ازدواج

فقط حق را جمیل یافتم




سلام دوستان

شاید شنبه یا یک شنبه در مورد ازدواج های چتی یه چیزی بنویسم نه یه متن باحال توپ

یه متنی همینطوری چند تا اتفاق افتاده که میخوام تعریفشون کنم از دو نفر بیشتر هم نام نمیبرم  که با خودم آشنا هستند ولی یه نیم نگاهی به بچههای آشنا میکنم که قراره با هم ازدواج کنن یا کردن یا دارن دنبال کسی میگردن که باهم ازدواج کنن


به کسی بر نخوره

اگرم کسی ناراحت میشه بگه که وارد همچین بحثی نشیم


میدونم به خیلی ها بر میخوره ولی  تا خودشون نگن من فرض رو بر این میگیرم که همه دوست دارن در مورد همچین موضوعی یه متنی مطلبی نوشته بشه


و اگرم کسی بخواد خودشو توجیه کنه یا برای من لفظ قلم حرف بزنه منم یه کم بلدم لفظ قلم حرف بزنم



و یه چیزی که باید بدونید اینه که این موضوع رو به خاطر اتفاقی که دوروز پیش برای پسر دائی خودم افتاده با متنی که توی وبلاگ بارونی خوندم به اسم اسپایدرمن نه چیزی دیگه


پس کسی به خودش نگیره که این متن رو به خاطر من نوشته یا به خاطر اینکه بین من فلانی و خراب کنه یا آباد کنه دوست دارم مینویسم اگرم به کسی بر میخوره گفتم بگه تا ننویسم همین


آبدارچی   فضول باشی (اخه یکی نیست بگه تو رو سنن)
نظرات 12 + ارسال نظر
مامان لنگ دراز سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:04 ب.ظ

ایشششششششششششششش. سلام. بنویسین ولی اگه یکی بخواد همچین حماقتی بکنه که به حرفای شما گوش نمیده. ( زبونن)

رویا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:24 ب.ظ

آخه تو رو سنن؟

رویا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:27 ب.ظ

بهنام بابا نونشونو اجر نکن خدا وکیلی بذار حالا عروسی کنن ما یه عروسی بیوفتیم بعدشم مهریه حلال جونم ازاد واسه چی گفتن؟ جون رویا بذار عروسی سر بگیره بعدا هر چی دوست داری بنویس هههههههههههههههههههه

رویا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:28 ب.ظ

مامان لنگ دراز نه به این ایشششششششششششش ت نه به این لنگ درازت ههههههههههههههههه....

احتیاجی به معرفی ندارم سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:31 ب.ظ

اولا رویا می خوامت ... ثانیا شادومادا اینور عروس خانوما اونور لطفا ..... می گما بهنام جنجال به پا نکن جون خودم حالا ببین ما که از دعوا بدمون نمیاد ولی ..........

مامان لنگ دراز چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:48 ق.ظ

سلام افسون جون و آبدارچی عزیز. رویا خیلی مسخره بود حرفی که زدی.لوسسسسسسس. ببینم آبدارچی همه دوستاتون اینجوریننننننن؟

سلمان پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:52 ق.ظ

(:)

مهربانو پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:13 ق.ظ http://mahemehr.persianblog.com

سلام خوبین شما؟ چه ایده جالبی. میگم شاید بچه ها ناراحت بشنا. ولی شما بنویسین. از اونجاییکه حرف گوش کن هستم من عبرت میگیرم حتما( دو نخطه دی)

مهربون پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:00 ب.ظ http://bahaneye-ghoroob.persianblog.com

سلام مهربونا .. خوبید ؟ .. در مورد مسئله خوبی می خوای بنویسی موفق باشی آبدارچی ... راستی خیلی منو فراموش کردین نه؟ اصلا منو می شناسین با معرفتا ! خوش باشین

مامان لنگ دراز جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 08:41 ق.ظ

سلام صبح بخیر. وایییییی مهربون نقاش راه گم کرده اومده اینورااااااااااا. عوض آبدارچی من ذوق مرگ شدم.( دو نخطه دی)

مهربانو جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام نمیخواین آپ کنیددد؟

افسون شنبه 28 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 07:36 ق.ظ

نزار حرمتها شکسته بشه
اگر میخوای بنویسی در مورد پسردائی خودت بنویس نه در مورد کسی دیگه همون طوری که خودت دوست نداری زندگیت یا چیزی از زندگیت توی این صفحات مسخره نوشته بشه دیگران هم از این قاعده مستثنی نیستند
اینو بدون بهنام
عشق نه دیدن و ندیدن می شناسه
نه فاصله نزدیک و دور
نه سن و سال
هر کس در هر مقام و موقعیتی عاشق میشه
در هر لحظه ای
در هر زمانی
پس فکر نمی کنم به تو یا من نوعی ربطی داشته باشه که مثلا افسون عاشق کسی شده یا نشده؟
چتی بوده یا نبوده؟
بزرگترش بوده یا نبوده ؟
سرکارش گذاشته یا نگذاشته ؟
تو که همیشه ادعات این بوده که زندگی دیگران به من ربطی نداره و دخالت هم نمی کنم پس بیا و این دفعه رو تا همون حد و حدودی که برات تعیین کردن رفتار کن و مراعات کن و حریم رو حفظ کن چون اگر این کار رو بکنی مطمئن باش اول نفر منم که یه جواب درست و حسابی برای مطلبت می نویسم
اونم فقط و فقط بخاطر حرمت دیگران
حرمت زندگی اونا
و حرمت لحظاتی که با ما بودن و حالا نیستن
فرق نمی کنه این شخص چه افسون باشه چه شپلی چه بارون چه ابراهیم
هیچ فرقی نداره
بهنام
این کار رو نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد