جوینده

سلامممممممممممممم


پیدا کردم یه چیز توپ البته ادرسو قبلا داشتم ولی خب بگذریم

از وبلاگ آقای احسان مظلومی

خب اینم یه لینک توپ که همه بهش احتیاج دارن

از یه چیزی خیلی خوش حالم اینکه احسان خان همشهری خودم یعنی بچه خاک پاک اهواز هستش

دوستان اگر میخوان از ما جدا بشن دیگه مشکل زیادی ندارن

این نگفتم که یالا برید امروز پدرخوانده یه چیز خوب یادم داد
با زور چیزی درست نمیشه

پس منم نمیتونم با زور کسی نگه دارم هرکی میخواد بمونه خونه خودشه اگرم میخواد بره من کاره ای نیستم

من فقط دلم میخواست همه یه وبلاگ داشته باشن که مشالله الان این طوری شده همه برا خودشون یه وبلاگ مستقل دارن

فقط پدر خوانده بره دیگه قول میدم اینجام تعطیل بشه چون من نمیتونم فقط برای خودم چای درست کنم بیارم

خیلی دلم میخواست اینجا یه وبلاگ  گروهی بشه همه دست در دست همی برای هرچه بهتر وبلاگ بکوشن فکر کنم کوتاهی از طرف من بوده که بچه ها پخش شدن مدیریت که نباشه همینه منو پدرخوانده یه روز که روزی بسته شده بود اینجارو درست کردیم بعدم عزیز خان امد بعدم فالگیر گلتاج که مطلب میفرستاد هی میخواستم به بچه ها اضافه کنم دیدم یکی یکی قبلی ها هم رفتند وقتی نتونی قدیمیارو نگه داری کسی جدیدم نمیاد


بگذریم امید وارم روزای خوبی داشته باشید

من به همراه خانواده چند روزی میرم مشهد امشب پروازه ،زندموندیم بر میگردم اگر سفرم فقط رفتنی برگشتی نباشه حلالیت میخوام از همگی

آبدارچی
نظرات 6 + ارسال نظر
یکی یدونه یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:27 ب.ظ

ایشاا...... سفر خوبی باشه و با دست پر برگردی ما که حلال نمی کنیم تا دیگران چی فکر کنن؟
سفر خوش داداش بهنام ما رو هم دعا کن مراقب این مشهدی جماعت ها هم باش سرت کلاه نزارن هههههههه قابل توجه مشهدی های عزیز و دوست داشتنی .
بایییییییییی

گلتاج یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام ابدار چی خوب نمی شه همه رو یه جا جمع کرد بذار مثه رود جاری باشیم انشالا سلام برگردی

زهرا یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:06 ب.ظ

دمت خیلی گرم کارت عالی بود
به امید خدا سالم برمی گردی
منتظرم

پدرخوانده یکشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:47 ب.ظ

سلام .. اولا که از جمع عذرخواهی می کنم و ارزوی بخشش دارم ولی فکر نمی کنم این آبدارچی رو دیگه سالم ببینینش .. اما بعد این که آبدارچی کور خوندی اگه فکر کردی با این بهونه که این لینک رو بدی من هم میرم و یه وبلاگ راه میندازم ها نه دادا کور خوندی اساسی اما اگه میخوای ببندی و بری یه سایت برا خودت بزنی از این بهونه ها نیار که همه فکر کنن خیلی اهل مرام کشی و این حرفا هستی (به قول عزیز زبون) .. نکته دیگه این که لابد دلیلی داشته که نتونستیم بقیه رو جذب کنیم شاید این که زیادی مثل امروزی ها نگفتیم شاید چون زیادی پیریم آبدارچی خصوصا من و تو هه هه هه هه .. آخر هم این که من یکی هستم خواستی بری برو فعلا همینجا رو دارم که لااقل یکی هست یه نگاهی به نوشته هام بندازه هر چند ...... خوش باشین والسلام

مهر دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ق.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلام امیدوارم که بعد از یک هفته سالم و سلامت برگردین. راستی اون شعرایی که تو متن پایین نوشتین شاعرشون کیه؟ کسری اسم کدوم شاعرّ

عزیز از مشهد دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:00 ق.ظ

یا ابالفضل .... لوطی اینارو گفتی یعنی دلت از من پره بعدشم گفتی داری میای مشهد دیگه ههههه خب خب با این اوضا حساب کار حسابی اومد دستم یعنی بیای مشهد احتمالا عزیز با اسفالت کف خیابون فتوکپی برابر اصل میشه (دونقطه دی خفن) ولی خدایی من اگه وقت داشتم اینجارو ول نمیکردم که . اصلا کسی منو این چند وقته دیده ان لاین زیاد باشم که بتونم بنویسم ): هیییی روزگار حالا اینارو نمیگم دلتون برام کباب بشه میگم فکر نکنی عزیز معرفت نداره هرچند دیگه دیر شده احتمالا الان رسیدی مشهد و سلاح سردتم با خودت اوردی منم گفتم خودت که اینارو بعد از شهید شدن من میبینی لااقل این بچه ها ببینن چه عزیزیو از دست میدن ولی خب اشکال نداره کشتونده شدن به دست با مرامی مثه تو واسه ما افتخاره (من اگه هندونه فروش بودم کارم تووووپس میشد ) خب خوش باشین همگی :ی من مردم اخرش نتونستم یک دونقطه دی درست و حسابی بزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد