فقط حق را جمیل یافتم


امروز که داشتم از خونه میمدم سر کار دو سه تا پارچه رنگا رنگ نظر جلب کرد  از همون پارچه های که برای حاجی ها میزنند


حج کم مقبول سعیکم مشکور

جالب بود

چند وقت پیش رفتم توی یه مغازه در  محلمون که یه آقای رو دیدم امده بود از صاحب مغازه حلالیت بطلب  آقا جواد حلالمون کن


جالب قبل از رفتنش خودش آش پشت پاشو اورده بود

گفتم جواد جود داره میره حاج گفت اره گفتم تو حلالش کردی !!!!!!!‌  تو که دوستشی مغلومه حلالش میکنی ولی  بقیه چی

 جواد چیزی نگفت منم خریدم کردم برگشتم

 چند سال پیش یکی از همسایه ها از حاج امده بود  وای چه کردن قبل از اینکه پاش برسه به  زمین (هنوز تو هواپیما بود )


میزدن میرقصیدن  کل  هلهلو شادی  همیه فامیلشون یه طورای خوشحال بودن  چنان بزن برقصی راه انداخته بودن که نگو


نمیدونم  یا بزن برقص راه بندازید یا برید مکه  زیارت


نمیدونم چرا این کارارو میکنن

یه زمانی حاج بازاری معروف بود 

یادتون حاجی رنگی اسمشون بود چقدر باحال بود یادم اون موقع ها یکی میخواست بیاد ایران بلد نبود روی تلویزیون رنگی که اورده بود اسمشو بنویسه به  یه رندی گفت بیا اسم منو روی این بنویس  که اشتباه نش


طرفم نوشت


( مقصود توی کعبه بت خانه بهانست )


خدا یا مارو هم بطلب


آخر عاقبت مارو به خیر کنه


حاجی قبول باشه




آبدارچی (قوره نشده مویز شد )


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 12:17 ب.ظ

خیلی نظر داشتم بنویسم در مورد این مطلبت
ولی دارم با یه نفر چت می کنم تو مسنجر یه چیزی گفت فعلا عقل و هوش از سرم پریده
صبر کن حواسم بیاد سرجاش
می یام نظر می دم

میتی شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:42 ب.ظ

ببینم خواستگاری کرده ؟؟؟ d: سلام داش بهنام خوبی والا چی بگم . برای عید مشهد نمیای ؟؟؟؟ اگه نمیای بگو من برنامه بریزم بیام اهواز ( فکر میکنم از پارسال همین موقعها من میخواستم برم اهواز ) حالا من که ممنوع الخروجم اونور نمیطلبه لااقل بطلبه تا جنوب بریم یسر . خوش باشی همیشه

[ بدون نام ] یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ق.ظ

مممممممممممم
نوچ خواستگاری نکرده چون تو مشهد و نمی دونم وگرنه اینجا رسمه پسر از دختر خواستگاری می کنه و بالعکس
ندیدیم دختر از دختر خواستگاری کنه حالا بگذریم
من هم یادمه اگه اشتباه نکنم حدود چندین سال پیش و اندی بود که میتی خان خانان قرار بود بیاد اهواز ((نازی))
ما هم کماکان منتظریم
و بعد هم در مورد مکه و اینا
خب ما همه از خوشحالی اطرافیانمون خوشحال می شیم اینا هم به این دلیل سور و سات می دن که مثلا پدرشون یا مادرشون رفته به زیارت خونه خدا خودت هم خوب می دونی سعادت کمی نیست یا حداقل سعادتیه که نصیب هر کسی نمی شه پس حق دارن که خوشحال باشن
دیگه عرضی نیست جز سلامتی شما
به قول میتی دونخطه دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد