با سبک نوشت اینجا خیلی غریبه شدم
طوری که اصلا یادم نمیاد


ولی خب جا میفتم


بچه ها کسی میتونه این شعری که داخل پست قبلی نوشتم برام معنی کنه

 ممنون میشم


چند وقته پیش سلامان بهم زنگ زد گفت  مگر میشه تو وبلاگ نداشته باشی

وقتی اینو بهم گفت یه طوری شدم نمیدونم  ولی خب سلمان حرف تو بی تاثیر  نبود

تا درودی دیگر بدرود


آبدارچی
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم و سعید چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 04:19 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

سلام دوست نازنین .امروز تولد ۲ سالگی وبلاگ ما هست ! یادمه روز اول مریم گفت رسیدن ما به هم مثل رسیدن ۲ تا خط موازی به همه ! و من ۲ سال صبر کردم تا این تئوری رو نقض کنم ! خدا رو شکر خدایا شکرت ! از تو دوست خوبم هم ممنونم

میتی پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:19 ق.ظ

هی ی ی ی روزگار ... یعنی میشه مام بتونیم ؟؟؟؟؟؟؟/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد