سلام سلام صدتا سلام
من مامان لنگ دراز عضو جدید وبلاگ ایران روزی هستم. یکمی ذوق مرگ شدم و یکمی هم میترسم. به من گفتن خودمو معرفی کنم.نمیدونم چی باید بگم. خودم ترجیح میدم  گذشت زمان باعث آشنایی من با شما بشه. هرچند اکثرتونو میشناسم و شماها هم احتمالا با یکی دوتا از نیک نیمای من تو چت روزی آشنا باشین.امیدوارم تلاش آبدارچی  وافسون عزیز نتیجه بده و صمیمیت و مهربونی و صفا را دوباره بتونن بین بچه های روزی برگردونن.همهتونو دوست دارم و براتون آرزوی موفقیت میکنم. شب یلدا هم امیدوارم برای تک تکتون خاطره انگیز باشه و خوش بگذره.

بعد از این نامرد باید زیستن

از همه دلسرد خواهم زیستن

زندگی از من به بدنامی گرفت

دوستانم را به نامردی گرفت

با من از افسانه دیرین مگو

از غم فرهاد و از شیرین مگو

او هم از نامردمیها رنج برد

عاقبت در بیستون افتاد و مرد

با من از مردانگیها دم مزن

عشق نامردیها را هم مزن

عشق را از دل برون خواهم نمود

ترک دنیای جنون خواهم نمود

گر شود خواهم شد آن چنگیز دهر

زشتها را تلخ خواهم همچو زهر

خون گرفته دامن چشم مرا

مرگ باید تا برد خشم مرا

تا به کی باید فریب دهر خورد

جای شربتهای شیرین زهر خورد

تا به کی چون بره باید زیستن

از جفای گرگها بگریستن

ناکسان ظاهر مثال ذره اند

گرگهایی در لباس بره اند

بخت اگر همت کند قاتل شوم

پیش چشم ناکسان باطل شوم

بخت اگر همت کند غوغا کنم

عالمی دیگر ز نو برپا کنم

تا زمانه بوده و بیداد و کین

نیز نامردی نبوده بر زمین

بعد از این دست من و شمشیرها

نیزه و اسب و کمند و تیرها

هرچه خواهد شد به صحرا میزنم

بعد از این دل را به دریا میزنم

بعد از این دیگر مرا آدم مبین

تو مرا از دشمنانم کم مبین

من که خود رنجی ندارم در جهان

میکشم بر دوش رنج دیگران

گر فقط خود در جهان باشی و بس

کی بدین دار و فنا داری هوس

چهره نامرد را ظاهر مبین

مرد را در هیبت ظاهر مبین

دیده ها را از خفا خون می کنند

خنده بر افکار مجنون میکنند

نوشته شده توسط: مامان لنگ دراز

نظرات 5 + ارسال نظر
علی دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:22 ب.ظ http://www.mofar.info

تصاویری از یک دوربین مخفی در اتاق خواب هدیه تهرانی www.mofar.info

سلمان سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:33 ق.ظ

احتیاج به یه نفر برای تبلیغات ندارین احتمالا؟؟ .. امیدوارم موفق باشی مامانش (چشمک)

آبدارچی سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:48 ق.ظ

سلام . خوش امدی مامانش اینا خوبی خوشی سلامتی .حالا چرا انقدر تند بابا من که ترسیدم منظورم شعرتون امید وارم موفق سربلند باشید

مهربانو سه‌شنبه 1 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:07 ب.ظ

سلام مامانییییییییی. خوبین شما؟؟ وا بلا بدور سلمان قراره تبلیغاتچی برای کی بشهه؟ خیلی خوشگل بود شعره من عاشق این شعره هستمممممممممم.

میتی جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:10 ب.ظ

ببینم گفتی عزیز منو صدا کردی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/d:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد