فقط حق را جمیل یافتم



سلام . دلم میخواد حرف بزنم ولی نمیدونم در مورد چی
دیوونه با چوب داره میزنه تو سر خودش یکی بهش میگه اخه دیوونه چرا میزنی تو سر خودت درد داره میگه میدونم میگه پس چرا میزنی میگه اخه نمیدونی وقتی نمیزنم کلی کیف میکنم

حالا حکایت ما هستش  با چوب میزنیم تو سر خودمون  که وقتی نزدیم کلی حال کنیم

در مورد مرگم که یکی از دوستان ازم سئوال کرد که چرا این روزا همه دارن در مورد مرگ حرف میزنن بعد خودش توی وبش در مورد احضار روح حرف زده بابا باورتون بشه مرگ بهترین چیزه البته یه بارم گفتم هیچوقت خودم نخواستم دستم به خون خودم آلوده بشه چون من زیاد از خون خوشم نمیاد اگر خدا تو رگام یه چیز دیگه میزاشت صد در صد دستم بهش آلوده میکردم


در مورد اون دوستمم که میخواست بمیره یعنی خدا داشت دستش به خون این رفیقمون آلوده میکرد من داشتم امتحان میشدم که مردود شد و باید از تک ماده استفاده کنم که فکر نکنم حالی برای این کار مونده باشه چون من با مرگ نمیتونم کنار بیام

می خواستم یه  داستان از صادق چوبک بنویسم که حسش نبود ولی خدایش چه داستان های توپی داره  دوتا هم اسمن هم صادق چوبک هم صادق هدایت ولی خدایش حق  صادق چوبک خوردن اخه خیلی قشنگ مینویسه این باید معروف میشد  خب ماها که دیگه باید عادت کرده باشیم به حق خوری

دیگه در مورد چی بگم که به هیچ چیز مربوط نباشه ......

خدایش من از آهنگ وبلاگم خسته شدم چرا هیچکس  نمیگه من اینو برش دارم اگر چهار نفر جواب مثبت بدن برش میدارم ولی خب بعضی قول میدن عمل نمیکنن این پدر خوانده قرار بود  خودش بخونه مام فیض ببریم ولی خب دیگه اینم بد قولی میکنه البته من بهش حق میدم چون در حال جنگه  چشمک دو نقطه دی ادا مسخره بازی جلف بازی  بی جنبه بودن از این جور چیزا

راستی چند تا  شعرم بگم بعد میرم خودم

زبان در پشت دندان هیچ دانی 
                                             چو تیر انداز باشد پشت سنگر

سخن چون از دهان نیکو بر آید
                                             کند   اقلیم    دلها   را   مسخر

وگر  گفتار باشد  زشت و  بیجا
                                             از   آن   گردد   دل  یاران  مکدر  

از این رو در سخن گفتن بیندیش
                                             چو در در گوش جان کن پند شهپر




محسن سر رشته زاده(شهپر اصفهانی)

********************

طفلان شهر بی خبرند از جنون ما
                                                یا این جنون هنوز سزاوار سنگ نیست ؟



نشاط اصفهانی

***************

نمیدونم چرا همشون شدن اصفهانی خب به بزرگی خودتون ببخشید

راستی یادم رفت یه دوست هست از روسیه اگر خودش رو معرفی کن ممنونش میشم 
تا درودی دیگر بدرود

آبدارچی  خوش حال

نظرات 6 + ارسال نظر
باران/ یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

سلام.
من هنوز مطلبو نخوندم بعدا نظرمو میگم.الانه میام.

پدرخوانده یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:00 ب.ظ

سلام .. خوبه که مشکلی نیست و خوشحالی .. ایشالله اون چوب رو هم همچین محکم بکوبی تو ملاجت که دیگه بلند نشی .. در مورد بدقولی هم ، خب خیلی ها قول میدن و عمل نمی کنن همه با این کارشون کنار میان ، بدقولی من رو هم یه جوری ببخشین .. شاد باشید .. والسلام

باران/ یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

سلام.
الان ساعت چنده؟نزدیک ۱۲.
کی بود پرسید نمی نویسی یا می نویسی من نمیبینم؟
نه نمی نویسم و دلیلشو فردا توی وبلاگم بخونید.
البته دلم که میخواد بنویسم ولی اگر بتونم راهی پیدا کنم .
فردا براتون میگم از مشکلاتم .شاد باشید و شبتو ن خوش.
فدای شما.
خدانگهدارتون.

شراب دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام . من هنوز زنده ام . برام دعا کنین.

سلام مشتاق دیدار همشهری جویای احوالتتون هستیم کاش دیروز تو فکر کسی دیگه بودم ......... تو فکر چیز دیگه مثلا یه کیسه پر پول ...... اخه دیروز گفتم از شراب خبری نیست دیدم امروز امدید دو نقطه دی چشمک مسخره بازی جلف بازی بی جنبه بازی اخ نزندید بابا تموم شد قربونت انشالله همیشه زنده باشید خوش باشید خرم

رویا جون دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:19 ق.ظ http://hezarharf.persianblog.com

کار خوبی می کنی می زنی تو سرت هر وقت خسته شدی من هستم بزنم تو سرت در مورد دوتا نویسنده ها نظری ندارم در مورد اهنگتم خدا رو شکر من اصلا نمی شنومش همون اولم گفتم ادمو یاد قهوه خونه سنتی می ندازه که تو حافظه یا دروازه قران شعراتم که مثه همیشه بی ربط و بی مزه ولی خداییش خودت جیگرییییییییییی ههههههههههههههههه

افسون دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
میگم یه خواهش دارم ازتون مطلب بعدی لطفا در مورد مرگ و مردن ننویسید خب خواهش هم حاضرم بکنم ولی لطفا دیگه ننویسین
مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
قربونتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد