فقط حق را جمیل یافتم



سلام .
کاش همه دوستان با هم دست به دست هم دل یک صدا نفرین  میکردیم علی دائی رو که انقدر مارو عقب انداخته توی فوتبال که همگیر هستو همه یه طوری دلشون میتبه اگر فکر میکنید دروغ میگم برید بعد از بازی ایران استرالیارو نگاه کنید توی دفتر خاطرات عقلتون ...... یادته چقدر خوشی کردی تو خوش نبودی ولی خوش مردم میدیدی خوشی  میکردی خوش بودی  چون هم وطنای خودت خوش  بودن داشتن پای کوبی می کردن تو خواه نا خواه پاتو بلند میکردی میزدی زمین که تو هم پای  کوبی کنی ........................


اره علی دائی توی کتاب رکوردا شاید  اسمت باشه ولی تو دل مردم نیستی پس خجالت بکش .................



خب برسیم به هنر مند تشخیص یه فرد هنر مند اولندش پیش مقدمه اینو بگم که من خودم یه زمانی  سه تار میزدم نمیگم هنر مندم  ولی  خب این سه تار زدنه  من درد سر بود چون قاطی این هنرمندان شدیم بعد دیدم نه بابا من هنر مند نمیشم بی خیالش شدم ....... یادمه به کی از دوستان گفتم ای نمیدونستم تو هم موسیقی کار میکنی تو ارشاد دیده بودمش خیلی راحت گفت پس این موهای  بلنتدو  برای چی گذاشتم خندم گرفت نه ببخشید گریم گرفت هنر مندی که فکر میکنه هرچی  موهاش  بلند تر باشه هنر مند تره حتما دیدید کسای که موی  بلند دارن سرشون میندازن پایین راه میرن کم حرف میزنن وقتی داری  باهاشون حرف میزنی سرشون تکون میدن این فیگور هنرمنداست  اگر همچین خاصیتت  تو خودتون دیدید بدونید شمام یه هنر مند بزرگ هستید ......

به دوستان بر  نخوره یکی که واقعا هنر منده یکیم که موهاش بلنده ......


خب اینو  نمیدونم چرا گفتم ولی خب یه چیزی بود  ته دلم بابا موی  بلند هنر نمیاره قابل توجه همون  هنر مندی که اولین موسیقی سبک همین کلهزن هارو رواج داد توی  ایران متال فکر میکنم اسمش بابا اگر شما هنر مندی استاد شجرین چیه
اگر اون هنر منده شما چه کاره هستید



قربون همگی  بای



آبدارچی هنرمند
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 07:13 ب.ظ

منم موهام بلند ،‌ خیلی هم هنرمندم ، در هنر من همین بس که موجودی مثل تو رو تحمل می کنم D: .. ولی خدایی هر کی دیگه بود بهش بر می خورد یعنی چی خب من موهام بلنده چرا فحش میدی .. آیییییییییییییییییییی نفس کش

گلتاج شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:26 ق.ظ

خوب خودتو راحت کن بوگو منظورت شپلیه دیگه ههههههههه

افسون شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:59 ق.ظ

بابا صبر کن من هنوز نظر نداده می بینم باز نوشته چه خبره مگر آخر دنیا شده .......
خب اولش که تقصیر خودتونه که ۲۲ نفر می دون دنبال یه توپ و شما بدتر با چشمهای حریص و اعصاب خط خطی می شنین تماشا
بعدشم به نظر من موی بلند خیلی بده برای آقایون . آقایون تو رو خدا موهاتونو بلند نگه ندارین بابا ناسلامتی مردی گفتن زنی گفتن اینطوری حق بعضی از خانومها هم پایمال می شه . حالا هر طوری باشه موی بلند برازنده مرد جماعت نیست حالا هر چی دوست دارین بگین ...... بگین امل بگین بی جنبه بگین دهاتی ........................

شهرام شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:23 ب.ظ

سلام کمندددد
افسون راست میگه
میگم جنون که شاخ و دم نداره داره؟ ههههههههه
این چشمات کی میخواد سیر بشه از دیدن و این لبهات کی میخواد خالی بشه از ادعای عشق؟؟؟؟؟؟؟///
مدعی عشق هیچوقت عاشق نیست یادت نره ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بگذریم. این سخن بگذار تا وقت دگر
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد