سلام

فقط حق را جمیل یافتم


سلام سلامی به گرمای (از فاصله۵ سانتی متری ) بخاری
سلام سلام به همیه عاشقان
سلام به همیه اونای که دم از دوستی وفا میزنن
سلام سلام به همیه اونای که خودشون رو فدای عشقشون میکنن
سلام سلام به همیه لوطی های مثل خودم (لوطی :به کسی گفته میشه که داریه زنگی بگیره دستش میمون برقصونه و مردم دورش جمع بشن )البته من خود لوطی نیستم من اون میمونه هستم که لوطی قراره برقسونتم

سلام سلام به خدا خدای که یک تاست خدای که بی همتاست خدای که عشق به ما هدیه کرد خدای که هرچی داریم از اوست هرچی نداریم به خاطر اینه که خودمون تلاش نکردیم  خدای که هرچی نعمت(وعده) که فکرش رو بکنی بهمون داده البته برای بعد از مرگمون خدای که مارو آفرید تا نیاشش کنیم و روزی ۱۷ بار بهش بگیم تو بزرگی تو بی همتای تو یکتای تو اینطوری هستی  ولی حق نداریم یک بار بهش بگیم چرا اینطوری نیستیم  چون میشیم کافر .خدای که بی نیازه ولی اگر من روزی ۱۷ بار بهش گوش زد نکنم چی هستی اون دنیا (وعده جهنم) قیر داغ میریزه توی گلوم .خدای که ادم و هوارو آفرید ولی  هیچکس نمیدونه چرا ؟؟؟؟(هرکی میدونه به منم بگه ) خدای که اگر کشتار جنوب شرق اسیارو راه انداخت باید شکر گذارش باشیم که شکرت که بدتر نشد . خدای که بزرگی خودش رو با بم نشون میده (البته و صد البته بم کار آمریکا بود خدا دخالتی نداشت ) شایدم جنوب شرق آسیاهم کار امریکا باشه . همچیز دست امریکاست  یادم یه بار آقای لاریجای گفت ما ایرانی ها یه مشت وحشی بودیم با امدن اسلام آدم شدیم (منظور از آدم اون حضرت نیست  منظور میمون تکامل یافته هستش ) وتخت جمشیدهم آمریکای برای ما ساختند که مارو مشغولش کنن ..خدایا خیلی دوستت دارم خیلی با اینکه هرچی دارم به خاطر خواست تو بود به خاطر کرمت هست هرچه که ندارم به خاطر پخمگی خودمه خدایا من اینطوری تورو شکر گذاری میکنم به وجودت پی میبرم . خدایا تو بزرگی انقدر که درکش برای من سخته (کسی... ((نمیدونم به جای کسی چی بنویسم )) که بتونه فاجعه بم و جنوب شرق آسیارو همش به فاصله زمانی یک سال به وقوع بپیونده) باید خیلی بزرگ باشه حتا از آمریکا هم بزرگتر  خدایا خیلی بزرگی... خدایا تو تو تو همچیم تو همچیم تو دنیای من فقط تو عاشقیام فقط تو بهار من فقط تو .......
ولی حیف همیشه درکش برای من سخت بوده کاش آسون میشدی انقدر که من بندت بتونم درکت کنم نیازم رو بهت بگم . تو حتی از رهبران ماهم سخت تری خیلی سختی ....... من هم که همیشه زیر بار سختی ها کمرم میشکسته زیر سختی درک تو کمرم شکسته و چیزی ازم نمونده ....... خدایا، آمریکا (شیطان بزرگ ) راهت تره درکش راحت تره خدایا هرچی که اسم تو روش باشه درکش سخته ... نمیدونم چرا واقعا نمیشد آسون تر باشه نه نمیشد حتما یه  حکمتی داره .... همچی هر آنچه که تو بخواهی همونطور میشه خدایا پس بخواه که من امروز سوسک بشم  که از اشرف بودن مخلوقاتت خسته شدم  بشم یه سوسک حمام (لااقل مرکم دسته اونی هست که میاد حمام  من رو میبینه جیغ میزنه بعد با دنپای محکم میکوبه توی ملاحجم ) خدایا منو سوسک نکردی بکن گوسفند که سر هر شادی سر هر فاتح خونی بیخ تا بیخ سر من رو ببرن  خدا من رو گوسفند نکردی حداقل بکن شتر که  واحد شمارشم مثل آدم ها باشه که توی بیابون ها از بی کوهانی بمیرم . خدا یا شترم نمیکنی بکنم عاشق یه عاشق دیووانه که معشوقم منو بکشه از بی محلیاش . خدایا  عاشقمم نکردی  اون عزراییل بفرست با هم کار داریم اونم نمیفرستی نفرست به جهنم منم دیگه  قهرم قهر قهر تا قیامت (وعده ظهور حضرت مهدی )  خیلی ترسناکه ولی خب نمیدونم این روزا همه منتظرشن  خدایا تا اون موقعی که همدیگرو اون دنیا ببینیم بای بای

آبدارچی ( کثافت )

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ب.ظ

نمی دونم چی باید بگم

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ب.ظ

نفهمیدم چی نوشتی یه کم واضحتر می نوشتین از خدا چی می خواین که بهتون نداده

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:41 ب.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رویا چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:31 ب.ظ

هههههه تو روز نامه دیدم که تو جزیره سوماترای اندونزی که با چند کشور دیگه تو شرق آسیا نابود شده فقط یه مسجد بزرگ بدون اسیب سر به فلک کشیده سالم مونده و همه مسلمانان افتخار می کنن به این معجزه ولی غافل از اینکه خدا تمام بچه و کودکانو نابود کرد ولی خونه خودشو پا بر جا نگه داشت که چی بشه؟......

امید پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلمان پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:04 ب.ظ

سلام .. اگه منظورت از وعده های اون دنیاش ، بهشتش هست یادت باشه که جهنمش بیشتر به ما نزدیک تره تا بهشت .. پس وعده هاش نعمت نیست .. من و تو روزی ۱۷ بار به اون گوشزد نمی کنیم که چیه بلکه ۱۷ بار به خودمون میگیم که هیچی نیستیم .. هر کی میگه حق نداری بهش اعتراض کنی ، بیخود میگه .. حتی منی که این حرف رو می زنم هم بیخود میگم .. یه بزرگی می گفت شما خدا رو بپرست و واقعا بپرست ولی باهاش دعوا هم بکن .. اینجور نباشه که هر جور عشقت کشید باهاش رفتار کنی .. حادثه جنوب شرق آسیا رو خدایی منم حکمتش رو نمی دونم چون خدا نیستم .. اگه اونقدر کشتار کرده اونجا واسه خاطره اینه که عمر اون آدمها سر اومده به همین راحتی توجیهش کن و بهش بده بره .. اینکه چرا آدم و حوا رو آفرید واسه خاطر این بوده که نمی تونسته از اول همه رو بیافرینه مجبور بوده از یه جا شروع کنه .. ولی من می دونم که آخرش اینقدر تعداد آدما زیاد میشه که حساب کار از دستش درمیره .. اون وقت مجبور میشه با زلزله و سیل و سونامی و هزار کوفت و زهرمار دیگه به کنترل جمعیت بپردازه .. بقیه حرفاتم حوصله ندارم نقد کنم شاید وقتی دیگر .. دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد