بسم حق
سلام

سکوت سرد زندگیم را تو غوغایی
غروب تلخ روزهایم را تو طلوعی

ماندآب روزگارم را تو جوششی
طوفان دلم را تو آرامشی

سیاهی شبم را تو سپیدی
سپیدی مویم را تو سیاهی

بی رنگی ثانیه هایم را تو ساده ترین کلامی
گونه های تب دارم را تو روح افزاترین نسیمی
وجود بی بارم را تو ثمر بخش  ترینی

کلبه محزون دلم را تو روشن ترین چراغی
گلدان خالیم را تو گل یاس باغی

گوش خسته ام را نوازش می دهی به نوای :
                          
دوستت دارم
و صدایم جان می گیرد که : 
                          
 
دوستت دارم .......



والسلام
سلمان
نظرات 5 + ارسال نظر
آق فری جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:21 ب.ظ http://agh-ferry.persianblog.com/

سلام دادا سلمان . خوبی ؟ خب وقتی برات باز شده پیام گذاشتی لابد دیگه مشکلی نداره . ۲ تا ۲ بیتی تقدیم به شما : ای که با سلسله زلف دراز آمده ای ــ*ــ فرصتت باد که دیوانه نواز آمده ای ــ*ــ آب و آتش به هم آمیخته ای از لب لعل ــ*ــ چشم بد دور که بس شعبده باز آمده ای ــ*ــ ...... بنال بلبل اگر با منت سر یاری است ــ*ــ که ما دو عاشق زاریم و کار ما زاری است ــ*ــ در آن زمین که نسیمی وزد ز ظره دوست ــ*ــ چه جای دم زدن نافه های تاتاری است ــ*ــ شاد و پاینده باشی یا حق

آق فری جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 01:22 ب.ظ

" در آن زمین که نسیمی وزد ز طره دوست " *

افتاب جمعه 26 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:01 ب.ظ


نام تو مرا همیشه مست می کند بهتر از شراب
بهتر از شعرهای ناب نام تو
اگر چه بهترین سرود زندگی ست
من تو را به خلوت خدائی خیال خود
بهترین و بهترین من خطاب می کنم.....عشق خوبم
زنده تر از این تپش گرم تو
عشق ندیده ست و نبیند دگر
پاک تر از اه تو پروانه ای
بر گل یادی نشیند دگر...

همین ...

سبز ترین باشید و در پناه حق

مینو شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 03:18 ب.ظ

بالاخرهاین دل معشوق و نتونستید بدست بیارید با این همه ابراز عشق پس وای به حال ما ( د.نقطه دی )

احتیاجی به معرفی ندارم شنبه 27 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:32 ب.ظ

ایشالا این تو بمیر ی از اون تو بمیریا نباشه و دوست داشتنت بی جواب نمونه هههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد