ای تی سی

خب مثل اینکه هنوز اینجا نوشته های من از یاد دوستان نرفته

پس مینویسم


فقط حق را جمیل یافتم

سلامی چند باره

چند روز پیش داشتم کانال های ماهواره رو نگاه میکردم

یه شبکه به نام

ITC

واقعا ما ها ایرانی ها بدبخت ترین کشور دنیا هستیم

چراشو میخواهی بدونی یه همچین شبکه ای چرا باید توی تلتان نتونه اون پولی که مورد نیازشه جمع کنه تا بتونه به جوانان یا هر کسی دیگه  ای تی یاد بده  چرا ما انقدر بدبختیم که بهترین شبکه رو فکر میکنیم  pmc هست  بعد برای تلتان  حمید شب خیز  اونطوری کمک میکنن یا امید ایران که تلتانش با ای تی سی یکی بود اونطوری ولی ای تی سی نتونه ۳۰ هزار دلار توی دوروز جمع کنه


الو ای تی سی  آقای مترجمی من بیس یک دلار کمک میکنم به خاطر اینکه گفته بود  بیشتر از بیست دلار زنگ بزنن

واقعا زشته نباید سرمایه داران ایرانی خارج از ایران یا داخل ایران به کمک این شبکه بیان و چنان کمک کنن که احتیاجی به تلتان نباشه

من نمیخوام به اون دوستی که زنگ زده بگم چرا انقدر کم

کسای که این شبکه رو نگاه میکردن کسای بودن که نمیتونستند برن خدا تومن بدن کلاس حقشون میدادن


نمیدونم چی بگم  ولی خیلی دلم میخواست بتونم کمک کنم

خیلی دلم میخواست انقدر کمک میکردم که احتیاجی به تلتان نباشه

خدایا چرا ایران به این ........  باید اینطوری بشه

چرا یک نفر بیاد برای ماها توی آمریکا یه شبکه راه اندازی کنه که کامپیوتر یاد بگیریم ولی کسی نباشه کمکش کنه

بعد اخه من نمیدونم  بقیه شبکه ها چی داشتند که ای تی سی نداشت

خجالت داره

 خدایا به امید تو

خدایا تا خودمون قدم برنداری کاری انجام نمیشه ولی کمک کن کمک کن که این شبکه یه باره دیگه راه بیفته

کمک کن مردم ایران یک باره دیگه به خودشون بیان بدونن ماها از نظر ......

هیچی خدا ولش کن ماها باید تو سری بخوریم ماها باید بدونیم  که هیچی نیستیم
ماها هنوز باید گول این اون بخوریم

ولی
آقای حمید شبخیز 
 آقای امیر قاسمی
آقای رفیعی
بقیروهم که من نمیشناسم
مدیران و مسئولان اون بیست شبکه ایرانی  فارسی زبانه خجالت داره


به امید اون روزی که آقای مترجمی بتونه یک باره دیگه با کمک مردم ایران زمین شبکه آی تی سی رو راه اندازی کنه


آبدارچی
نظرات 3 + ارسال نظر
هانی سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ب.ظ http://xanthippe.persianblog.com

جناب حرس نزن گور بابای همه شون کرده ول کن بابا اینا رو اینا همه سیاست مدار تر از من و شمان !! شما برو ببین با کدوم دوستت قهری طرح رفاقت دوباره بریز حیف شماها باشه :ی به سلامتی وبلگهای مام که خرابه فعلا (چه خوشحالم من )
ایشالا همیشه لب همه خندون و دلشون شاد باشه جای بعضیا اینجا خالیه اقا ..... کجایی که وبلاگ اینا داره دلتنگیتو میکنه :::::::::::::::::::::::::::ی

صبورا(سنجاب) سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:27 ب.ظ http://saboorajanam.persianblog.com

سلام.حالتون خوبه؟ عجب...متاسفم....راستی شازده امسال میره تو چهار سالگی...ماشالا...خیال میکردم چهارده ساله میشه....بزنم به تخته....سالم وسربلند باشین..خدانگهدار

باران/ شنبه 21 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:35 ق.ظ http://manzelgah.blogsky.com

...نمیدونم چرا دلم میخواد بخندم.به کی؟به خودم که نه pmcدیدم نه itcمیدونم چیه قضیش...و نه اصلا ماهواره میبینم.
اونجا که اسم چهارتا رو آوردی و گفتی بقیه رو هم من نمیشناسم...فکرشو بکن من همونهارو هم نمیشناسم.

سلام باران بانو . منم خیلی از اشخاصی که شما میشناسی نمیشناسم . به خودت خرده نگیره فکر نکن من بیشتر از شما کسی رو میشناسم ........... ولی ای تی سی یه معنی دیگه به واژه ماهواره میداد ................ امیدوارم این شبکه یک باره دیگه راه بیفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد