هنر پیشه

دیشب این فیلم رو دیدم

بازم اشکل قطره قطره امد

جالب بود

با بازی بی نظیر  فاطمه معتمد آریا چقدر قشنک بازی میکردند

چقدر فیلم نامه قوی بود  موضوع که اخرش بود

ولیخب باز اخرشو ندیدم  نمیدونم چی شد  سیمین بلخره میره دیوونه خونه ننمیره عاقل میشه اکبر باهاش میمونه

هرچی بود خوب وبد  عالیبود

همه عاشق همبودن  من دیوونه سکانس توی هتل هستم اکبر با دختر کولی  حرفای با معنی اونجا میزنه

 دیالگ های اکبر با دختر کولی ( البته یه طرفه بود ) عالی بود  این حرفارو من بچه که بودم یعنی تو سن عاشقیت شنیدم تاثیر زیادی رو من داشت طوری که میتونم بگم راه عشق عاشقی من رو عوض کرده 

خب دیگه مام که عاشق فیلم های عشقی

سوته دلان یه بار دیگه باید ببینم

شاید امشب دیدم

یا فردا 

ابدارچی (آپارات چی )

نظرات 16 + ارسال نظر
oko.ir چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.oko.ir

خیلی جالب بود.
موفق باشی...

مدیریت لینک باکس بزرگ سیلور چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:13 ب.ظ http://silverbox.blogsky.com/

با سلام خدمت شما همکار گرامی
وبلاگ زیبا و کاملی دارید .
شما می توانید با همکاری با ما و عضویت در لینک باکس سیلور بازدید خود را به نحو قابل ملاحظه ای بالا ببرید . با این کار رنکینگ شما در گوگل بالا رفته و به افزایش بازدید وبلاگتان کمک می شود .
لینک باکس سیلور با بازدید ده تا بیست و پنج هزار بازدید در روز از بزرگترین و بهترین لینک باکس های فارسی می باشد .
منتظر تان هستیم .
از امروز به مدت 10 روز به دوستان لینک ویژه داده می شود .
بشتابید .

صوفیا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ

دیالوگ توی هتل شاید دیالگ قشنگی باشه برای اونهایی که عاشق پیشه ان. اما من قبولش ندارم! دور و برم -هر چند کم-دیدم ادمهایی رو که وقتی عشقشون اومد خونه واسوشن قرمه سبزیم پخت بازم عشقشونه . از اونورهم دیدم ادمهایی که بعد ازکلی زمان و دوری به هم میرسن و در عرض ۲ روز حاشلون از هم به هم میخوره! به نظر من بستگی داره معشوقت چقدر بزرگ باشه...تا کجا بتونه برات عشقت رو تازه نگه داره

ĂžĨŻ یکشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

دلم برات تنگ شده داش بهنام ... ما بیادت هستیم ولی میترسم زنگ بزنم با اون صدای کلفتت بگی مرتیکه سگ تو روحت جون میتی خیلی دلم واسه سگ تو روحت گفتنات تنگ شده ....اینورا بیای یه سر بزنی بهمون خوشحال میشم عید که قسمت نشد ببینمت

my id=o2_kia www.axolo.blogfa.com جمعه 3 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ http://www.axolot .blogfa.com

سلام بوشهر چت رو داره؟مو ادد کن من ویلن و ساز دهنی تدریس میکنم شیرهزی ام تو بوهشهرمMY ID=o2_kia

سلمان یکشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 03:02 ق.ظ

همه قدیمها هم هست از همون اولش .. هه هه .. یادش بخیر

داریوش جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:52 ب.ظ http://DARKMAN368.BLOGFA.COM

سلام

منم دیدم فیلمش قشنگه

خب عزیز بمنم یسری بزن منتظرتم

موزه هنرهای معاصر اهواز سه‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:54 ق.ظ http://amca.blogfa.com

فرهیخته ارجمند
موزه هنرهای معاصر اهواز شما به بازدید از اولین نمایشگاه فروش آثار نقاشان خوزستان دعوت می نماید.
مکان : بلوار ساحلی جنب فروشگاه رفاه
زمان بازدید: 8:30 تا 12:30 صبح 18:30 تا 21 شب
همه روزه به جز شنبه ها

َ AzIZ یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:21 ب.ظ

باز خوبه هر چند سال یبار من میام یه سری اینجا میزنممممم دلم برا همتووووون تنگگگگگ شده به مولاااا

افسون چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ب.ظ

سلام عزیز جان
منم هر موقع دلتنگ میشم می یام اینجا . خیلی دنبال آدرس ایمیلت میگردم منتهی خب بیصدا میری و می یای کسی خبری ازت نگیره. اگر بازم اومدی اینجا یه آدرس ایمیل بزار .
فکر میکنم بهترین کسی باشی که میشه در مورد قدیما باهات حرف زد با دیگران که واقعا میترسم حتی بگم سلام . امیدوارم این گذشت زمان اخلاق خوب تو رو عوض نکرده باشه.

AzIZ چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:19 ق.ظ

خدای من باورم نمیشههههههههههههههه .. امروز داشتم ایمیلای قدیممو نیگا میکردم مال هشت نه سال پیش به همون ادرس قدیمیت ایمیل خیلی زدم تو این سالا ولی ارسال نمیشد انگار عوض شده بود گفتم بذا یبار دیگه بیام اینجا شاید پیدات بشه .. دلتنگت بودم دل نگرونت بودم خدا وکیلی جزو معدود آدمایی هستی که تو زندگیم هیچوقت نتونستم فراموششون کنم منتظر ایمیلت هستم ..meyti_aziz@yahoo.com

AzIZ چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ق.ظ

جون میتی ذوق مرگ شدم جمله بندیام کلهم اجمعین بهم ریخت.. هنوز باورش برام سخته .. خیلی خوشحال شدم خیلی ..کاش بشه زودتر بیای سر بزنی .. همون قدیما هم سنگ صبور بودی و گوش شنوا واسه درد و دل کردنا .. زودتر سر بزن اینجا که این روزا دلم بیشتر از همیشه گرفتس

AzIZ دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 06:33 ب.ظ

:d

Meyti جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 04:49 ق.ظ

بهنام سگ تو روحت .. نمیدونم کجایی چیکار میکنی ولی یهو دلم برات تنگ شد امیدوارم خودتو پسر گلت و احتمال بچه های بعدیت هرجا هستی تنتون سالم ولبتون خندون باشه .. چه خوب اینجا هست بقیه وبلاگا و جاهایی که بچه ها بودن دیگه نیس ...فکر کنم سال ١٤٤٠ هم فقط من بیام در حدود ٨٠ سالگی یه کامنتی بذارم و برم ... دلم برای اون سالا تنگ شده .. افسوس که دیگه نیست ..
نمیدانم چه میخواهم بگویم
زبانم در دهان باز بسته است
در تنگ قفس باز است و افسوس
که بال مرغ اوازم شکسته است

Meyti جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 04:52 ق.ظ

حتی دیگه افسونم دلش تنگ نمیشه که بیاد اینجاها .. پ من چرا همش دلم تنگه .. الان میگین پسره خل بود خل تر شد .. خب باید عرض کنم بله کاملا درست میگین مخصوصا امشب که اصننننن قاااااطی ..

Meyti جمعه 3 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 04:54 ق.ظ

سه روز دیگه تولدمه بیاین تبریک بگین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد