فقط حق ررا جمیل یافتم



سلام . دوستان به همگی سلام عرض میکنم . البته همگی که امتحان دارن فقط من موندم بی سوات .

خب در مورد دوست توی نت . یه مدل

دل میسوزنن بعضی خیلی بد . مخصوصا دخترا یه نوع دوستی توی نت هست که برای من خیلی  مسخره هستش یعنی انقدر که وقتی میشنوم مخم  تاب بر میداره اونم اینه که دختره با پسره دوست شده برای چی برای اینکه پسره داره خودکشی میکنه معمولا این پسرا هستند که خودکشی میکنن البته بعضی وقتام شده که دختر خانوما دست به این کار میزنن .

نمونه چند وقته پیش یکی برای پسر دائی من آف گذاشته بود که صاحب این ای دی خودکشی کردده  پسر دائی منم ازش پرسیده بوده شما پس کی هستید. اونم گفته بود که من دوستش هستم که پسورد آیدی رو داشتم بعد بهش خبر دادن که تونستند برسوننش بیمارستان زنده مونده . حالا اینا همرو داشته باشید . البته این آیدی مال یه پسر بوده که با پسر دای من یه دوست مشترک داشتن که اون یه دختر بوده اون به پسر دائی من میگفته که پسر دای منم  بره به اون دختره بگه .
خب همه اینارو  داشته باشید که وقتی طرف داشته خبر مرگ رفیقشو به پسر دائی من میداده از شکلکهای یاهو استفاده میکرده . و به جای اینکه با رفیقش بره بیمارستان نشسته پشته نت . یا هزار یک اشکال دیگه . ولی خب اون پسره نمرد یعنی وقت برا خودکشی کم اورد رفته  جلو هم خودش رو دار زده که زود نجاتش بدن . که بعد دل دختره بسوزه باهاش دوست صمیمی بشن که شدن

اخه کی  میگه این دوستی بدبخت انقدر کم بود داری که میخوای دیگران برات دل بسوزونن .

این من توی روزی به عینه دیدم ها ولی خب گفتم در مورد یاهو بنویسم که به بعضی ها بر نخوره


آبدارچی
نظرات 7 + ارسال نظر
رویا سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:22 ب.ظ http://hezarharf.persianblog.com

یاد رفته خودت یه بار خودکشی کردی واسه خاطر یه نفر ...... نمی گم کیه؟ چون اصلا نمی دونم کیه! (چشمک)

آبدارچی سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:44 ب.ظ

خیالت تخت بخوام خود کشی کنم یه طوری خودم میکشم که دیگه بر نگردم .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 19 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:26 ب.ظ

خواستی خودتو بکشی منوخبر کن بیام حلواتو بخورم .. از اونجایی که گوشتت هم زیاد اگه یه پلو گوشت حسابی بدن میخوریم و شکرمیکنیم و دعا برای مغفرت اون مرحوم .. یادت باشه زیاد به پر و پای اینا که میخوان خودشونو بکشن نپیچی چون ممکنه جرات اینو نداشته باشن که خودشونو بکشن ولی این جرات رو دارن که تو رو بکشن D: .. برای چی میخندی جدی میگم .. مگه من با تو شوخی دارم نیشتو ببند مرتیکه

افسون چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:01 ق.ظ

خب از این همه بحث رسیدیم به بحث خودکشی . به نظر من خوبه خارج از شوخی حداقلش اینه که شهامت و جرات خودمون رو ابراز کردیم و نشون می دیم با جراتیم . لوطی جون من تو که اند مرام و معرفت و اینایی این یه قلم رو هم انجام بده که دیگه کامل بشه بشی د اند . خب ولی یه زمانی ما می خواستیم بابا شپل رو بکشیم که از گوشتش کباب درست کنیم (چون شنیدم میزان گوشت و چربی مربوطه زیاده ) ملت بخورن و دعایی براش بکنن قبول نمی کرد می گفت باید دیزی بشم و از اونجایی که من ابدا از دیزی خوشم نمی یاد به توافق نرسیدیم . حالا برای شما که فرق نمی کنه چون شما مرام و اینا داری راضی به رضای دیگران عین شپلی مغرور نیستی بیا و یه بزرگواری کن طریق این راه رو نشونمون بده که اول بابا شپلی بهت ملحق بشه که از دین و دنیا خسته ات و بعدشم من باور کن جای دوری نمی ره ( باز هم سه تایی باهمیم ) همدیگه رو تنها نمی زاریم . خب
پس بسم ا....
الفاتحه مع الصلوات برای شاید روح لوطی حیدر

گلتاج چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:08 ق.ظ

لوطی من دلم می خواد از گوشتت باقلا پلو با گوشت درست کنیم عین مال تولد سعادت واییییییییی خیلی خوشمزه بود ولی فکر کنم تا کبابشو خوردی نه؟

رضا چهارشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:43 ب.ظ http://agha-reza.persianblog.com

حق باتوست... ولی عمق این مسائل خیلی بیش از اینهاست... /// راستی ممنون که شما به من سر می زنید...

کلک(مینو) پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ب.ظ

خدا بده شانس اینهمه خودکشی اونوقت یکی نست خودش و به خاطر ما بکشه ههههههههههه حالا جون شمای دو نقطه دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد