بسم حق که کریم است و ... ما در نوکری ناتوان

سلام

عزیز دل,
عزیز دل تو را با خویشتن یک دل نمی بینم
بجز خون دل از این عشق بی حاصل نمی بینم
هزاران جهد کردم تا به راهت آورم
لیکن چه حاصل چون تو را در همرهی مایل نمی بینم
تو کیستی که من این گونه بی تو بی تابم
شب از هجوم خیالت نمی برد خوابم
تو چیستی که من از موج هر تبسم تو
بسان قایق سرگشته روی گردابم
گفتی شتاب رفتن من از برای توست
آهسته تر برو که دلم زیر پای توست
با قهر می گریزی گویا که غافلی
آرام سایه ای همه جا در قفای توست
ای دل نگفتمت حذر از راه عاشقی
رفتی بسوز , این همه آتش سزای توست
جستم از دام به دام آر گرفتار دگر
من نه آنم که فریب تو خورم بار دگر
شد طبیب من بیمار , مسیحا نفسی
تو برو بهر علاج دل بیمار دگر

×××××××××××××××××××××

بزن که سوز دل من , به ساز می گویی
ز ساز دل چه شنیدی , که باز می گویی
مگر حکایت پروانه می کنی با شمع
که شرح قصه به سوز و گدار می گویی
کنون که راز دل ما ز پرده بیرون شد
بزن که در دل این پرده راز می گویی
به سوی عرش الهی گشوده ام پر و بال
بزن که قصه راز و نیاز می گویی

×××××××××××××××××××××

نون و القلم
قسم به قلم
قلمم شکست
دلم شکست
مغزم از کار افتاد
پاهام دیگه نای راه رفتن ندارن
دستام رعشه گرفتن
چشمام سیاهی میرن
گوشام زنگ می زنن
کمرم خم شد

اوف به این روزگار
اوف به این فلک غدار
نه باز ایراد می گیرن که سرنوشتو چیکار داری
لعنت بر خودم
که هر چه کردم ٫ خودم کردم
اینم از عید امسال
مثل پارسال
مثل هر سال
(تنها تو میدونی که پارسال چی شد)

بدرود

سلمان

نظرات 8 + ارسال نظر
امید دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:18 ب.ظ http://www.musicplanet.blogsky.com

خیلی خوب مینویسی
یه سرم به ما بزن(اگه خاستی بهم بلینکیم)

بــاران دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:21 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

عزیز دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:25 ب.ظ

:o :o : d: o:o سلاممممممم راستی راستی من عزیز دل توام ... خب البته اره من زیادم با تو یک دل نیستم ولی خب بابا اینقدرام بی مرام نیستم :ی خلاصه قربونت توهم عزیز دل منی :ی

پسرطلا دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:25 ب.ظ http://weblog.pesartala.com

خیلی زیبا بود موفق باشی.

افسون دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:17 ب.ظ

سلام
می دونی این روزها کسی با کسی یکدل نیست . زنده یاد پروین توی شعر نغمه رفوگر نوشته که (( دشمنان را دوست تر دارم ز دوست - دوست وقت تنگدستی دشمن است )) من این رو امروز تجربه کردم.
موفق باشی بای

سلام .. دختر بابا بیا دو پهلو حرف نزنیم دلخوریهامون رو رک بگیم که سوتفاهم پیش نیاد .. در ضمن من این رو قبول ندارم مطمئنم که پروین هم این بیت رو تحت یه شرایط خاصی گفته .. خوشحالم که بازم دیدمت .. شاد باشی .. والسلام

کاپیتان نمو دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:39 ب.ظ http://captain-nemo.persianblog.com

نه داش حالا حالا وقت داریم.واسه حرف آخر خیلی زوده. ضمنا چی چی رو ازدواچ چتی بده خیلی هم خوبه . اینو کسی میگه که ۱۰-۱۲ تا ازدواج موفق ۲۰-۳۰ تا موقت و ۴۰-۵۰ تا ناموفق داشته. : دی حالا اینا رو داشته باشید تا بعد

آبدارچی دوشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام . افسون خوب چیز رو تجربه کردی ولی هیچ شده خودتو بزاری اون طرف .یعنیبزاری به جای رفیقت ببینی چی بهش گفتی که دشمن شده اره این اون شرایطی میشه که پدر خوانده گفته
من خودم این تجربه رو داشتم .....................

بــاران سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:17 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

سلام...
به منم بگین پارسال چی شد؟؟تا منم بگم همه این سالا چی شده.
فدای شما.
باران.../

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد