روز از نو روزی از نو

یه روز دیگه یه هفته دیگه برای من شروع شده

یعنی برای همه ایرانی ها  ولی خب من خواص هستم چشمک

میدونید چرا چون عادت های گندی دارم  دلم نمیاد دل کسی بشکونم ولی همیشه زیر ژام ژره شیشه خورده دل این اون  پام زخم میکنه

به خدا دست خودم نیست ولی پیش میاد

دل ادم باید خیلی کوچیک باشه انقدر کوچیک باشه که جایه یه نفرم نباشه توش  احساس جا تنگی خفگی به طرف دست بده

ولی خب دل ما دریای چشمک نه دل ما به اندازه دریاست  این بهتره

 

ابدارچی دریا دل

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سوزی دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ب.ظ

نظرم اینه که منم امشب دلم گرفته بود حرفای تو رو خوندم دلم می خواست یه نفر بود باهاش حرف بزنم چون تو هم نیستی واست نوشتم.به هر حال همه یه جورایی غصه دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد