بهار آمد

بوی باران ، بوی سبزه ،بوی خاک ،
شاخه های شسته، باران خورده پاک
آسمان آبی ابر سپید،
برگهای سبز بید،



                    عطر نرگس،رقص باد،
                    نغمه شوق پرستوهای شاد،
                    خلوت گرم کبوترهای مست ....
                    نرم نرمک می رسد اینک بهار،
                    خوش به حال روزگار!



خوش به حال چشمه ها و دشتها،
خوش به حال دانه ها و سبزه ها
خوش به حال غنچه های نیم باز،
خوش به حال دختر میخک که میخندد به ناز
خوش به حال جام لبریز از شراب،
خوش به حال آفتاب،
                  



                     ای دل من گرچه ـ در این روزگارـ
                     جامه رنگین نمیپوشی به کام،
                     باده رنگین نمی بینی به جام،
                     نقل و سبزه در میان سفره نیست،
                     جامت ـ از آن می که می بایدـ تهی است،



ای دریغ از تو اگر چون گل نرقصی با نسیم !
ای دریغ از ما اگر کام نگیریم از بهار .
گر نکوبی شیشه غم را به سنگ ،
هفت رنگش می شود هفتاد رنگ!!!!


شادروان فریدون مشیری


یادم چند روز پیش توی وبلاگ بیریا  یه کامنت گذاشتم که میخوام تا قبل از عید در مورد عید حرف بزنم از این جور چیزا ولی نشد حقیقت یا اتفاق افتاد که همی فکرم مشغول خودش کرد خلاصه امید وارم همه به بزرگی خودشون ببخشن این آخر سالی


خب من این عید باستانی رو خدمت همگی دوستان تبریک عرض میکنم امید وارم که سال خوب خوشی رو پیش رو داشته باشید

سر سفره هفت سین مارو هم  از دعای خودتون بی نصیب نذارید التماس دعا 


من این  عید اینطوری تبریک گفتم شما چطوری تبریک میگید به دوستانتون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


آبدارچی

نظرات 13 + ارسال نظر
شراب جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:20 ب.ظ http://nazlisokhanbegoo.persianblog.com

سلاااااااام. بازم اول شدم D:
سال نوی همه برو بچه های باحال این وبلاگ مبارک . خیلی خوشحالم که باهاتون آشنا شدم . امیدوارم بتونیم همو یه روز ببینیم . خوش باشین و سلامت .
نازلی / شراب

امیر عاشق جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 09:20 ب.ظ http://amirashegh.persianblog.com/

سلام...حالتون خوبه ....انشاالله که سالی همراه با موفقعیت سربلندی پیرو زی در تمام مراحل زندگی وسالی پربار همراه با نشاط باشه براتون *عید نوروز را به شما وخانواده ودوستان مبارک باشه *انشاالله تعطیلات خوش بگذره به امید دیدار خوش باشید موفق باشید وخدانگهدارتون ... امیر عاشق

کتایون جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام.

دل من جمعه ی آخر سال

دل تو شنبه،اولّین روز بهار

وه

چه نزدیک و چه دور!!!!!!

کتایون جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 10:09 ب.ظ

سال مهربانی و صبوری برای همگیتون ارزو مندم ...

مریم شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 04:23 ق.ظ

سلام
جمعه ساکت جمعه متروک جمعه چون کوچه های کهنه غم انگیز
امیدوارم همه سال خوبی داشته باشین

جمعه۲۹ اسفندسال ۱۳۸۲ لحظات اخر سال

خدا نگهدار

عزیز از مشهد شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:23 ب.ظ

سلام منم سال نورو به همه دوستای عزیزم تبریک میگم برای همتون ارزوی خوشبختی و سربلندی وسلامتی کنار خانواده گرمتون دارم خوش باشین همیشه

[ بدون نام ] شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:14 ب.ظ

سال نوتون مبارک تندرست باشید

ایمان اهوازی(آنیوشا( شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 ب.ظ

سلام من که عید رو پایین ترا تبریک گفتم اما بازم می گم
عید همگی مبارک باشه امیدوارم خاطرات بد ساله گذشته رو از دفتر خاطرات دلتون پاک کنین. و در سال جدید روزهای خوش همراه با سربلندی رو براتون آرزو می کنم
واینکه لوطی بهنام دوستت دارم حتی اگه منو به حساب نیاری و نتحویلی
شادزی و شادکام

مهربون شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:58 ب.ظ

سلام
عیدتون مبارک
سال خوبی داشته باشید

صبورا(سنجاب) یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:05 ق.ظ http://saboorajanam.persianblog.com

سلام.خوبین شما؟ سال نو مبارک ..امیدوارم این سال سال خوبی برای شما باشه ....تا عید دیدنی دیگه .... بای

زهرا یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام
سال نو همگی مبارک
لوطی من میام خونتون بعد شما به من یه عیدی هنگفت میدی بعد من سا نو رو به شما تبریک می گم
من اینطوری به دوستام تبریک می گم یعنی اول عیدی (تازه مبلغ هم مهمه)بعد تبریک و آرزوی سال خوبی براشون می کنم.هههههههههههههههههههه
بای

رویا جون یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 08:20 ق.ظ http://hezarharf.persianblog.com

سلام سال نو مبارک ایشالا تو سال جذیذ از این که هستی عریض تر و طویلتر نشی

گروه کاپتان نمو یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 12:21 ب.ظ http://captain-nemo.persianblog.com

با سلام. ضمن تبریک سال نو گروه کاپتان نمو افتخار دارد تا سیستم جدید تشخصی هویت در چت رومها را بصورت رایگان در اختیار دوستان قرار دهد.جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبلاگ گروه مراجعه نمایید.
با تشکر
گروه کاپتان نمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد