اینترنت

فقط حق را جمیل یافتم



سلام


دوستان میخوام یه کار بزرگ کنم
اونم خیلی بزرگ

قسم خوردم دیگه هیچکس از توی دنیای اینترنت (مجازی ) به دنیای حقیقیم نیارم

چون من نامرد تر از اونی هستم که بتونم برای خودم نگهشون دارم

چه فاییده بیان برای یکی دو سه ماه برن بیرون از دنیای حقیقی چه فاییده که نتونی بیشتر از یک سال دوستتو برای خودت نگه داری

چه فاییده همیشه سرکوفت اینو بخوری که دوستی ما اینترنتی


البته خیلی وقته که  ای دی به مسینجرم اضافه نکردم
خیلی وققتی کسی رو  به جمع دوستای حقیقیم اضافه نکردم

اشتباه کردم

توی ایران دنیای مجازی رو باید بزاری مجازی بمونه ماها جنبشو نداریم

 یادتون یه بار یه چیزی نوشتم


روزی قدم زنان از کنار کسی میگذری

باید دوستی ها اینطوری باشه
نه توی نت التماس کنی که فلانی دوستت بمونه


دوست پیدا کردن آسونه ولی نگه داشتنش سخته

منم نتونستم نگه دارم

منکه خیلی وقتا از خودم گذشتم دوست داشتم دیگران هم از خودشون بگزرن

من هیچوقت برای دوستی هام شرط نزاشتم

همیشه هم اینو گفتم من یا خیلی بدم یا به خدا خوبم وسط نیستم باکسی که دست دوستی دادم دوستم و همیشه دوستای که برای من شرط گذاشتن نتونستم باهاشون بمونم

دوستی های نتی همشون با شرط شروته  ژس من نمیکشم داخلشون



همرو دوست دارم دوست داشتم

برای اینکه به خیلی ها گفتم این کار بده اون کار خوبه  بد شدم طوری که تف لعنتم کردم

 همش همینه

توی دنیای واقعی یه نفر میبینی شاید چندین سال ببینیش اخلاقش رفتارش همچیزشو میبینی بعد یواش یواش با یه سلام علیک خشک خالی بعدش با یه دست دادن بعدش با یه دل تنگی دوستت میشه  با هم رفاقت میکنی


ولی توی دنیای مجازی اینطوری نیست
از یه کار خودم نفرت داشت و  دروغ نیست بگم گریم میگفت وقتی یک نفر رو از توی لیست دوستای خوب در بیاری بزارش توی لیسته بچه ها آشنان   سگ تو روحت بهنام که به خاطر دوستات اشکت در میاد

دنیای خیلی گندیه


آبدارچی مجازی

نظرات 6 + ارسال نظر
سیاورشن شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ق.ظ http://blue-eye.blogsky.com

سلام......................معلومه تو هم احساساتی هستی...................کاریش هم نمیشه کرد روزگاره......به من هم سر بزن

مامان لنگ دراز شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام مادر جون خودتو ناراحت نکننننننننننننننننن. غصه نخوررررررر. شاید حمکتی توش بوده.

مهربانو شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام. روزی که اولین دوست نتیم را از دست دادم گریه کردم. وقتی دومیش را از دست دادم بغضم گرفت ولی نذاشتم اشکم بریزه. وقتی سومیشم از دست دادم تا دو روز با هیچکس حرف نزدم و تو خودم بودم و... وقتی دهمین دوست اینترنتیمو از دست دادم گفتم به جهنم لیاقت نداشت با من همکلام بشه . چت کردن برای منی که ظرفیت ندارم حرامممممممم است.

از این حرفا گذشته کار خوبی میکنید که دوستیاتونو تصمیم دارین به خارج از چت نکشونید. چون مسئولیت میاره. از اونجاییکه آدم بی مسئولیتیم هیچوقت نخواستم با دوستان اینترنتیم تو دنیای واقعی رابطه داشته باشم چون اونوقت باید تمام تلاشم را میکردم که حفظشون کنم. اما تو دنیای مجازی مهم نیست . راحتی. مسئولیتی در قبالشون نداری. شاید همین فردا تو خیابون یا مهمونی از یکیشون یه رفتار ناهنجار ببینی اما چون قیافتا نمیشناسی مهم نیست. شاید دلتوبشکنن اما چون فقط از روی یه آی دی میشناسینش مهم نیست. شاید فردا ماشین زیرشون بگیریم اما چون نمیشناسیم و نمیدونیم کیه میتونیم پامونو بزاریم رو گاز و فرار کنیم.
چی نوشتمممممممممم؟

ژیگول ....ژنرال ۲شخصیت مجازی شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام به همگی دوستانی که من رو می شناسن یا نمیشناسن اولا عرض ادب خدمت ابدارچی محترم دوما: خیلی خوشحالم که از این که به این نتیجه رسیدی که مجازی مجازی هست و هیچ وقت به تمام واقعیت ها نمی رسه شاید بتونه گوشه ای از افکارت رو پر بکنه ولی اخرش چی ... اخرش این هست که بابا اینا همش یه جور بازی که خودت رو دست و پا بسته در اختیارش گذاشتی اره بهترین کار این هست که بگی دو خط موازی هیچ وقت به هم نمی رسن ۱ مجازی۲ غیر مجازی موفق باشی ابدارچی عزیز

امید یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:57 ق.ظ

سلام خدمت همه ی دوستان. اینا همش به جنبه افراد بستگی داره. مجازی و حقیقی نداره به نظر من نباید هیچکس رو زیر کرد و فرار کرد . شاید اون بابا هم دوسته دوستمونه. حتی اگه نمیشناسیمش. یا اینکه دوستی اصلا بازی نیست. قرار هم نیست که ما دست پا بسته خودمونو در اختیار دیگران بگذاریم. در آخر اینکه تمامی رفتار ما مبین شخصیت ماست. ذهنیتی که مااز دنیای اطرافمون داریم رو کاملا میشه تو رفتارمون دید. همه در هر تفکری که هستید موفق باشید

سلمان یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:39 ق.ظ

خان برای هیچکس حرف مگویت را مگوی .. برای هیچکس .. چه واقعی چه مجازی .. دیگر کسی نیست که رازت را بشنود و رازدارت باشد .. خان بیخودی گلایه نکن .. بیخودی سعی نکن چیزی رو که ثابت شده عوض کنی .. خان بعضی وقتا میشه یه درخت رو از خاک درآورد و برد یه جای دیگه کاشت تا رشد بهتری داشته باشه .. اما گاهی درخت خشکه و یا اونقدر ریشه دوونده که درآوردنش جز خشکیدنش هیچ حاصل دیگه ای نداره .. خان گاهی اوقات باید محیط رو عوض کرد گاهی باید خودمونو عوض کنیم ولی گاهی اوقات هم تغییر هیچکدوم ممکن نیست .. نشستن و ضجه زدن و ناله کردن هیچ حاصلی نداره .. این چیزی هست که اتفاق میفته و ما ناچار از پذیرشش هستیم .. در مورد دوستی های نتی هیچ حرفی نداریم که بخوام موردی بگم .. اونچه هم که گفتم خیلی کلی تر از اونی بود که کسی بتونه گیری بده بابت این موضوع .. فقط خاطرت باشه توی این دنیا هیچکس سیاه و سفید نیست .. همه خاکستری هستن .. خودتو خاکستری رنگ کن تا ببینی چی میشه .. دلت شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد