مختصر و مفید

بسم حق

فقط یه سوال : اگه اهل مباحثه هستین ، بگین که در بحث کردن چه هدف یا اهدافی رو دنبال می کنین ؟‌

سلمان
نظرات 21 + ارسال نظر
کلک یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:35 ب.ظ

ههههههههههههه نفر اول میگه : بستگی داره چه بحثی باشه؟( :دی)

پدرخوانده یکشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:22 ب.ظ

جواب کلی .. اصلی ترین هدفتون واسه بحث کردن چیه بدون توجه به موضوع بحث ..

رضا دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:55 ق.ظ http://agha-reza.persianblog.com

آخر... بحث را ای عزیز... فایده چیست... در انتهای بحث بجز دلگیری و دلخوری... چیزی نیست... اما اگر داغ کنم... من نیز بحث می کنم... کی به کی است...

افسون دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:26 ق.ظ

اولا سلام بابا شپل گل خودم
بعد از سلام بابایی همین یه نیمچه خطی هم که نوشتی حالا باز می کشه به بحث کردن که اصلا منظورت چی بود حالا واسه همین باید کلی توضیح بدی بابا حالا بگو افسون خانومی نگفت .

آبدارچی دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:28 ق.ظ

سلام . راست میگن بچه ها بحث باکی در مورد چی این خیلی مهم هستش
چون من با بابام یه طور بحث میکنم یه هدف دارم با بچه های چت یه طور دیگه تازه توی خود بچه ها چت فرق میکنه با تو یه طور بحث میکنم با یه کسی مثل ...... که فکر میکنه عقل کله همچیز سرش میشه باید به هم راه روش زندگیی رو یاد بده بعد خودش هنوز ته خطه نمیدونه دنیا چجوری یه طور دیگه بحث میکنم و هدفام یه چیزای دیگست .به این سئوالت نمیشه درست جواب داد باید مشخص کنی در چه موردی چطوری بحث میکنی و طرفتم مشخص کنی قربونت دردتو میدونم چیه دواشم پیشه منه اگر روزی درست بود دردتو درمون میکردم ههههههههههههه دو نقطه دی چشمک

پدرخوانده دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:55 ق.ظ

افسون جان بابایی علیک سلام .. می دونم که باید جواب بدم واسه همین نیم خط ، مشکلی نیست این بار هم مثل همیشه بذار این ملت ....... آبدارچی باز هم سوالمو نگرفتی ، یه جواب کلی هم میشه واسه این جور سوالها داد .. قربون همگیتون

رضا دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:32 ق.ظ http://agha-reza.persianblog.com

...ممنون که به سر زدی... در مورد سوالت باید بگویم... اگر مطلبی از خودم نباشد... زیر عنوان آن نوشته می شود... در هر صورت اغلب این شعرها مال خودمه... البته اگر بشه اسمش را شعر گذاشت... بابت لینک هم خوشحال می شم... فعلا...

بــاران دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:12 ق.ظ http://manzelgah.blogsky.com

سلام.
فهمیدن اون چیزی که نمفهمم.
فهماندن اون چیزی که دیگران نمیفهمند.
باران/

گلتاج دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:02 ب.ظ http://hezarharf.persianblog.com

سلام بحث کردن هم مثه خیلی چیزای دیگه خوراک روحه بحث می کنیم تا چیزی یاد بگیریم و یاد بدیم شاید قانع نشیم اما بالاخره ادمو به فکر کردن وا میداره وحرفایی دیگرون رو می شنویم حرفامونو می زنیم بالاخره از غیبت کردن بهتره من اخر هر بحث احساس ارامش و راحتی می کنم حتی اگه نتونم طرفو مجاب کنم یه تفریحه اصلا کاری به موضوع و مخاطبم نداره اگه مخاطب مخالف باشه بحث جذابتره البته واسه من تا اینکه موافق من باشه جنسیت هم اصلا فرق نمی کنه همینطور سن زت زیاد راستی بابا خوانده منم می خوامت هههههه

پدرخوانده دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام .. گلتاج جوابت به نظرم درستترینه ولی شاید هم بشه کاملتر جواب داد .. بارونی فهمیدن دست خودته ولی فهموندن نه ممکنه طرفت نخواه بفهمه که البته گلتاج هم همینو به یه شکل دیگه گفته .. مرسی .. والسلام

باران دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

پدرخوانده عزیز..دقت کن...در بحث چه هدفی را دنبال می کنید؟؟....فکرنمیکنی این یک کوچولو فرق داره با اینکه آیابه هدف میرسید در بحث یا خیر؟؟اوهوم؟؟
دنبال کردن هدف متفاوته با رسیدن با اون هدف..اوهوم؟؟
شما سوال می کنید ولی بعد خودتون صورت سوالو فراموش میکنید...راستی حاضرم سر این موضوع باهات بحث کنم..حاضری؟؟همون دی دونقطه..ضمنا شما مدیر تبلیغاتمید نه تبلیغات چی...وقتی یادم میاد که خودتون وبلاگ داشتید و برای من تبلیغ می کردید به شعور و بزرگی شما جدا غبطه میخورم..ببین دقت کن غبطه..نه حسادت...
فدای شما.
باران/

این که بخوایم چیزی رو که دیگران نمی فهمند به اونا بفهمونیم یه هدف درسته؟ مگه ما مسئول این هستیم که به دیگران بفهمونیم ؟ فکر می کنم ما مسئولیتمون بیان هست نه فهموندن . فهم یه مطلب به عهده مخاطبه . مرسی عزیز

[ بدون نام ] دوشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:50 ب.ظ

بیان درجهت چی؟
در جهت وقت گذرانی؟
درجهت سرگرمی؟
در جهت...؟
ببین بیان در جهت فهم...چه من چه تو...این که به هدف برسیم مهم نیست مهم سعی و تلاش من و توست درجهت این فهم.البته که مسئولیم بیان کنیم تا بفهمند.همون که بیان کردی قدم اول را برداشتی برای فهماندن...
تو به جای من نمیفهمی...اره ین خودمم که میفهمم ولی بحث با تو منو وادار میکنه و کمکم میکنه بفهمم.

منم فکر می کنم همینا رو گفته باشم توی کامنتهای بالا عزیز .. مرسی که نظر دادی

گلتاج سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:20 ق.ظ

بابایی بنظر من تو بحث کردن اول باید مشخص بشه کودوم حرف درسته بعدش به طرف بفهمونیم اصلا خود بخود فهمانده میشه باید اینقد ساده و بی پرده بگیم تا مخاطب بتونه درستی سخن رو بفهمه پس بیان خیلی مهمه شاید نظر ما درست نمباشه پس لزومی نداره حرف نادرست رو به مخاطب بفهمونیم البته فهماندن یه کم بی اححترامیه می شه بجاش گفت متقاعد کردن معمولا ادمایی که بحث می کنن اول کار فکر می کنن حرف خودشون درسته ولی بعدا اگه واقعا مال بحث کردن باشن حرف درست و قبول دارن خیلی چیزا باید رعایت بشه تو بحث کردن در مورد حرف بی نام هم بگم بله می توونه واسه وقت گذارونی یا تفریح و سر گرمی باشه هر کاری که ما می کنیم می تونه چاشنیش تفریح باشه در هر صورت وظیفه ما بیان کردن عقایدمون و شنیدن عقاید دیگران و نتیجه گیریه حالا طرف ادم منصفی باشه قبول می کنه اگه نباشه که حتی اگرم متقاعد شده باشه بازم ممکنه حرف خودشو بزنه او.ن دیگه ما در قبالش مسئولیتی نداریم

گلتاج سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:23 ق.ظ

ببخشین من باید اول اجازه می گرفتم ببینم می تونم تو بحث شرکت کنم یا نه؟ شرمنده (چشمک و اینا زبون نه چون بی ادبیه ) هههههههه

رضا سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 10:32 ق.ظ http://harirekhial.persianblog.com/

به نظر من حق با بارانه که گفته هدف بحث .فهماندن اون چیزی که دیگران نمیفهمندفهمیدن اون چیزی که نمفهمم
که اگه این هدف بحث محقق بشه چه مدینه فاضله ای خواهیم داشت ولی اگه هدف بحث اون هدفی باشه که پدر خوانده وگلتاج مد نظرشونه به نظر من اسمشو نمیشه گذاشت بحث میشه همایش و سخنرانی ( گفتید که فقط باید بیان کنیم حالا چه نتیجه بگیریم چه نگیریم )

گلتاج سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:42 ب.ظ

اقا رضای عزیز بالاخره باید واسه اون فهماندن که مد نظر شماست باید بیان کرد و حرف زد تا گفتنیها گفته نشه چطوری می شه فهمید طرف فهمیده نفهمیده اصلا حرفش چیه بحث کردن با بیان کردن مقدور نه با اشاره در ضمن سوال پدر خوانده سوال کلی بود ضمنا فهماندن چیزی که دیگران نمی فهمن و چیزی که من نمی فهمم بهش می گن اموزش بحثی نداره بحث کردن یعنی دو طرف در مورد چیزی اختلاف نظر دارن و باید با بحث کردن بتونن دیگری رو متقاعد کنن و نتیجتا اون نظری که درست تره به کرسی بشینه همایش یا چیزی که شما گفتین بحث نیست اونجا ارایه یه سری تحقیقات و اموزشها و نتابج انجام شده بحث کردن رو باید توی میزگردها دنبال کرد

گلتاج سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:46 ب.ظ

در ضمن برای داشتن مدینه فاضله تنها فهمیدن مهم نیست مهمتر اجرای اون اعمال و قوانینی هست که فهمیدیم خیلی از چیزا رو همه ما همین حالام می دونیم خوبه یا بده ولی چرا مدینه فاضله نداریم چون عمل نداریم !

آبدارچی سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام . میخوام در مورد گلتاج بنویسم .گل تاج پدر خوانده ازت تعریف کرده جو گرفتت امدی بازم حرف زدی دو نقطه دی چشمک شکلک ادا مسخره بازی بی جنبه بازی دروردن بای

گلتاج سه‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:34 ب.ظ

کجا ازم تعریف کرده؟

******** چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:24 ب.ظ

البته اگر تعریف کرده خوبی از شما که نیست این شپل بلا خودش خوبه همه رو خوب می بینه زبووووووووووووووووننننننننننننننننننننننننننن

گلتاج چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 03:18 ب.ظ

کاش با اسم خودت میومدی ********** زبون عیبه چشمک ههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد