سلام .از همی کسانی که قدم رنجه فرمودند آمدند سر زدنن ممنونم
 امروز صبح که امدم از فن آوری روز دنیا و بهترین وسیله ارتباط جمعی که بین جوانان ایران هست برای اینکه اقوام مختلف ایران را بشناسند ویه چند دقیقه ای سرگرم باشند فقط برای چند دقیقه نه بیشتر با هم بتونند یک ارتباط سالم داشته باشند استفاده کنم همین که یاهو مسینجر باز شد خبر آمد که بدو برو ایمیل داری و یه آفلاین هم بود که علام میکرد ایمیل مال کی منهم خوشحال دوان دوان رفتم که ایمیل رو که برام فرستاده بودن باز کنم خوشحال بشم کلی بالاو پایین بپرم (البته اونای که منو دیدن الان دارن میخندن چون من این آرزورو دارم که از خوشحالی ورج وورجه کنم ولی این آرزو از اون ارزوهای دست نیافتنی )خلاص سرتون درد نیارم رفتم ایمیل باز کردم خط اول که خوندم پکر شدم خط دوم که خوندم ناراحت شدم برای همین ادامه ندادم چون به خط آخر میرسید یا میمردم از ناراحتی یا میکشتم اون کسی رو که ایمیل رو برام فرستاده .اخه مرد حسابی پدرخوانده شما مگر خودت پسورد نداری مگر قرار نشد خودت بیای اینجا چیز بنویسی دیگه چرا فرستادی من مهر تایید بزنم اگر قرار بود من مهر بزنم کجای وبلاگ میشد وبلاگ بچه های روزی (اون وقت میشد وبلاگ منو من میشدم سردبیر )نه داداش من کور خوندی من این کاره نیستم اون ایمیلم اصلا نخوندم چون نمیخوام تایید یا ردش بکنم خودت بیا بزارش اینجا و اینم بگم که بار آخرت باشه این کار میکنی ............

پدر خوانده لطفا بعد از خوندن این اراجیف اگر خوشت امد بزارش بمونه اگر بدت امد دلیتش کن و از تمام دوستان خواهش دارم همچین ایمیل هارو نفرستن که خط اول دومش با این شروع شده باشه که (اگر خوشت امد بزارش بدت امد که هیچی) لطفا وقتی میخوای ایمیل بزنید فقط مطلبتون بگید که چی نه به من بگید خوب یا بد من که هیچی لوطیو این پدر خوانده هم حق نظر دهی نداره یا هیچ کس دیگه اگر حرف بد بیرا نباشه بی برو برگشت گذاشته میشه اگرم حرف بیربط باشه عودت داده میشه (با کمال تشکر آبدارچی )

تا درودی دیگر بدرود

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
به عبارتی خاطیره پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:20 ب.ظ http://khaterehsp.persianblog.com

سلام!!
مرسی از اینکه وبلاگ منم لینک گذاشتین
امیدوارم موفق باشی
خدانگهدار

ایمان اهوازی به عبارتی آنیوشا پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:40 ب.ظ

مجید جمعه 28 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 01:08 ق.ظ

از پدر خوانده به خاطر مطلب خوبش تشکر می کنم فقط اگه بشه یک کم کوجولو تر بنویسه خیلی بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد