خدایا جام دل لبریز درده             نگاش بیگانه ،با من سرده سرده


سلام سلام .
قبل از هرچیزی باید بگم شرط قبول. پدر خوانده نمیدونم چی شد که این فکر به سرتون زد که بله من میخوام رقابت کنم . نه من همچین چیزی تو فکرم نبود پدر جان ما میایم اینجا مطالب خودمون مینویسیم پایین امضا میکنیم ولی در کل نوشته میشه که (نوشته شده توسط همه بچه ها ) و امید اون رو دارم که بقیه هم به ما یاری کنن و مطالبشون برای ما بفرستن که به اسم خودشون نوشته بشه .به یه عده هم پسورد داده میشه برای کنترل اینجا . اینجا هیچکس صاحب نیست این بلاگ یک محل عمومی برای بچه های روزی که مطالبشون اینجا بنویسن نه حرفی از گروه زده میشه نه توهین به کسی میشه . پس  به قول پدر خوانده منتظر یادگاری های شما هستیم . از همی کسانی که به اینجا سر زدن و برای ما یادگاری گذاشتند سپاس گذاریم.بچه ها اگر کسی وبلاگ شخصی داره و دوست داره لینکش اینجا گذاشته بشه مارو خبر کنه ممنون میشیم .

با تشکر لوطی

نظرات 3 + ارسال نظر
خاطره دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 03:23 ب.ظ http://khaterehsp.persianblog.com

سلام لوطی چطوری؟؟
سراغی از ما نمیگیری
وبلاگت جالبه امیدوارم پیشرفت کنی پسرم!!!
به ما هم سری بزن
بای بای

کتایون دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 10:43 ب.ظ

تولد وبلاگتون رو تبریک میگم ........ارزو میکنم بدور از غوغا وهیاهوی گذرایی که گه گاه تو محیط وبلاگ ها بچشم میر بار و اندیشمند بمونین .........ببخشین انگار بازم سلام یادم رفت ........:ی

تنهاترین سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:16 ب.ظ

لوطی سلام
خوشحالم ازاینکه هنوز نسل لوطیها منقرض نشده است
آیا میتوانیم براتون مطلب بفرستیم یا نه ؟
اگه قول میده حرفام رو توی وبلاگت بنویسی من هم قول میدم حرفهای تنهایی وخلوت یه تنها رو براتون بفرستم
امیدوارم که کارتون رو نصف ونیمه نگذارید وبه قول کتایون به دور ازهیاهو وغوغاهای گذرا باشید
میتوانی برروی کمک ما هم حساب کنی
براتون آرزوی موفقیت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد