ای امان از این مرد

بسم الله الکریم
از دست این بشر نمی دونم چیکار کنم . منو وادار کرد که شروع کنم به نوشتن و تایپ کردن .
نمی دونم چند درصد لوطی رو می شناسین   اما این بشر جز زحمت هیچ نفعی به آدم نمی رسونه . خدا خیرش بده در ضمن من خودم نمی دونم کیم لطفا هر کی هر چی گفت باور نکنین دشمن زیاد دارم میخوان برام پاپوش درست کنن   ختم کلوم اینکه مهم نیست من کیم
مهم اینه که این وبلاگ رو لوطی نظارت می کنه هیچ دوست ندارم از من اسمی باشه من وسط این وبلاگ رو پر می کنم این رو به خود حضرتش هم گفتم . فعلا هم نمی دونم چی بنویسم . فقط در همین حد گفتم بسه . شاید یه روز اومدم شعر نوشتم یا یه مطلب علمی یا یه جوک
یا یه بحث راه انداختم . شاید هم خاطره نوشتم . حالا خدا بزرگه . فعلا اعلام وجود کردیم تا بعدا. .......خب زنده باشین به اینجا هم زیاد سر نزنید  در خاتمه‌ :
گر بود عمر به میخانه رسم بار دگر............بجز از خدمت رندان نکنم کار دگر


پدرخوانده

نظرات 7 + ارسال نظر
عزیز از مشهد یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 08:37 ب.ظ

ههههه خسته نباشین ولی این حرفا چیه لوطی یعنی اخر منفعت بابا (هندونه فروشیههههههههه هندونه به شرط چاقو) خلاصه که مبارک باشه بای

افسون دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام
لوطی خان والله ما که خوبی از شما ندیدم حالا نمی دونم این شپلی و قلکی و غیره و ذلک چی از شما دیدن که این همه خاطرخواه شما شدن نمی دونم به خدا
من که هر موقع با شما صحبت می کنم آخرش کار به دعوا می کشه و باید دنبال یه داور بگردیم جدامون کنه
نمی دونم شاید روزی خدا خواست و ما دوتا همشهری با هم خوب بشیم
به امید آنروز
الهی دعای منو مسجاب نکن
ههههه

شپلی دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:51 ب.ظ

......اومدم که بگم که بله من هم قبول دارم که این لوطی یه جورایی خیلی چیزه یعنی اینه ( فکر بد نکنین الان میگم :دی ) زیاد بد نیست ولی خب من یکی دوستش دارم قبولش دارم مثل خیلی از بچه های دیگه . در ضمن من هم امیدوارم که این دو تا همشهری یه روز بالاخره این غرورشون رو بذارن کنار و هم رو ببینن........... از ته دل میگم..خوش باشین

ایمان اهوازی {آنیوشا} سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام بابا ای ول لوطی جونم اول اینکه تبریک می گم دوبار.
دوم اینکه ببخشید چون می دونم باز خواستم می کنی.سیوم اینکهدلم تنگ واست ولی امکان اومدن پیشت رو ندارم . چهارم اینکه مرخصیم تمومه عزیز.۵وم اینکه یاد اون روز به خیر لوطی که چه خوش بودیمواست حرفا دارم از اون روز و درآخر اینکه خوش و خرم و چاق و تپل و موپول باشی می بوسمت دوبار ...... بای

omid_refah چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:19 ب.ظ

salam
man Omid 33 hastam
behet tabrik migam

بابا رستم شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام وبلاگ جدید مبارک خدا وکیلی تو هم حوصله داری ! بشین بینیم بابا حال نداریم d:

بیش از1500مقاله و تحقیق رایگان سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ http://www.beheshtnet.blogfa.com

سلام دوست عزیز
پیشاپیش عیدتون مبارک
من تابه حال با124سایت ووبلاگ تبادل لینک کردم
ومی خوام اگه افتخاربدین صدوبیست وپنجمین وبلاگی که دروبلاگم ثبت میکنم وبلاگ شماباشه
پس لطفا اگه موافقین وبلاگ من راباعنوان:
"1500مقاله وتحقیق رایگان"
وبه آدرس:
http://www.beheshtnet.blogfa.com

لینک نماییدوسپس اطلاع دهیدتادرهمان ساعت شمارالینک کنم
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد