فقط حق را جمیل یافتم

از همی دوستان ممنونم که به اینجا سر زدید و کامنت گذاشتید


دیشب نمیدونم چی شد یه سری به ایمیلا زدم یه ایمیل بود که نخونده بودم نمیدونم چی شده بود که ندیده بودم این ایمیل رو چون شاید آیدی طرف برام نا آشنا بود هرچی بود باز کردم خوندم مخم تلیت شد .......

باور نمیکردم این ایمیل برای من زده شده باشه ولی خب هرچی بود باید جواب میدادم جوابشم خیلی سخت بود چون مجبور بودم یکی از بهترین دوستام کنار بزارم منم این کار کردم و یکی از بهترین دوستای چتیم کنار گذاشتم


من توی دنیای حقیقی این کار کرده بودم ولی دلم نمیخواست یه باره دیگه این کار کنم مجبور باشم یکی از بهترین بچه ها چت رو بزارم کنار ولی خب ناخواست پیش امد منم مجبور شدم بزارمش کنار


برای اون دوست آرزوی موفقیت میکنم امیدوارم هرجا که هست خوب خوش خرم باشه


راستی مهدی خان قرار شد مهر ماه بیاید اهواز چی شد مهر داره تموم میشه زیر پای مام داره سبز میشه منتظر شما و اون دوتا پسر عمی گلتم هستم امیدوارم هرچه زود تر بتونم ببینمتون به امید دیدار






آبدارچی
نظرات 3 + ارسال نظر
مهربانو شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ق.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلاممممممم. اوللللللللللللللللل. خوبین شمااا؟ کیو از بین دوستاتون حذف کردیننن. شما یکیو حذف کردین من شونصدتارو.فرارسیدن ماه مبارک رمضان را خدمتتون تبریک میگم. امیدوارم طاعات و عباداتتون مورد قبول درگاه حق قرار بگیره. ایشالا به همه خواسته هاتون برسین. التماس دعا.

افسون شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:38 ق.ظ

سلام
امیدوارم من نباشم که چوب خطم پرپر شده
چه خیالیه بهنام گذاشتی کنار منم می زارمت کنار
هوم
فک کردی
هههههههههههه

میتی شنبه 25 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:30 ب.ظ

هههههههههه ایشالله عید ماه عسل دو نقطه دی ولی اگه بازم تونستم زودتر میام هههههههههه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد