فقط حق را جمیل یافتم




سلام  سلام به همیه دوستان و دشمنان


تا یادم نرفته بلاک اسکای همین جای که من مینویسم عضو  قبول میکنه یه سری بزنید یه جا برای خودتون بگیرید....


یه سایتم پیدا کردم برای لود کردن عکس میدونم که هم یه سایتی دارن خیلی ها هم از یا هو استفاده میکنن ولی خدایش این آخرشه یه سری بزنید از  اینجا وارد شو  


خب اینا به کنار  برسیم به اصل موضوع ( اصلا اصلی هم در کار نیست )

دیشب از شانس بدمون خوابم نبرد  البته ساعت ۹ رو دارم میگم مجبور شدیم تلویزیون نگاه کنم دشمنتون روز بد نبینه ( من وقتی به خوام به یکی فحش بدم سریع میرم برای تلویزیون ایران یا همون شبخیر بدبخت ) خب اینبار گلی همون آدم مسخره کچل (مثل خودم) که اصلا نمیدونه هنر با چه  ن باید بنویسه .

آقا جاتون خالی گیر داده بود به اینکه چرا جمهوری اسلامی ایران نمیزاره ما  هنر مندا بیایم ایران

خب تا اینجا که حرف نمیزد سنگین تر بود
 اولا این کچل خان پارسال ایران بود
دوما نمیدونم کی به این گفت تو هنر مندی 

حالا آقای کچل خان تو میتونی بیای ایران به خدا خودم ضمانتت میکنم بیا  ولی جون خودم دامن هنر رو لکه دار نکن تو فکر هنر مندای باش که اون ور آب هستند اونا هم برای خودشون کسی هستند


چنان داشت این ما هنر مندان رو میگفت هرکی ندونه فکر میکنه این  رو دسته حافظ بلند شده با اون شعر های بند تمبونیش  با با اون ترانه های که میخونه روی شجریان رو کم کرده بهش گفته تو برو من هستم

جون خودم اگر دسته من باشه این تلویزیون رو درشو تخته میکنم  چون به غییر از یادها و خاطرات هیچ برنامه ای نداره که به درد بخوره به خدا نمیدونم مردم حالشون خوش نیست به این تلویزیون زنگ میزنن و به به چه چه میکنن ...........



بخ بابا بگذریم ......

من ابدارچی به خدا حاضر نیستم برای این تلویزیون آبدارچی باشم  حاضرم آبدارچی  ای تی سی بشم ولی به جای شبخیز نشینم پشت اون میز


آبدارچی

نظرات 6 + ارسال نظر
میتی دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ب.ظ

سلام خوبی داش بهنام

bacchus دوشنبه 28 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:42 ب.ظ http://pink-pride.persianblog.com

منم موافقم...

رضا وهاب سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ب.ظ http://rshalbafan.persianblog.com

از عشق تو ای صنم غمم بر غم باد * سودای تو ام مقیم دم بر دم باد * از آتش عشق تو دلم محکم باد * عشقی که نه قاتل است اصلش کم باد *** سلام. با یه غزل به روزم. یاعلی

مامان لنگ دراز سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام مادر جون منم موافقمممممممم

سلمان سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:57 ب.ظ

اوهوم.....

مهربانو چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام. خوبین شما؟ منم رفتم فضا گرفتم فقط کاش سوردم یادم نره( دونخطه دی). درمورد برنامه های تلویزیون هم بگم رفتارای اون بی فرهنگا تو اون در دنیا الحمدالله روی کارکنان صداو سیمای جمهوری اسلامی هم اثر گذاشته. اون آدماییکه تا چند سال پیش در کمال ادب و احترام با مخطبانشون ارتباط برقرار میکردن الان متاسفانه به حساب صمیمیت و... هر حرف یاادایی که دلشون میخواد به اسم مجری در میارن. باید فقط تاسف خورد همین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد