افکار پراکنده یک مرد منسجم

 

باز داره شروع میشه

فکر کنم باید رو بیارم به وبلاگ نویسی انقدر داغونم که وبلاگ فکر کنم بهتر بتونه ارومم کنه

باز دارم از دنیا میبرم این حالت ها برام بده  ولی دست خودم نیست  فواره وقتی به اوج خودش میرسه موقع فرودشه

منم که بدبختیم همیه زود اوج میگیرم

یه به قولی خدا وقتی میخواد مورچه رو نابود کنه بهش بال میده

بعداز دوسال باز دارم مینویسم سخته ولی خب انقدر بهانه دارم برای نوشتن که نگو

سلام وبلاگ

سلام بلک اسکای

سلام حرفای ناگفته

سلام دنیای مجازی من

سلام ایران روزی

اسم این وبلاگ  ترکیبی از اسم ایران و سایت روزی سایتی که یه عمر توش چت کردم سایتی که من بره توش گرگ شدم  سایتی که خیلی چیز ها یادم داد

خستم  دوست دارم بخواب یه خواب  طولانی ابدی

آبدارچی (قلندر )

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهراوه چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:20 ق.ظ

سلام. خدانکنه داغون باشی.بهر حال من که مشتاق خوندن حرفاتم. ببینم همکار نمیخوایی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد