سلامی دوباره

فقط حق را جمیل یافتم


نمیدونم چرا دارم مینویسم اونم اینجا قول داده بودم دیگه اینجا ننویسم

یا برم یه وب دیگه درست کنم  که قرار شد آدرس به کسی ندم یا یه سایت بزنم

جریانه سایت هنوز  درست نشده ولی دنبال یه سرور خوب میگردم که از خارج از ایران ساپرت بشه خوبم باشه چت جاوای رو بتونه ساپرت کنه اگر نشد یه سایت همین طوری میزنم تا سرور رو پیدا کنم .......

خب میگفتم نمیدونم چرا دارم مینویسم شاید به خاطر افسونی باشه که میبینم رفته توی پرشین ولی توی ایران روزی پرشین متن مینویسه ........

شاید به خاطر خودم باشه که این روزا همش در حد سکته پیش میرم سکته نمیکنم

شاید به خاطر اتفاق دیشب باشه که جونم به لبم رسید .....

نمیدونم ولی هرچی باشه نمیتونستم ننویسم

کو مرد که قول بده سر قولش بمونه منظورم برای ننوشتن بود

خب امید اون دارم بتونم بازم جوک بنویسم

آبدارچی سکته ای
نظرات 7 + ارسال نظر
رویا پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:19 ق.ظ

واییی بهناممممممممممم باور کن این از اون روزایی که من یادم نمی ره به جون پسرم هفته ای دو سه با ر سر میزدم ببینم اپ شده یا نه
ولی الان که دیدم اپ کردین خیلی خوشحالم راستی من نمی دونستم افسون تو اون یکی وبتون می نوشته ادرس بزار برم ببینم وای بهنام خیلی مردونگی کردی اومدی خوش اومدی

سلمان پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:00 ب.ظ

سلاممممممممممممم .. خوشحالم که باز می نویسی خان .. دلت همیشه شاد .. ایشالله اون مسئله هایی که اذیتت می کنه هم هر چه زودتر حل بشه و شادی به دلت برگرده .. آپدیت کردی بیخبرمون نذار .. شاد باشید .. والسلام

هانیه پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام من که از همه جا بیخبرم ولی یه دنیا خوشحال شده که دوباره مینویسی این همه سخت نگیر روزگار به همه سکته میده حالا مال یکی در حد امفکتوس یکی در حد ایست قلبی خدا پسرتو و خانومتو برات زنده نگه داره به گور پدر اونایی که پشت سرت صفحه گذاشتن ایشالا خدا براشون بخواد من نمیدونم چی بگم دیگه ولی دیگه از غم و غصه هات اینجا چیزی ننویس باید قول بدی

فرید پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 09:22 ب.ظ http://yalda-farid.persianblog.com/

Behnam Jan Salam ...Khoshhalam Mibenam Up Date Kardi ...Age Natonestiii Latin Bekhoni Tel Bezan Tarjome Konam Vasat:D...Payande Bashiii Kodanegahdar@};-

مهربانو جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 01:54 ق.ظ

سلامممممممممممممممممممممممممممم. خوبین شما؟ خوش اومدینننننننننن. دلم براتون یه نقطه شده بود . امیدوارم دیگه نرین

عزیز از مشهد جمعه 24 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:28 ق.ظ http://زندگي پاييزي

ساملکومممممممممممممممممممممممممممم به به به ببین کی اینجاست خوب هستی داش بهنام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازم بیا طرفای ما هرچند میدونم زیاد بهت خوش نمیگذره (چشمک) خوش باشی همیشه فعلا بای

افسون شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:31 ق.ظ

سلام
مثل اینکه من همیشه آخرین نفر باید باشم
اییییییییییییییییییییی روزگار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد