فقط حق  را جمیل یافتم


سلام . خب دیگه نمیشه که تا اخر عمر سیاه پوش باشیم . سلمان رحمت خدا رفت من که هستم


خب همونطوری که همه میدونن یاهو یه جورای عوض شده مسینجر میگم یه مسینجر توپ توپ   مام گشتیم تا پیداش کردیم ای دل غافل این که کلی فرق داره کلی امکانات جدید  

خب پس بگرد دنبال امکانات من یکیشون خیلی احتیاج داشتم اونم برای بعضی اون باشم برای بعضی ها آف که پیداش کردم چطوری میشه این کار کرد ولی برای بهتر یاد گرفت بازم احتیاج  داشتم دیدم که خود یاهو یه صفحه باز میکنه که هم چیز برات توضیح میده که من بی سوادم متوجه میشم .

ولی بازم احتیاج داشتم گشت گزار رو توی  نت شروع کردم از این ور به اون ور جالب فقط توی گوگل بزنید یاهو مسینجر هم   چندین وبلاگ رو بهتون معرفی میکنه با یه متن بعدم هیچ کدوم لینک مطلب رو ندادن یعنی همشون از خودشون بود .

ولی نه اینا به درد بخور نبودن آقا وبگری مارو باش آخر وب گردی بود گشتم یه سایت پیدا کردم ماه  توپ توپ    یه توضیحات کچولو در مورد مسینجر جدید داده بود معلوم بود کار خودشه منم کلی خوش حال شدم خوندم بعدم رفتم برای ارشیو عجب ار شیوی داشت یه راست برو برای قسمت کامپیوتر توپ توپ بعدم اینتر نت اقا خلاصه کلی  مشغولمون کرد  گفتم  به بقیه بچه هام لینکشو بدم که اگر نرفت اینجا کلی ضرر کردن

برید به آقا نوید یه سری بزنید بچه یزد هستش کلی سرش میشه


آبدارچی تنها
نظرات 8 + ارسال نظر
افسون سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:36 ب.ظ

من بابا شپلی رو می خوام

باران سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 07:59 ب.ظ http://manzelgah.blogsky.com

اوهوم .اما بابا شپلی کیو میخواد؟؟این مهمه.شوخی بود تورو خدا نرنجید.
باران/

باران سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 11:58 ب.ظ http://manzelgah.blogsky

سلام.
من اپدیت کردم امشب بالاخره.
بیایید.بخونید و حرف بزنید با من.
پدر خوانده من قهر نیستم.زود میرنجم و زود یادم میره.اصلا همیشه هم دردسر آفرینم.همون شکلکا هرکدومش که میخوای انتخاب کن.
ولی بیایید و بگید من چکار کنم با این وبلاگ تعطیل شده بناحقم؟؟؟لوطی بدو.

رویا چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 06:32 ب.ظ http://hezarharf.persianblog.com

سلام لوطی اومدم بگم ای دی معشوقه ۲۰۰۲ من از یه مسئله پس وردشو عوض کرده این یارو دیگه من نمی تونم از اونجا بیام یاهو بقیه ای دی هامم همینطور فعلا بی مسنجرم اگه آفی پیغامی چیزی واستون اومد مال من نیستتتتتتتتتتتتتت عصبیمممممممممممممممممممممم من این ای دیمو می پرستیدمممممممممم لوطی

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:11 ب.ظ

رویا سعی میکنم یه سایت پیدا کنم که بهتون بگه چطوری میتونید پسورد بر گردونید فکر کنم اگر بتونی به سئوالات یاهو جواب بدی مشکل حله
پیدا میکنم برات

رویا جون پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 08:16 ق.ظ http://hezarharf.persianblog.com

یادم نیست چه جوابهایی به سوالای یاهو دادممممممممم

آق فری جمعه 1 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:07 ق.ظ http://agh-ferry.persianblog.com

سلام موفق باشین منتظر قدمهاتون هستم . یا حق

رضا شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:50 ب.ظ

چرا این متن اینجوریه... عمدی اینطوری می نویسی؟... من کمی سر و ته جمله ها را گم کردم... ولی منظورت را فهمیدم... باور کن...//

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد