سلام

 

فمینیست ها بخونن و لطفاً نظرشون رو بدند  البته ممنون میشم بقیه دوستان هم در این بحث شرکت کنند

 

 

خب این گروه همیشه میخوان خودشون رو به رخ مردا بکشند نگید نه

 

لطفاً به کسی برنخوره و ناراحت نشه یکم به دنیا اطرافت ون به چشم شوخی هم نگاه کنید

 

 

خب برگردیم سر بحث خودمون  آخه نمیدونم این زنها چی دارن که به خودشون مینازند

مردا که توی همهچیز سرتر هستند میگید نه باشه دلیل میارم ولی قول بدید   دلیل هام درست بودند دیگه جر زنی نکنید

 

خب اولین سری مردها نسبت به زنها  زیبای جنس نره ، تند نرو  وایسا دلیل هام بهتون بگم بعد ....همونطوری که میدونید مغبچه های که قدیم بودن انقدر زیبا بودن که  شاعرهارو دیوونه کردن 

خدمونیم مردا زیباتر هستند بدون آرایش زنها اگر آرایش نمیکردن نمیشد بهشون نگاه کرد

 

کلی تر به این موضوع رسیدگی میکنیم کلا جنس نر  توی تمام جاندارها زیبا تره 

خروس ، مرغ

 طاووس

بلبل

کبوتر

شیر

ببر

وووو

 

این از زیبای

حالا از کارکردن کدوم کاری رو سراغ دارید که مردها نتونند  انجام بدن  آشپزی خوب میدونید بهترین آشپز های دنیا مردها هستند

 

بهتر آرایشگرها دنیا هم مردها هستند

 حتی بهترین مدسینها  هم مردها هستند

 

دیگه چی بگم از نظر قدرت بدنی هم همینطور  قدرت مردها بیشتره

کلا مردا سرتر هستند هوش مردها هم که زبانزد خاص عام  چند تا دانشمند یا کاشف یا فیلسوف زن میشناسید  حالا چند تا  دانشمند ، کاشف،  مخترع  فیلسوف مرد میشناسد

 

بابا خداهم هرچی پیغامبر فرستاده مرد زن که نفرستاد

 

خدا هم  گفت این دنده چپ مرد بیکاره یه بچه زائیدن گذاشت مختص زنها همین یه کار مردها نمیتونن انجام بدهند  البته این یه کار رو هم آرنولد انجام داده

دیگه چیزی نگم بهتره


بازم میگم شوخی کردم


آبدارچی (پرو برو خجالت بکش )

نظرات 9 + ارسال نظر
زیر خط IT شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:41 ق.ظ http://itline.blogspot.com

سلام
از اینکه به من لینک دادید ممنون. وبلاگ شما هم لینکیده شد.
لطفاْ عنوان وبلاگ من رو درست بنویسید

[ بدون نام ] شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام.من اصلا فمینیسم نیستم اما شما هم خیلی تند رفتید اگر قرار باشد در مورد جنسیت حرف زد که سفسطه کاری ندارد مثلا : شما اولین کسی-یا مرد ـ هستید که به نظرش مردها زیبا ترند...در جای جای تاریخ و افسانه ها و اسطوره ها این زن بود که پرستیده می شد و تحسین می شد .اگر پیامبر ها مرد بودند بیشتر الهه ها و خدایان!! زن بودند .اگر ارایشگران مرد بسیار خوب داریم زنانی را هم داریم که اگر بهتر از انان نباشند مسلما بدتر هم نیستند...کی رها می کنیم این همه بحث بی نتیجه راجع به جنسییت را؟؟

سلام فکر کنم مهراوه باشید . ( میشه اینطوری نتیجه گرفت با کامنتی که در پست قبلی نوشتید ) منم اصلا خوشم نمیاد که کسی درمورد جنسیت نظر بده و جنسیتی رو ببره زیر زربین ولی خب وقتی فمنیستارو میبینم یه کم دوست دارم بماند . نمیدونم بده یا خوبه ولی من وقتی استقلالی هارو میبینم پرسپلیسی میشم و وقتی پرسپلیسی هارو میبینم استقلالی میشم . کلا از زوم کردن روی یه چیز بدم میاد .... بازم معذرت امیدوارم به دل نگرفته باشید

آبدارچی شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 05:16 ب.ظ http://iranroozi.blogsky.com/

سلام دوست عزیز بی نام نشون . خیلی تند رفتی من تمام این نوشته رو به شوخی نوشتم . ولی اگر بخواهی میتونم برات دلیل بیارم من اولین نیستم من حرف از جنس نرزدم . یه کم بروتوی کتابها بخون ببین جریان سیب چاقو چی بوده . پمن اولین مرد نیستم .. چشمک من اصلا هنوز معنی سفسطه رو نفهمیدم متاسفانه نه ببخشید خوشبختانه . من دارم حرف از واقعیت میزنم شما حرف از الهه ها و خدایان میزنی . خوشحالم میکردید یک اسم برای خودتون انتخاب میکردید . فکر کنم درس اول سفسطه بی نام بودنه درسته تا درودی دیگر بدرود

وارطان یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:44 ب.ظ http://jomhour.blogfa.com

در مورد لوگو جدی می گی؟
من اشکالی ندیدم
در هر حال ما که دوست داریم رفیق.

صمدی یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:45 ب.ظ http://farsnews.com

سید علی سوار خر شیطون نیست اشتباه نکنید
کمی دقت کنید همه چیزو با منطق توضیح داده
حتما کل وبلاگشو خوندید اگر نه برید بخونید
http://alialavi.blogfa.com

کرم دندون یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ب.ظ http://amini.blogfa.com

خوب مینویسی فقط ...
از فونت tahoma شماره ۱۰ استفاده کن که میل خوندن رو ایجاد کنی ...

شقایق دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ق.ظ http://www.baharesepid.blogfa.com

!!!!!!

[ بدون نام ] دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:04 ق.ظ

؟؟؟؟؟؟؟

شقایق دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.baharesepid.blogfa.com

منظورم هوای وحشتناک امروز نبود.تمام روزهای خوبی که هواشون رو می شه تا ته ریه هات بفرستی رو گفتم آبدارچی ِ عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد