مبارزه

سلام


همه خلق خدا جمعه عصر دلشون میگیره
من که معلوم نیست چطوریم پنج شنبه عصر دلم میگیره جمعه که میشه جای دیگه برای گرفتن نیست میترکه

پنج شنبه امدم یه چیزی بنویسم در مورد گنجی که نشد حسش نبود

ولی مثل اینکه از قافله خیلی عقب افتادم  دیگه منو راه نمیدن توی خودشون این گنجی بازها

توهینی به هیچکس نشه منم از مبارزه آقای گنجی پشتیبانی میکنم

ولی خب من که چیزی درمورد گذشته این بزرگ مرد نمیدونم تنها چیزی که میدونم چند وقتی غذا نخورد دلیلشم فکر میکنم  از غذای زندان بدش میاد شایدم نه

ببخشید به خاطر چی !!! اها متوجه شدم

شرمنده دوستان  الان کامی از اتاق فرمان گفت به خاطر آزادی از زندان  غذا نمیخوره

دیشب یه فیلم دیدم مهر مادری

خیلی حال کردم 


چه ربطی داشت  خیلی سادست خیلی ها به خاطر گرسنگی زندان می افتند  حالا آقای اکبر گنجی  به خاطر گرسنگی از زندان باید آزاد بشه

من خندم میگیره

میدونم خیلی ها جبهه میگیرن ولی  به خدا از هر صد نفری که در مورد گنجی مینویسن ۱۰ نفر بیشتر اکبر گنجی رو نمیشناسن ....

فقط اگر در مورد گنجی ننویسید عقب افتادید از قافله سیاسی نویسها

آقایون ماروهم تحویل بگیرید در مورد گنجی مطلب نوشتم

هههههههه میخوابیدی بهترت بود

آبدارچی( سیاستمدار)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد