ویل‎هانتینگ خوب

سلام .

چند روز پیش یه فیلم دیدم با نام ویل‎هانتینگ خوب . خیلی باهاش حال کردم

داستان یه پسره نابغه  هست که توی دانشگاه  کار میکنه زمین جارو میکنه سر یه جریانی  استاد دانشگاه میفهمه که این نابغه هست میخواد کمکش کنه که  از نبوغش بتونه استفاده کنه ولی پسر اصلا میلی به این کار نداره

استاد اون میبره پیشه یکی از دوستان قدیمیش که روانپزشک بوده  بین اون پسر و اون روانپزشک ( امید وارم اشتباه نکرده باشم چون نمیدونم روانکاو بود یا پزشک ) یه مبارزه ای پیش میاد که باعث میشه با هم دوست بشن  استاد از روانپزشک میخواد که اون پسر رو رازی کنه که از نبوغش استفاده کنه ولی روانپزشک از پسره میخواد که هرکاری که فکر میکنه درسته انجام بده



((((( توی جریانه فیلم روانپزشک از گذشته خودش میگه که یه دختری دوست داشته که بعدا زنش میشه پسره بهش میگه کی باهم اشنا شدید  پزشک تاریخه دقیقشو میگه پسره میگه چه خوب تاریخ دقیقشو با ساعت حفظی میگه اره اخه بازی جام جهانی بیس بال بود بازی بینه فلان تیم بهمان تیم  دیگه با آب تاب شورع میکنن در مورد بازی تعریف کردن پسر از چیزای که شنیده بود پزشک از چیزای که دیده بود بعدش پسر میگه وای خدای من تو بلیط اون بازی رو داشتی اون بازی رو مستقیم دیدی ( البته در اوج هیجان )پزشک میگه نه من نرفتم اون بازی  پسر میپرسه چرا  میگه قبل از بازی رفتم کافه یه چیزی بخوریم توی کافه بودم یه  دختر خانومی نظر منو جلب کرد رفتم باهاش حرف زدم بعد دوستان امدن گفتن بیا بریم بازی که منم گفتم شما برید من نمیام میخوام با این دختر حرف بزنم  بعد پسر سئوال میکنه  ناراحت نیستی بازی به اون مهمی رو از دست دادی میگه نه اصلا )))))


این تیکش خیلی باحال بود کلی باهاش حال کردم  دوستان این فیلم ودیو کلوپ ها دارن اگر بگیریدش نگاش کنید بد نیست 

قراره یه بحثی در مورد این  فیلم راه بندازم البته اگر دوستان با ۲۰۰ تا تک تومنی  این فیلم برای یک شب کرایه کنن ببینن بد نیست بهتر میشه وارد بحث شد

نمیدونم شاید به گوشش برسه  منظورم کتایون بانو بود جون میده با کتایون وارد بحث بشی  چون هم اهل فیلم هستند هم  ...... نمیدونم دقیقا روان پزشک هستش روان کاو هستش یا مشتقات دیگه این رشته


پس تا بعد بابای


فیلم آبدارچی    برنامه امشب سینما های تهران و شهرستانها
نظرات 7 + ارسال نظر
سلمان چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:40 ق.ظ

صداتو بشنفه ، میاد برای بحث کردن .. هر چند که .. شاد باشید

میتی چهارشنبه 6 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 04:35 ب.ظ

نچ بلیطشو نیم بها حساب کن مشتری بشیم

چشم ولی خدایش اگر دعوت نامه بفرستن براتم نمیایی ژس لاف نزن چشمک از این جور مسخره بازی ها

مهربانو پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 03:03 ق.ظ

سلام. خوبین شما؟ چه فیلمی!!!! والا من امروز سعی کردم این فیلمو پیدا کنم نشد . بازم تلاش میکنممم. مرسی .

سلام مهر بانو فکر کنم شما اشتباهی دنبال فیلم آبدارچی گشتید اون گیرتون نمیاد نا یابه ولی دنبال فیلم ویل هانتینگ نابغه از شرکت قرن ۲۱ با بازی مت دیمن و روبین ویلیامز بگردید گیرتون میاد قربونت هرچی پسر پای سفره عقده

مهربانو شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 06:37 ق.ظ

سلام صبحتون بخیرر. نماز و روزه هاتون قبول باشه. من دنبال هردوش گشتم( دونخطه دی). هیچکدومو پیدا نکردم

افسون شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ق.ظ

سلام
خب پس بی خیالش بشم من چون اصلا از بحث کردن خوشم نمی یاد بخصوص با تو یکی
ولی خب اگر ۲۰۰ تا تک تومنیش رو بدی حاضرم برم بگردم پیداش کنم و به خاطر تو که ناراحت نشی نیگاش کنم
مممممممممممممممممم

میتی شنبه 9 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 09:26 ق.ظ

نچ ببخشید دیشب خواب موندمd:

امید 33 شنبه 14 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام. میگردم پیداش میکنم میبینمش. از این یه تیکه ای که تعریف کردی خیلی خوشم اوومد. طرف بهترین کار رو کرده. ولی آیا ما هم در موقعیتی هستیم که بهترین کاری رو که به نظرمون میرسه انجام بدیم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد