سلام

یه جوک بگم برم 
 

رفسنجانی میمیره میبرنش جهنم میبینه به به  احمدی نژاد  داره با جنیفر لوپی (اگر اشتباهنکرده باشم ) میرقصه آقا داد بیداد راه میندازه ای خدا مارو که بهمون موندادی  قیر به خوردمون داری میدی بعد این داره با جنیفر لوپز میرقصه  ندا میرسه از اون بالا که ((ای بنده من این   عذاب   جنیفر لوپزه  است ))

گر بخارد پشت من انگشت من         خم شود از بار منت پشت من

همتی کوتاه نخارم پشت خویش       وارهم از منت انگشت خویش


بی جرم و گناه در جهان کیست بگو
بی طاعت معصیت کسی زیست بگو

من بد کردم تو بد مکافات کنی
پس فرق میان من تو چیست بگو


آبدارچی

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 06:25 ق.ظ http://emamyan.blogfa.com

سلام
شما برای کدوم مطلب من قبلا نظر دادی ؟
شاید اشتباهی این پستو برای یکی دیگه می خواستی بفرستی نصیب من شده
می شه بیشتر توضیح بدی ؟؟؟

برای هیچ کدوم از مطلباتون متنی رو که نوشته بودید تکراری بود من قبلا جای دیگه خونده بودم

مینو پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ب.ظ

سلام

سلام . مینو ؟؟؟؟ همون مینوی خودمون !!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد