نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل نوبل

فقط حق را جمیل یافتم



یه خبر  شاید برای خیلی ها قدیمی باشه ولی من دو هفته پیش خبر رو شنیدم


بعد از شیرین عبادی که جایزه نوبل رو گرفت مردهای ایرانی به این فکر افتادن که نه بابا نمیشه زن ها زدن جلوی ما  مام باید یه کاری بکنیم

آقا پشت کار رو باش به دوسال نزاشتن بکشه  ها  زدن و جایزه نوبل رو بردن حالا این جایزه  مال کی ؟ در چه زمینه ای و  واقعا ایا  جایزه نوبل ارزش این رو نداره که  از اون شخص قدردانی بکنن  ؟

کار اون کم تراز آقای رضا زاده  آقای ساعی   آقای علی دایی و  و خیلی های دیگر کم تر نیست

نمیدونم کیارو مثال بزنم


هرکی گفت کیه ؟  این بزرگ مرد  من یه جایزه بهش میدم  !!!!!!!!!


آبدارچی (در حسرت  نوبل )
نظرات 8 + ارسال نظر
مامان لنگ دراز چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ق.ظ

سلام. وااااااااا از کی تا حالا آبدارچی مادرر شما حسود شدین و در حسرت نوبل بودینننن؟؟؟ ایشالا شما هم جایزه نوبل و نوئل و... میگیرین.

مهربانو چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:25 ق.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلام. صبحتون بخیرررر. یه راهنمایی بکنید من حدس بزنم بگم کیهههه؟اول اسمشم بگین ممنون میشم. جایزه را هم آماده کنید پست کنید برام. مرسی. البته راضی به زحمت نیستما ولی چون خودتون میخواین جایزه بدین گفتم. ( دونخطه دی)

کودک ۱۸ ساله چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:11 ب.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

نمی دونستم آقایون هم این افتخار رو کسب کردن!حالا شما بگو کی بوده این بزرگ مرد منم راجع بهش فکر می کنم ببینم جایزه رو قبول کنم یا نه ! :دی

پریشان پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:34 ق.ظ http://sharhparishani.persianblog.com

سلام لوطی جان تولد وبلاگ جدیدتو تبریک میگم.ببخشید که نمیتونم زیاد بهت سر بزنم .خیلی سرم شلوغه.وقت هم نمیکنم برم اصلاح. :d
خوش باشی. کاش...

مهربانو پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:26 ب.ظ

تفلد تفلد تفلدت مبارککککک. مبارک مبارک تفلدت مبارکککککککک. بیا شعمارو فوت کن تا صد سال زنده باشی( ۲ بار). ابولفضل جان تفلدت مبارکککک. ایشالا که صدوبیست سال زیر سایه حاج لوطی و مامانتون عمر باعزت و یربلندی داشته باشی.

مهربانو پنج‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:16 ب.ظ

نیکبختی انسان در آن نیست که چون درخت تناور ببالد.
یا که سیصد سال آزگار، بلوط وار بر جای ماند.
تا سر انجام کنده ای شود نگونسار،خشک وبرهنه وبی بار.
زنبق یک روزه را در بهاران
زیبایی دوچندان است.
هر چند که همان شب فرو افتد وبپژمرد.
از آن که او گل وگیاه روشنایی است.
زیبایی را فقط در برهه های کوتاه می توان دید.
ودر برهه های کوتاه به کمال می توان رسید...................امیدوارم عمری به بلندای بلوط و به شادابی زنبق داشته باشی


میتی جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:06 ب.ظ

سلاممممممممممممممم هههههههههه جو گیر شدم بعد از چند وقت اومدم اینجا . خوبین همگی دلم برا همه یریزه شده

[ بدون نام ] جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:18 ب.ظ http://Zooghal.Blogsky

یاحق
سلام آبدارچی!
برخلاف تو من میدونم چی صدات کنم...به خدا من نمی دونم این آقاهه کیه...
میدونی چرا وقتی میخوایم بریم تو رویا چشمامون رو می بندیم؟ وقتی میخوایم گریه کنیم؟وقتی میخوایم فکر کنیم؟
وقتی میخوایم تصور کنیم؟ وقتی میخوایم کسی رو ببوسیم؟
به این دلیل که قشنگ ترین چیزهای تو دنیا قابل دیدن نیستند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد