا کسی نیست به من کمک کنه ؟
کسی می تونه ؟
کسی میخواد
یه خورده شهامت
یه خورده اراده
یه خورده شجاعت
یخورده
نمی دونم کسی هست دستمو بگیره
کسی هست به حرفام گوش بده
*************************************
آخر هفته دارم می رم مشهد تولد امام رضا آخه
ولی هرکار می کنم همه درا به روم بسته شده
هرجا می رم بلیط نیست که نیست
بار اول که رفته بودم به نیت کسی بود برای سلامتی و طول عمر و موفقیت
ولی حالا دارم می رم نفرین کنم شکایت ببرم پیش امام رضا

شاید خودش دوست نداره وقتی کسی رو امانت دادن بهش حالا در امانت خیانت کنه ***************************************
کسی می تونه برام به هر طریقی بلیط جور کنه
کسی می تونه کمکم کنه
نمی دونم شاید به چیزی فراتر از اینا احتیاج داشته باشم
چیزی مثل معجزه خداوندی

افسون شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:56 ق.ظ

از همه عذر میخوام
کتباٌ
رسماٌ
شرعاٌ
عرفاٌ
از همه

باران/ شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:47 ق.ظ http://manzelgah.blogsky.com

ببین افسون..من معتقدم تنها و بهترین کسی که میتونه به آدم کمک کنه فقط و فقط خودشه.
آخه دختر خوب تو باید حرف بزنی که کسی گوش کنه؟
اون *کسی میتونه *و *کسی میخواد *چقدرررررررر از هم دورن..چقدر چیزا که من و تو میخوایم و نمیتونیم...من این وقتا فقط میگم همینه که هست.دروغه اگه بگم خیلی چیزا ناراحتم نمیکنه اما همینه که هست....
میبینم که میخوای بری مشهد...کاش من میتونستم برای بلیط کاری کنم اما متاسفانه انا پارتی لاموجود...
اما عزیزم حالا شاید فکر کنی من کافرم اما بنظر من اون امام رضا و اون گنبد و اون حرم اونقدر موثر نیست که صدای تلق و تولوق قطار یا حرکت اتوبوس تو جاده و اون چیزایی که توی مسیر کشف میکنی...نمیدونم اونجام ترمینال داره یانه؟اما چرا نمیری ترمینال سوار یک اتوبوس بشی و بزنی به جاده؟مطمئنم تا برسی به امام رضا کلی آروم شدی....اون رفتن و دور شدن و کشفه که آدمو اروم میکنه..کشف چی؟کشف همون حس قشنگ خوشبختی خودت که یکبار نوشتی...
خیلی حرف داشتم...امروز باید اپدیت کنم ولی نه تو وبلاگ خودم که بسته برام...
.....
همه دوستت دارند ...
کتبا
رسما
شرعا
عرفا
....
نحن آر ویت یو مای هانی

مهربانو شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام . افسون جونم منم کتبا و رسما و شرعا و... با نظر باران عزیزم موافقم. راستی میرین مشهد برای منم دعا کنید. زیارتتون قبول.

آبدارچی شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام . به همیه دوستان بعد از یه هوا علامت سئوال یه چیزی بگم .......

یکی میره امام رضا میگه امام رضا با این همه طلا چرا هشتم شدی


پیشا پیش بهتون میگم زیارتتون قبول

برای من هم دعا کن

افسون شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ب.ظ

فکر نکنم برم
ولی چشم
برای همه دعا می کنم
وقتی داشتم می رفتم حرم حضرت زینب همه گفتن نایب الزیاره باش و برامون دعا کن
اونجا که رسیدم کنار ضریح نشستم و گریه کردم اما انصافا برای کسی دعا نکردم همه جلوی روم بودن احساس می کردم کنارمن
اگر رفتنی شدم که فکر نکنم قسمت باشه برم چشم سعی می کنم بازم اونجا ببینمتون

رضا شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:11 ب.ظ

برما نظری کن که دراین شهر غریبیم
برما کرمی کن که در این قوم گداییم
حلاج وشانیم که از دار نترسیم
مجنون صفتانیم که در عشق خداییم
ترسیدن ما چون همه از بیم بلا بود
اکنون زچه ترسیم که در عین بلاییم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد