سلام


خبر  مال چند ماه پیشه اهواز شلوغه  درگیری های زیادی شده  خیلی ها هم پشتیبانی کردن !!!


خبر جدید مهاباد شلوغه وخیلی ها دم از قانون چرا با مردم مهاباد اینطوری برخورد میکنید  چرا با جوانان مهابادی  این رفتار رو دارید چرا با جوانان خوزستان این برخورد رو داشتید

خبر چند وقته دیگه   نمیدونم تبریز یا بهتر بگم شمال  غربی ایران شلوغه

 خبر بعد از اون  بلوچستانم شلوغ شده


حالا داد دیگران ،با جوانان ایران اینطوری نکنید حقوق بشر رو زیر پا نگذارید
این جمله خیلی مسخرست

بابا مردم انقدر داد زدم اینها تجزیه طلب هستن اینها مبارزه نمیکنن برای آزادی من و تو اینها مبارزه میکنن برای تجزیه کردن ایران

بابا من بگم کجای هستم ایرانی  نه دیگه من ایرانی نیستم باید بگم من لرم تو هم دم از ایرانی بودنت نزن توهم بگو که ترکی یا کردی یا بلوچی یا گیلکی هستی و و و و و

ابدارچی
نظرات 1 + ارسال نظر
ا.ر یکشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ

ک ی رم ت و ک س ننت با این وبلاگت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد