فقط حق را جمیل یافتم



امشب دلی شکسته دارم ساقی                       
                                               چشمی به خون نشسته دارم ساقی

                        دردی که جز می توانش درمون نیست
                        حرفی که دیگر از کسی پنهون نیست

امشب دلی شکسته دارم ساقی                       
                                               چشمی به خون نشسته دارم ساقی 
             
                        امشب دلم سبو سبو  می خواهد
                        گیرا  تر  از  دو چشم او می خواهد     

امشب دلی شکسته دارم ساقی                       
                                               چشمی به خون نشسته دارم ساقی 

                        ای وای اگر شکسته دل برگردد
                        در پیش  غم  اگر  خجل برگردد     

معین کرمانشاهی


**********************

خارد ار پشت مرا انگشت من
خم شود از بار منت پشته من

همتی کو؟تا نخارم پشت خویش
و ارهم  از منت  انگشت  خویش

صفی اصفهانی

**********************



آبدارچی
نظرات 8 + ارسال نظر
رویا جون یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ق.ظ http://hezarharf.persianblog.com

سلام می گم لوطی حالا یه بار من خودم بدون اینکه تو بگی زنگ زدم بهتا ببین چه شارژ شدی تند تند اپدیت می کنی و شعر می گی سر زنده شدیا ههههههههههه خدا از سرت نگذره

افسون یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام
همه شعرتون به کنار این قسمت آخر که از صفی اصفهانی نوشتین واقعا جالب بود. خیلی بده آدم زیر بار منت کسی باشه فرقی نمی کنه چه دوست چه غریبه در همه حال هر چیزی رو باید از خدا خواست یادمه یه جایی خوندم نوشته بود که خدایا .......
به داده و نداده ات شکر
داده ات رحمت است و
نداده ات حکمت
یادمان باشد........ یادمان باشد.

پدرخوانده یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:28 ق.ظ

سلام .. تا خمار شب غم بر سر خمها شکنیم -- پیر در هر نفس صبح ، صلایی دارد ***** از بر بام خرابات بچشم مستان -- آسمان آینه غیب نمایی دارد *****
----- حرفی که دیگه از کسی پنهون نیست....-----
بازم که حرف خودتو می زنی .. رازی که از دو لب گذشت دیگه راز نیست .. بیخودی فکرشو نکن .. حالا فکر چاره باش .. شاد باشی .. والسلام

کلک زندگی یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:41 ق.ظ

نمی دونم چی بگم فقط این و میدو نم که حقایقهای وجو د داره که تا شخصاا تجربه نشه نمی توان به معنای واقعی ان دست پیدا کرد

خاطره یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ http://khaterehlonely.persianblog.com

مثل همیشه جالب وخواندنی...

ایمان یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام لوطی جون بازم که صحبت از مرگه چه خبر شده باز کی تومور داره؟
خوبی انشالله مشتاق دیوار خوشحالم از اینکه هنوزم روی فرمی البته از نظز اپدیت کردن
خوش باشی داداش شاد زی و شاد کام

باران/ یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:39 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

لوطی من هنوزم میگم از مرگ خوشم نمیاد این نظر برای اون یک نویتته که برام باز نمیشه دیگه.ضمنا این اهنگ اره چندان به وبلاگتون نمیخوره.
باران/

یاسر پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.sattarseda.blogfa.com

درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد