فقط حق را جمیل یافتم


یادش به خیر امروز رفتم به یکی از وبلاگ های قدیمی که یک سالی از عمرش میگذشت یه تجدید خاطره ای کردم خیلی حال داد چرا شو نمیدونم ولی هرچی باشه انسان یاد گذشته خودش میفته صد در صد حسرت گذشته رو میخوره چه خوب باشه چه بد فرق نمیکنه گذشته ای بوده که از دست رفته اگر خوب باشه میگه هی یادش بخیر چه دورانی داشتیم اگرم بد باشه میگه هی نمیشد این کار میکردم که بهتر میشد .

پس فرق نمیکنه گذشته گذشته


اولین مطلبی که نوشتم اونجا این بود


بناهای آباد گردد خراب
زباران و از تابش آفتاب

پی افکندم از نظم کاجی بلند
که از باد و باران نیابد گزند

بدین نامه گر عمرها بگذرد
همی خواند آنکس که دارد خرد

جهان از سخن کرده ام چون بهشت
از این بیش تخم سخن کَس نکشت

بسی رنج بردم بدین سال سی
عجم زنده کردم بدین پارسی

نمیرم از ین پس که من زنده ام
که تخو سخن را پراکنده ام
 
فردوسی



اونجا در مورد ایران و ایرانی مینوشتم البته زیاد جالب هم نبود چون یه نوع جبهه گیری بود در برابر چی، نمیدونم 
 
ولی نمیدونم چی شد بلکل گذاشتمش کنار تعطیل تعطیل
خیلی دوست داشتم میشد ادامش بدم دوستای خوبی هم پیدا کرده بودم ولی شخصیتی که اونجا از خودم نشون دادم شخصیت واقعی من نبود یعنی همیشه دوست داشتم اونطوری باشم ولی زمونه خیلی چرخوندمون انقدر چرخ زدیم که توی این جهان که  دیگه اون حس حال برام نمونده بود داشتم لافشو میزدم پس بی خیالش شدم کلی برای از دست دادنش آه کشیدم


آبدارچی
نظرات 6 + ارسال نظر
خاطره شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:07 ب.ظ http://khaterehlonely.persianblog.com

مثل همیشه...گرم وصمیمی...موفق باشید

صبورا(سنجاب) شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ب.ظ http://saboorajanam.persianblog.com

سلام.خوبین شما؟ عجب.... پس خیلی وقته دستتون تو این کاره...سالم وسربلند باشین...خدانگهدار( راستی شنیدم شازده حسابی پرانتز باز پرانتز بسته دونقطه دی)

پدرخوانده یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام .. لااقل آدرسشو هم میدادی .. خیلی حرفه که بتونی از دلبستگی ها ببری

افسون یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:57 ق.ظ

سلام
لوطی می دونی اگر یه روز پیداش کردم که سخت دنبالش هستم لینکشون رو می زارم همینجا - آره بابایی سخته دل بریدن خیلی سخته ولی خب احتیاجی هم نیست ببری می تونی در عین اینکه نداشته باشیش لحظه به لحظه باهاش زندگی کنی .......

کلک یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:51 ب.ظ

بالاخره جبهه گیری در مورد چی بود؟؟؟؟( چشمک)

[ بدون نام ] یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ب.ظ

سلام زیاد به خودتون فشار نیارید آدرسشو خودم میدم البته فکر نکنم به درد کسی بخوره چون امروز پاکش کردم یعنی چیزی توش پیدا نمیکنی http://soshyant.blogsky.com این بود کلک جبهه من از اسم وبلاگم مشخصه البته فکر کنم اسمش اینطوری نشون بده .......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد